Troms: Roadtrip til Narvik! (ja faktisk..!)

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle slenge ut en liten info om roadtrippen til meg og Vegard Hansen i helga, skal til Narvik av alle plasser! :P

 

Hva skal vi der? Drikke litt, se oss om (hvis det er noe å se på) og sjekke trøkket på uteplassen(e?)

Hvorfor? Roadtrip med gutta er kult.. uansett hvor man drar ;) Så har vi "date" med delvis lokale folk som skal vise oss rundt : rolleyes

 

Vi leier billig stor hytte og har plass til flere folk! Vi er 3 stk. så langt..

Kansje litt sein varsel men hvis noen vil være med så hadde det vært kult.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

roadtrip e kult, men t narvik??? :o har du nån gång vært i narvik? æ jobba der i ca 6uke ifjor, å d hadde nok vært meir enn nok me bære 1 dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke klarte å tyde det i teksten min så er det en god porsjon ironi i hele opplegget.. vi bare drar en plass og der har vi tenkt å ha det kult! Vet hva som finnes og ikke finnes i Narvik osv. men vi valgte denne plassen nå pga. kjentfolk!

Neste gang drar vi en annen plass, kansje en enda teitere plass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ skal te narvik i helga,

e dær fra å, =(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres kanon ut! : rock : Men æ kan desverre ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke klarte å tyde det i teksten min så er det en god porsjon ironi i hele opplegget.. vi bare drar en plass og der har vi tenkt å ha det kult! Vet hva som finnes og ikke finnes i Narvik osv. men vi valgte denne plassen nå pga. kjentfolk!

Neste gang drar vi en annen plass, kansje en enda teitere plass :P

 

joda, mats.. men, narvik:P foreslår heller harstad da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ot, men minner meg om da jeg var i militæret i bardufoss og hadde kjøpt billigbil sammen med en annen der.. Ble mange turer (og ikke bare korte turer) bare for å få tia til å gå.. Kjørte på forsvarets regning da jeg var sjåfør på forskyningsvogn og tilgang på både bensin og dårlig diesel.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cåm ån fålkens! (liker å bruke bokstaven å;)) Dere som var med til Alta ifjor husker hvor gøy det var på hyttetur! Sleng dere med så rÅkker vi Narvik : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, mats.. men, narvik:P foreslår heller harstad da ;)

 

Jepp, men da tar vi Harstad neste gang.. : smil :

Kansje med varsel litt tidligere også.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glatt slengt mæ med til Narvik, men har jo arbeidshelg denne helga... : mad :

 

Ta Harstad neste helg... har fri da. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt tidligere varsel så hadde jeg kunne vært med : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dåkker får sleng dåkker innom "narvikgutn pub" der e d MAX party ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dåkker får sleng dåkker innom "narvikgutn pub" der e d MAX party ;)

 

ja dær e det liv heile tia;) finn dåkker en bedre utplass enn det e dåkker snill:) så ikkje denna tråden før no, hadde æ sett denna tråden tidligere så hadde æ hivd mæ me ut på byen i lag me dåkker:) e jo alltid artig å prate bil me likemenn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dær e det liv heile tia;) finn dåkker en bedre utplass enn det e dåkker snill:) så ikkje denna tråden før no, hadde æ sett denna tråden tidligere så hadde æ hivd mæ me ut på byen i lag me dåkker:) e jo alltid artig å prate bil me likemenn:)

 

Så deg flere ganger i helga.. kommenterte felgene dine i formiddag da vi satt på torvet og tok oss en burger til frokost :P

 

Ellers var helga en suksess, hadde det kanonmorsomt og blei full nok både fredag og lørdag : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra d va en velykka tur då :) ka du syns om utelive der? kordan uteplassa va dåkker på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fant ut at Narvik folk er jævlig bøllette av seg når de blir full :P Vi var på Kafferiet og det var greit der. Men tror ikke vi drar til Narvik for å feste igjen for å si det sånn : rolleyes Men vi hadde det konge uansett hvor vi var : smil :

 

Kanskje om noen helger så stikker vi en anna plass, Bodø eller.no sånt :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utelivet tror jeg noen andre må komentere, jeg var rett og slett for full akkurat i den perioden til å huske stort av byturen :P Jeg husker jeg kjøpte meg en burger, så gikk jeg på nach.

Det som var mest morsomt var rett og slett da vi satt å drakk både fredag og lørdag i leiligheta til ei venninne av oss : rolleyes

Og alt faenskapet vi fant på underveis seff... har værtfall vondt i lattermusklene etter helga : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fant ut at Narvik folk er jævlig bøllette av seg når de blir full :P Vi var på Kafferiet og det var greit der. Men tror ikke vi drar til Narvik for å feste igjen for å si det sånn : rolleyes Men vi hadde det konge uansett hvor vi var : smil :

 

Kanskje om noen helger så stikker vi en anna plass, Bodø eller.no sånt :rolleye:

 

dein e d vel heller færre som vil hiv sæ me på dein turn... bodø e stinky ;) prøv heller sortland:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sortland = Stein-Katos turf! der er han på hjemmebane, og kan vise oss rundt;)

Stein-Kato du leder ann, vi følger etter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sortland = Stein-Katos turf! der er han på hjemmebane, og kan vise oss rundt;)

Stein-Kato du leder ann, vi følger etter!

 

Haha.. bare å kom.. så kanskje vi kan ha en liten sammenkomst.. :) bildetaking, drekking osv.. :) kan ha garasjefæst hos mæ :) eller på den eminente værandaen min som Stein Kato å æ snekra (forbeholdt sommer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vetkje om æ tør ha fæst på nokka Stein Kato har snekkra sammen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. bare å kom.. så kanskje vi kan ha en liten sammenkomst.. :) bildetaking, drekking osv.. :) kan ha garasjefæst hos mæ :) eller på den eminente værandaen min som Stein Kato å æ snekra (forbeholdt sommer)

 

Nja, skeptisk... Stein Kato som har snekkra isammen nokka som det skal oppholde sæ folk på :nana:

Hadde ikke tort å oppholde mæ i en bunkers han hadde laga forskalinga til engang : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokker må si ifra vest dokker har plana om harstad-tur!Vi e 10stk som skal feire bursdag ilag på ett lokalt mc-hus den 13oktober,så da e det bare å komme!!Kommer sekkert bortimot 200stk,så tippe det blir en kjæmpefest;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, skeptisk... Stein Kato som har snekkra isammen nokka som det skal oppholde sæ folk på :nana:

Hadde ikke tort å oppholde mæ i en bunkers han hadde laga forskalinga til engang : haha :

 

Hahaha... :) bra sagt! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, må dåkker ikje vær så rappkjæfti :) ska se dåkker tar hammern i egen hainn å snekkra, e jo tråss alt d æ jobba me :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.