Agder: Anbefaler Einar's Verksted på Stoveland!

Anbefalte innlegg

Må bare bruke anledningen til å anbefale Einar's Verksted på Stoveland i Aust-Agder, ca 1.5 mil nord for Birkeland. Har hatt bilen der flere ganger, og har alltid vært fornøyd. Var innom der i dag for bytte av hovedforinger bak, og må si jeg ble meget imponert over både service og kundebehandling!

 

Jeg hadde fått beskjed fra Gumpen's Auto at hovedforingene bak MÅTTE skiftes, dette var en hastesak mente de (Ble oppdaget da bilen var inne for en skade påført i hjulopphenget). De skulle ha 4500,- for jobben, noe jeg synes virket dyrt. Derfor tok jeg en kjapp telefon til Einar's Verksted, her fikk jeg samme jobben for 2500,- Besparelse på 2000,- allerede!

 

Kom opp i morges og leverte bilen, og møtte som alltid blide og hyggelige mennesker på jobb. Bilen ble tatt inn, og jeg reiste nedover til Birkeland med en kompis for å vente. Litt senere på dagen ringer jeg opp, og får vite følgende. Foringene Einar's har bestilit passer ikke, men det gjør igrunn ikke så mye. Han har undersøkt de gamle nøye, prøvekjørt bilen, og funnet ut at det alldeles ikke er nødvendig å bytte dem. Hva i alle dager tenkte Gumpen's på..? Forresten, Einar's har lang erfaring med VW! ;)

 

Ikke nok med at Einar's har sjekket foringer og spart meg ytterlige kostnader, han har også svar på et ekstra spørsmål jeg stilte på morrakvisten i dag angående risting på rattet. Og det beste av alt, summen for undersøkelse av foringer og risteproblem, bestlilte deler, samt prøvekjøring: KR 0!!!

 

En ting er sikkert, jeg drar tilbake til Einar's neste gang jeg trenger mekanikerhjelp også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.