Når skal me møtast 5 september (Cruzing til Lillehammer)

Anbefalte innlegg

Når er kolonna på Mjøsbrua,

me må nesten prøve og samle oss der, slik at det blir nogenlunde samla flokk nordover...

 

Noken som veit ca tidspunkt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hamar gjengen samles på Hamar ved Vikingskipet.

Vi skal snakke litt om tidspunkt i helga tenker jeg. Litt vanskelig å finne ut ca når kolonnen er her også siden vi ikke vet hvor den stopper osv enda. Jeg kjører inn til Hamar og blir med gjengen derfra.

 

Feil-side-folkene ;) (Hadeland lokallag) står vel og venter på rasteplassen ved Biri ca klokka 11 tror jeg. (dem drar fra Brandbu ca 10).

Så det er vel mellom 11 og 12 et sted at kolonnen er på plass ved Biri. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

 

Feil-side-folkene ;) (Hadeland lokallag) står vel og venter på rasteplassen ved Biri ca klokka 11 tror jeg. (dem drar fra Brandbu ca 10).

Så det er vel mellom 11 og 12 et sted at kolonnen er på plass ved Biri. :)

*kremt* feil side?? snakke for deg selv;) det er vi som bor på den riktige siden.:D

 

blir den første raste plassen rett etter mjøsbrua,(høyre side)for da slipper vi å kjøre innom biri også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

*kremt* feil side?? snakke for deg selv;) det er vi som bor på den riktige siden.:D

 

blir den første raste plassen rett etter mjøsbrua,(høyre side)for da slipper vi å kjøre innom biri også..

Ta å plukk meg opp ved Statoil Mjøsstranda da..

Når sånn ca er de der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet

Ta å plukk meg opp ved Statoil Mjøsstranda da..

Når sånn ca er de der?

det kan vi gjøre veit du.. avreise fra esso jaren kl 10 så da tenker jge vi er oppå der til kl 1045 sånn ca, men PM meg nr ditt så kan jeg jo sende deg ei meld når vi kjører forbi raufoss eller noe sånt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

Feil-side-folkene ;) (Hadeland lokallag) står vel og venter på rasteplassen ved Biri ca klokka 11 tror jeg. (dem drar fra Brandbu ca 10).

Så det er vel mellom 11 og 12 et sted at kolonnen er på plass ved Biri. :)

 

DOOOOOHHHHHHHH! Pisspreik :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.