Arrangementsansvarlig søkes

Anbefalte innlegg

Har tenkt langt og lenge på hva som må til for at vi lokallaget kan gjøre ting sammen, utenom pizza på Peppe`s osv..

 

Ifjor hadde vi bl.a Julebord, og der møtte endel folk opp og jeg tror vi hadde det ganske så moro faktisk:)

 

Vi i styret diskuterte dette på siste møte og vi kom frem til at vi skulle hatt en person som kunne tenkt seg å finne på ting som vi kunne gjort, og det trenger ikke være bilrelaterte ting altså.

F,eks leie en minibuss, dra til Sulis og ha en kjempeaften på hotellet der f,eks..

 

Det vil aldri passe for alle, kanskje det ikke passer for noen, men da har man ivertfall prøvd det også..

 

Vi har mange ting vi kan gjøre som er bilrelatert, Per jobbet mye ifjor med Isbanekjøring, og jeg vet at Dag har spekulert på å arrangere Autoslalom f,eks..

 

Så, er det noen som kunne tenkt seg å være en slags arrangementsansvarlig, eller kjenner dere noen som kunne tenkt seg å være noe sånt?

 

Kom med innspill og idèer folkens:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg har endel "tid til overs" ettersom jeg har fri annenhver uke, pluss at jeg sitter på rævva og ikke gjør en **** når jeg er på jobb, så kunne jeg sikkert satt meg opp som kandidat på den stillingen.

 

jeg sitter allerede i treffkomiteen i Bodø Gatebil, der vi har mye for oss det neste året, men jeg tar gjerne med meg et par erfaringer derfra over til VACN (og omvendt).

 

jeg har også vært inne litt på tanken om et aldri så lite samarbeid mellom BGB og VACN bodø på enkelte av treffene, noe jeg tror begge klubbene kan ha stor nytte av. BGB har ressursene til å arrangere treff o.l gjennom KNA, noe jeg fikk inntrykk av i fjor var litt verre med for VACN her oppi nord, mens VACN har mer folk, og ikke minst kontakter rundt om i nordland, noe jeg fant ut kom godt med på isbanetreffet jeg holdt på med sist.

(takk til alle de som stilte opp og hjalp til ) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt ot. men blir det isbane treff i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi holder på med forberedelser til isbanetreff nå, så ja..

Har dere spm ang treffet så start en ny tråd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da fælt så ivrig folk var for å ta i et tak for klubben da..

Nekter å tro at jeg er den eneste som kunne tenke seg å drive på med dette. Få fingern ut av fisehullet og ta i et tak gutter (og jenter?? )

 

Kan bare si at det er sinnsykt moro å drive på med arrangering av treff. Det er seff endel slit med å få alle bitene på plass, og ikke minst å få nok folk med på det, men når alt er i orden og folk stiller opp, så er det ingenting som slår følelsen av å vite at dette er det DU som har fått til :)

 

Man trenger heller ikke erfaring med arrangering for å drive med dette. Det er alltid noen som kommer med tips og triks til hva som må/burde gjøres, og går det galt en gang så har man ihvertfall lært til neste gang.

 

Når jeg drev på med isbanetreffet i fjor hadde jeg null erfaring med slike ting, og hadde ingen anelse om hva jeg kastet meg ut i, men bortsett fra været som ødela for oss på slutten så klaffet alt hele veien, og jeg hadde det utrolig moro.. ikke minst fordi jeg fikk testet banen flere ganger før treffet, og var jeg ikke fornøyd så laget de den lengre og bedre til neste gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styret regnet vel egentlig med at jeg kom til å stille for dette... men jeg hadde da et håp om at det var fler enn meg som hadde baller til å ta i et tak i lokallaget...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller gjerne opp og hjelper til Per, men føler ikke jeg kan stille til noe "valg", da jeg ikke kan garantere at jeg har nok tid til å følge opp. Tar jeg på seg noe slik føler jeg at jeg må være 100% sikker på at jeg har tid til å utføre jobben 100%. I dette tilfellet tror jeg ikke jeg er rett mann til jobben. Men som sagt, ikke være redd for å spørre om hjelp/deligere oppgaver denne veien. Stiller opp så langt det lar seg gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke tid til det jeg heller, men det er ikke så tidkrevende som mange tror.

Og 100% vil jo si at du gjør det DU kan for å få det til :)

Men forstår deg godt. Var veldig i tvil om jeg skulle stille selv...

Blir nok å delegere litt oppgaver hvis det blir meg, og det er veldig greit å vite at du stiller hvis det skulle være nødvendig :)

 

EDIT: oppmøtet mitt på de siste lokallagsmøtene sier vel sitt om hvor mye tid jeg har til overs.. men mesteparten av arbeidet med slike ting som dette kan gjøres fra hiddenn, og da har man vanligvis litt mer å gå på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styret regnet vel egentlig med at jeg kom til å stille for dette...

 

Stemmer det;)

Men, alltids en fordel å legge ting ut for høring først:)

 

Uten at jeg har klarert noe med noen andre så kan vi si det sånn at hvis ingen andre kandidater med et sterkere kandidatur enn Per melder seg før neste lokallagsmøte som forresten er nå 30.09.07 så har Per fått seg en ny hobby:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, tror per er et godt valg... men må bare si i fra så skal no e i hværtfall hjælp til så godt som mulig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. har alltid ønsket meg en hobby som går ut på å kommandere andre rundt omkring for å gjør mitt eget dirtywork :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.