#1 Skrevet August 26, 2004 Noen som har lyst til og vise oss andre hvilke biler som jeg kan møte på veiene rundt omkring i distriktet her? her kommer hvertfall min bil.. håper flere slenger seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2004 slenger inn et til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2004 funka vist ikke å linke de mot serveren så da får vi ta det "the hard way"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2004 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2004 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2004 Og en liten miks av det som ikke syns når man kjører forbi da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2004 Egentlig unødvendig av meg å legge inn bilde her ettersom den aldri er på veien, men kanskje vi treffes til neste vår da, så kan vi hilse da....... Her er bilen iaffall....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2004 har er et av min.. må ta en foto session snart..dårlig utvalg på pcn:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2004 her er min.. lurker på veiene mellom Moss og fredrikstad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2004 Skal jeg være med på noen bilde tagning så må jeg dytte bilen dit:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2004 Her er kjerra mi: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 29, 2004 Bilen min...Den er i kjørbar stand ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2004 E til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 16, 2004 Her er et par bilder av bilen min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 16, 2004 #2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 16, 2004 #3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 16, 2004 #4 (siste) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 28, 2004 Hei folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 28, 2004 ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 3, 2004 Får slenge meg på her jeg og da.... Men det spørs jo om den blir og se langs veiene så mye før sommerdekk sesongen til neste år.... er jo ett prosjekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 3, 2004 Slenger med bilde av den andre bilen og... som ikke blir så prioritert nå... bare litt... er mange planer for den og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 4, 2004 Fy for ett møkka vær idag, men vi fikk dratt oss Dahles auto i sarp å henta ny bil:) Dvs samboern min har klinka til, på en VW TOuran 1,9 tdi DSG Highline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 21, 2004 Min A4 1.8TQ-S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 21, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 21, 2004 hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...