Anbefalte innlegg

Heisann godt folk! :D

Sitter og grubler over ting som kan få opp farten litt i lokallaget, og fikk en liten ide her nå.. Jeg holder jo på med en lokallagsnettside som sikkert noen av dere har fått med dere.

 

Her tenkte jeg at vi skulle legge ut litt info om lokallaget, lokallagstreff, bilder osv osv.

 

Så fikk jeg denne ideen da, at hvorfor ikke lage en slags fast månedlig greie: "Månedens bil" ? Altså, jeg eller noen andre tar noen bilder og lager en liten reportasje om biler rundt om i østfold, ikke nødvendigvis kun de feteste bilene, men alt mulig av prosjekter og andre biler som er å finne rundt om i østfold..

 

Høres dette ut som en greie å satse på? Få litt tilbake meldinger på det, så setter jeg igang med det jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Alltid spennende å lese om andres prosjekter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra tiltak vile jeg si, slik at medl skjønner at det ikke må ha den feteste og mest styllete bilen plus andre kan se hva folk driver m.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint initiativ!

 

Greit å se hva som "rører" seg i nærmiljøet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempesmart:D men hvorfor begrense det til Østfold?? Hva med at en starter med å presentere bilen sin og så sender "stafettpinnen" videre? Regner med at det kommer mye bra både bilder og idèer ut av sånt:)

Bare se hvor stor Medlemmenes drømmebiler tråden har blitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Kjempesmart:D men hvorfor begrense det til Østfold?? Hva med at en starter med å presentere bilen sin og så sender "stafettpinnen" videre? Regner med at det kommer mye bra både bilder og idèer ut av sånt:)

Bare se hvor stor Medlemmenes drømmebiler tråden har blitt...

 

enig med treje på den. hadde vært kult å sendt den rundt i hele klubben også. kunne jo ha lagd en side på dette på forumet også.... dette er en stor mulighet for folk som har fete biler å få gi tips til andre på, og sammtidig de som har prosjekter pågang å få pekepinner og veiledning.... go for it

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

støtter den ideen ja.. altid kult og finne ut hva som skjuler seg rundt omkring :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full støtte fra meg her også Knut: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da satser vi på det da? Da trenger jeg bare forslag til biler som passer som månedens bil.. Nå vet jeg jo at jeg liker corra di veeeldig godt da Jonas og den er jo ikke helt standard heller, kunne kanskje åpnet med en liten reportasje om den?

 

Andre som har forslag så send meg PM.

 

Når det gjelder å begrense dette til Østfold så ser jeg jo ingen grunn til det hvis flere ønsker å ta tak i dette også, men det er vel litt mer interessant for oss her i Østfold å se hva som går av biler nettopp her.. Men det kunne kanskje vært noe for hovedsiden om noen har tid til dette?

 

Kom iallefall med "kandidater" da folkens så kommer jeg med kamera jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Månedens BIL" ? Ja, hvorfor ikke ?

MEN.... Hvem er villig til å levere bilder og tekst, samt rose sitt eget produkt ? Og hvem skal eventuelt velge ut blant kandidatene uten masse gnisninger ? (Se bare på alle klagene angående premiering på treff). Idealismen er god i teorien, men har ofte lett for å "falme" i realitetens lys og norsk rettferdighets- og "misunnelses"-sans. Kanskje det er best at dere starter med dette lokalt og sjekker interesse og pågang av stoff.

Ellers vil jeg bare si: Lykke til, med er fint forslag!

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig John, derfor mente jeg å satse på dette lokalt.. Som jeg skrev, det er jo opp til andre å gjøre det samme, men her i Østfold vil jeg tro vi konsentrerer oss om "våre" biler i første omgang.

 

Vi får prøve oss frem litt og se hvordan det går. Håper det ikke fører til misunnelse og irritasjon, men håper det kan være litt interessant å se hva andre gjør med sine biler.

 

Får bruke "prøve og feile" metoden til vi finner det som fungerer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe lignende er gjort på nettsiden og forumet til VWVortex (hvor jeg er aktivt innblandet). Der har man oppfordret folk til å sende inn sin "autobiografi" ved å lage et standardisert spørreskjema. Der har oppfordringen blitt sendt ut på forumet, og resultatene har blitt postet på deres hovedsider. For våres del så kunne det kanskje bringes videre til treffpunkt også!

 

Det er dermed ikke så mye som skal til, lag et standardisert spørreskjema som folk fyller ut, og hvor man også da må sende inn noen bilder. Alt avhengig av responsen så må da noen personer (en eller flere) bestemme seg for hvilke biografier som skal publiseres, om bildene er gode nok etc. Jeg melder meg herved frivillig til å bedømme dette.

 

Her er et eksempel på en AUTObiografi: http://www.vwvortex.com/artman/publish/article_932.shtml

 

g her er oversikten for flere av dem: http://www.vwvortex.com/features/autobiography/autobiography.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en grei måte å gjøre det på det Per.. Takk for forslaget, skal sette meg ned å få til en løsning på hvordan vi kan få til dette også på en mest mulig rettferdig måte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

O.T. men den Golf VR6`n i linken til Per var meget sprek, kunne bare tatt av den spoileren bak da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.