Østfold : bilder av bilene deres?

Anbefalte innlegg

Henta meg passat i Trondheim for noen uker siden som er AR registrert... Lurerer på om opprinnelig eier fortsatt er medlem?

Stor fornøyd med bilen da, gått fra a4 til passat og kommer ikke til og angre :P

Passat1.jpg

Passat2.jpg

Passat3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er visst i Østfold lokalag jeg også, selvom jeg bor i Akershus:p: klø : hehe

 

Men er mer i Østfold enn Akershus uansett så;)

 

Her er iallefall noen bilder av bilen min, og ett av gamle golfen *savne: gråter :*

 

Foto0473.jpg

 

Ny front og lykter;)

 

Foto0530.jpg

 

Golfen

 

golfer-3re.jpg

 

Foto0166.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett deg noen ganger tror jeg... Nuvolari felger i 18" og Xenonlys?

 

hei ;) ja, det stemmer det. Har tatt av Xenonlysa nå da, har byttet til linselykter og angeleyes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Michael: Har møtt deg endel ganger nedover mellom frastad og særp siste tiden.. ;) I firmabil da.. Har du hatt på en grønn framleppe noen dager? Den så bra ut! : rock :

 

hei hei ! Ja, jeg kjører den strekningen hver dag. jobber på borregaard ;) Har hatt på den grønne front leppa et par uker, for å se om den passet og for å bli vant med den.. Den var litt lavere enn original fangeren for å si det sånn ;) men det ble veldig bra ja, har tatt den av til lakkering nå. Så den kommer på igjen til våren ;) Ellers blir det brøytebil til vinteren med den på.. hehe ;)

 

Moro å høre at den blir kjent igjen da, kanskje ikke så rart med den stygge fargen som var på front leppa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har møtt deg et par ganger på rolvsøyveien jeg også , bare vært usikker på om du har vært medlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har møtt deg et par ganger på rolvsøyveien jeg også , bare vært usikker på om du har vært medlem :)

 

Tror jeg har sett deg også, ser endel fine Vw og Audi biler på den strekningen.. men vet aldri om noen er medlem her inne ;) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går mye hett på Rolvsøyveien ja. Ser mye fint når jeg kjører Sarpsborg - Fredrikstad i 15.30 tiden. Pleier blandt annet å se Gorgeus A4 B6, Kim Andres Gora og en meget laaav grønn Golf III

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder herifra og da.. :)

Bilder fra Juni, eneste forskjellen nå er sot foran og vinterfelger ;) hehe.. deilige 15"ærne

Bilde 0111.JPG

Bilde 0122.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer bilder av min...

 

Den einseren der er bare nyyydelig. Skulle gjerne hatt den i garasjen min til en go`værsdag : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ikke lagt ut bilde av sjefsbrakka mi jeg: eek ::P hehe..

Ikke VAG da, men men, jeg kommer meg frem likevel ;)

IMG_5301_lite.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har glemt å vise frem min lille søte vogn.

Viper.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg er vel mest å sees i denne om dagen.

Touran.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke VAG men konge bil i skogen .

Skal bli 4 ` høyere så jeg får kjørt over de jeg ikke liker.

4 runner 004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.