Noen som vet om A8 til salgs i området?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett om det står noen A8 til salgs i Stavanger/Sandnes området? Vil gjerne hatt meg en prøvetur i en, slik at jeg kan finne ut litt mer på hva jeg skal lete etter selv ;)

 

Er 2000-2002 mod, som er aktuell. Foreløpig er det det innvendige jeg ser på, så motoren er ikke så nøye nå i første omgang.

 

Hyl ut hvis dere ser noen! : rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om noen, men kan jo nevne at jeg kikker etter A8 om dagen selv.. Etter at jeg prøvde en A8 for første gang er det ingen tvil om hva slags bil jeg skal ha.. Om du enda ikke har prøvekjørt en A8, så har du virkelig en kjøreopplevelse å se frem til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, har nok forventningene på plass ;) Og som du sier, så tror nok jeg at jeg er solgt, så snart jeg har hatt meg en prøvetur. Motoren jeg skal ha, blir 3,3 TDI'en. Kommer trolig til å importere...

 

Hva er du ute etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg må, desverre, kjøpe bil etter en noe tynn lommebok, så egentlig er det jo litt dumt å "forelske" seg i en slik bil..

 

Kommer til å satse på en 95-96 2.8Q m/skinn og det utstyret som er nødvendig/tilgjengelig til rundt 200.000

Skulle gjerne hatt råd til en 2002 3.3 men da må jeg nok leve på Mr.Lee og vann 12mnd i året ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en på jobben har en tdi... han har også et a8 vrak som skal fikses og selges

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javeeeeel?? 2,5 da eller? Hvilken årsmodell?

 

Du får dra han med deg på klubbtreffet neste søndag ;)

 

Opprinnelig postet av Morten Korneliussen

en på jobben har en tdi... han har også et a8 vrak som skal fikses og selges

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det e nok en toåenhalltedei ja... d e face lift... vett ikkje ka årsmodell d e... tror ikkje han gidde komma...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stod en til salgs ved flymuseet på sola. ca 96mod, 2,8 trur jeg, 220.000. grønn med 20``.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den ja, men den er borte nå. Fikk ikke tid til å se nøyere på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av øyvind aarum

det stod en til salgs ved flymuseet på sola. ca 96mod, 2,8 trur jeg, 220.000. grønn med 20``.

 

Det var en 2.8 quattro med automat, den var kjørt 270 tusen:rolleyes:

Så ut som den var omlakkert også, har hørt rykter om at den hadde vært skada. Men en utrolig fin bil, fytti! Full S8 look på den.

 

Glenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D stemmer att den har vert krølla.. Hermansen som har fiksa an opp og solgt an..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå e den grønne krølla så d holde han taka vist me den på bømlo.. så d e nokk isje lenge før an går i presså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

edit Erik: Fikk du prøvd A8 i kveld eller?......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var å så på en 2,5 TDI, men gadd ikke ta noe prøvetur. Var mest for å sjekke ut litt på interiøret og utstyrsnivå, slik at jeg vet hva jeg skal lete etter selv.

 

Bilen er bare lekker!! Gleder meg som en unge til jeg får meg en slik! :P

 

Blir vel ikke noe prøvekjøring før jeg finner en 3,3 TDI. Så hvis det er noen som ser en slik til salgs, må de bare skrike ut! :)

 

 

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

edit Erik: Fikk du prøvd A8 i kveld eller?......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.