Bruk medlemskort ved kjøp hos våre partnere!

Anbefalte innlegg

Til orientering.

Var innom mekonomen igår og fikk meg en liten prat hos daglig leder. Oppsluttningen ved bruk av avtalen virker å være bra,men påpeker at handling med rabatt SKAL skje med medlemskort.

 

Virker som at flere skal ha rabatt uten medbrakt medlemskort,og dette skal vi ikke ha noe av.: rolleyes

 

Bruk medlemskort gutter og jenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er også begynt å bli mye strengere på det der borte. Sist jeg var innom måtte jeg ut i bilen og hente det til tross for at de tidligere har tastet inn "folkevognrabatten" nesten før jeg kommer til kassa tidligere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med vi som ikke har fått kortene (Ref: Medlemskort) bare kan printe ut en kopi av medlemssidene fra forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er også begynt å bli mye strengere på det der borte. Sist jeg var innom måtte jeg ut i bilen og hente det til tross for at de tidligere har tastet inn "folkevognrabatten" nesten før jeg kommer til kassa tidligere. :)

 

Obligatorisk å ta dette med ved handel. Beskjeden Mekonomen og andre partnere har fått er at de ikke skal gi rabatt uten fremvising av medlemskort. Dette skal være strengt!Dette regner jeg med at alle forstår.

Du får heller ikke coop-fordeler uten coop-kort vis du forstår.;)

 

Ragnar: Det er jeg faktisk ikke sikker på. Avtalen er medlemskort,men det burde du få kjapt etter betalt medlemskap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare bra at de blir strengere på det. Blir litt vanskeligere for andre å snylte på rabatten vår ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ har venta sia i februar på medlemskortet så ingen rabatt på mæ :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ har venta sia i februar på medlemskortet så ingen rabatt på mæ :(

 

Skulle ikke være mulig. : bh : Fikk høre det samme av han som kjøpte Audi'en min også.

Ser at det jobbes med saken sentralt,så da regner jeg med at det skjer noe innen rimelig kort tid.

 

Er det noen som har hastverk med å få kjøpt ting som koster litt og trenger rabatt,så ta kontakt med meg så kan jeg bli med etter arbeidstid. Dvs 15:30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til orientering.

Var innom mekonomen igår og fikk meg en liten prat hos daglig leder. Oppsluttningen ved bruk av avtalen virker å være bra,men påpeker at handling med rabatt SKAL skje med medlemskort.

 

"Begynne å lete etter medlemskortet": klø :

 

 

Tror du jeg trenger medlemskort på denne avtalen BT?:

 

DSC00054-1.jpg

 

 

:P:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehm... ke? :P

Værøy custom faktisk.. er det en under under under-avd av vacn kanskje? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehm... ke? :P

Værøy custom faktisk.. er det en under under under-avd av vacn kanskje? :P

 

Værøy Kustom er et mindre kjent undergrunnsfirma som driver med hardcore modifisering, hovedsaklig av eldre hatcbacks og 945 Longroof racing utgaver:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.