#26 Skrevet Oktober 21, 2004 Hei, Får henge meg på jeg og, selv om jeg ikke har fått somlet meg avgårde på lokallagstreff enda.. men det er jo ikke for sent.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 21, 2004 Får ta med et til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 22, 2004 Et bilde av nybilen før senkinga som er bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 26, 2004 Her er min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 26, 2004 ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 27, 2004 den grå der så jeg på bensinstasjonen ved kråkerøybrua forrige uke. FET dette er forresten kjerra mi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 9, 2004 Får prøve å legge ut et bilde jeg også da. Har ikke greie på slikt så vi får se åssen det går. Her er gliset... Det gikk bra jo! Ikke verst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 10, 2004 Min bil, bilde ble riktignok veldig mørk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 10, 2004 Dette ble litt bedre.. Sliter med kamera mitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud Har ikke et litt bedre bilde av felg med skjerm kant a? Så ut som det lå skikkelig godt oppi Håper jeg ikke skuffer deg... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 6, 2004 Får vel si hvem jeg er også siden jeg er fersk som VW eier og medlem. Er opprinnelig Normøring som med en mellom stasjon på Kråkerøy til slytt havnet på Øvre Lande, men jobber med å smelte stein på Rockwool i Moss Bilen er en '84 Golf GTI 8v importbil i fra sverige som etter et opphold i Harstad havnet her på østlandet. Jeg så den tilsalgs inne på bilforumet og var oppe og tittet på den dagen etter og avtalte at jeg skulle kjøpe den. Det er interiør i fra en 87 mod og 90 fangere og dører. Den er senket, iflg papirene på fjørene så står det 40 mm, men forrige eier sa at det måtte være nærmere 60mm senking på den, måler ca 9 cm fra garasjegulv og opp til leppa på fangeren. Har foresten satt på klarglasslykter etter bildene ble tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 4, 2005 Siden brodern sikkert ikke får med seg denne tråden, slenger jeg ut et bilde jeg.. Ny bil i lokallaget, så da kan den jo ligge her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 19, 2005 Tja det funker dårlig å legge inn bilder her men. Se link for de som ikke har sett børsa http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=3895 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 4, 2005 okok, her er da søten min ;P kan sees mest i frstad, men også litt i moss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 4, 2005 Her er et bilde av min med "ny" front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 6, 2005 Får vel legge inn et bilde jeg og.... Uten de nye øyelokka og skilta jeg har liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 9, 2005 Hei er ny her. Legger ut bilde av bilen..ble ganske fornøyd med Eibach settet igrunn.. Er sugen på orig. s4 speil og lakk ned..Får sjå.. samboeren har sagt stopp etter tur til Lørenskog.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 10, 2005 2002 Audi S3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 11, 2005 får vel slenge inn et par bilder av Jetta'n også. Er jo ikke på langt nær ferdig, men... får snart felger oxo, det er de som er photoshoppa på det siste bildet EDIT: det ble vist ikke de allikevel gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 12, 2005 Et før bilde av "balja" mi etter at jeg fikk den ned på hjula forrige helg! Forventet ferdigstillelse: 22 mai 2005 Har litt igjen ennå kan man si..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 12, 2005 Her er ett bilde av udyret mitt Har montert takspoiler etter det bildet her men.. Slenger inn nye senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 12, 2005 Da er Boraen solgt. Ny bil er innkjøpt. Det ble en svart VW Passat HighLine 2,0 med lyst skinninteriør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 13, 2005 endelig noen bilder av krigern: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 21, 2005 får legge ut min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 22, 2005 har endelig fått på sommerdekk på Jetta'n også.. synes det ble bra jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...