Parkeringsplass i Arendal??

Anbefalte innlegg

Hei, jeg pendler til Arendal nesten hver uke. Har en leilighet midt i sentrum i Arendal uten parkeringsplass. Er det noen som har eller kjenner noen som har en parkeringsplass å leie ut? Helst i nærheten av Østre gate:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om en rimelig parkeringsplass til leie??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utenom Torvet P-hus (kommunalt) og P-hus Vest (privat, men kommunal drift) er det fint lite private plasser i bakgårder etc, er jeg redd. Leieplass inne i Torvet P-hus er 8000+mva per år, på taket er det 4200+mva per år. Ikke veldig gal månedssum, i forhold til gateparkering og noen p-bøter! Link: Offentlig parkering i Arendal

 

I tillegg er det mulig å leie plass i P-hus Vest i Vestregate, men jeg greier ikke å finne noen info om dette på nettet. Ettersom Kommunens Parkeringsetat har drift av anlegget, så kan de sikkert svare på dette også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen..

Tenkte kanskje jeg kunne legge inn en annonse i Agder posten og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt mulig det (annonse altså), kanskje noen privatpersoner har en ledig plass hos seg..

Selv om det er helt riktig som Per sier, det er svært få private parkeringsplasser rundt i sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.