Lokallagsmøte Haugesund 4/10

Anbefalte innlegg

Stålfelgar du lissom , har da alu te vinterdekka da ;)

 

Har forressten snakka med Vianor ang flassinga på felgene mine og jeg skulle få nye felger ;) .

Skal fixe det når det er tid for omlegging til vinterdekka ...Så da er den saken biff.

Jeg var visst ikke den eneste som hadde det problemet.

 

flasser de av ja,har en kompiss me samme problem,siden nye felger for neste år er under oppsparing,så kansje eg sko fått tak i noen vinterdekk til de jeg bruker som sommerhjul nå,de hadde vore sjef det : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer sikker innom eg og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flasser de av ja,har en kompiss me samme problem,siden nye felger for neste år er under oppsparing,så kansje eg sko fått tak i noen vinterdekk til de jeg bruker som sommerhjul nå,de hadde vore sjef det : haha :

 

 

20" ? hehe galne mannen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har org 17" ere til vinterdekka , det var dyrt nok det. Så tror ikke 20" er "løslig" for oss vanlige folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har org 17" ere til vinterdekka , det var dyrt nok det. Så tror ikke 20" er "løslig" for oss vanlige folk.

 

hehe ja du har så rett,hadde vel egentlig aldri kjøpt vinterdekk i 20" uansett hvor mye gryn eg hadde hatt,hadde ikke blitt no gøy å sette på sommerhjul då,så det blir nokk 17" Rs4 på også : rock : ,men kan noen ta me ett sett me skiltplater på møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja du har så rett,hadde vel egentlig aldri kjøpt vinterdekk i 20" uansett hvor mye gryn eg hadde hatt,hadde ikke blitt no gøy å sette på sommerhjul då,så det blir nokk 17" Rs4 på også : rock : ,men kan noen ta me ett sett me skiltplater på møte.

 

Rød prøve skilt plater da? Hvor lenge skal du ha de i så fall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød prøve skilt plater da? Hvor lenge skal du ha de i så fall?

 

Hø?? : klø : eg meiner da vanlige WVAudi skiltpater:) ,eller heter det skiltholdere kansje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hø?? : klø : eg meiner da vanlige WVAudi skiltpater:) ,eller heter det skiltholdere kansje

 

oki da, det har jeg ikke, uten om de på bilen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje jeg også, har bikkje pass fra denne dagen og utover så får se hvordan det går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med bikkja vel ? det går vel fint ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjeme nåkk innom ein tur eg o...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut t å bli ein bra gjeng denna gongen, håpa iallefall det.

 

19.30 imorge da folkens ;-)

 

snakkast

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg sa at eg kom.... men så va da dinna jobben då : mad : øveti imårå ser det ut t, men bere t sju så eg komme så fort eg har vore heima å skifta bil å kler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt en tur jeg også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut så eg og kan komma denna gong:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra det kom så mange i dag, hadde vert bra om det va lika mången kvar gång.

Litt slakkt me pizza-spiserar i dag da, men men, hyggelige samtalar så vanlig å nok et vellyka møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spiste rett før eg kom, ellers så hadde eg nok vert der litt lenger :) men skal prøva å komma på flere møter fremover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

komletorsdag i dag orka ikkje mere mat bra me folk i dag ja d e bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spiste pizza rett før, så får ta det neste gang heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.