Så var studentlivet i gang!

Anbefalte innlegg

Har omsider blitt student ved høgskulen i Molde no.

Har begynt forsiktig med en ett-årig utdannelse i Bedriftsøkonomi, som så klart kan utvidast til ein bachelorgrad både i Molde og ved andre høgskular i Norge (spørs kor "min bedre halvdel" skal til neste år (Trondheim ligg HØGT opp på lista) ;):P)

 

Er det andre her som går på skulen?

Knut Magne?

 

(Eg har forøvrig Ad150 Organisasjon, Bø100 Bedriftsøkonomi, Lo300 Logistikk og Lo505 Innkjøpsledelse) Reknar med at vi har nokre fag i lag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Knut Magne: Kva slags bil er din? (Skiltnummer) Meiner eg har sett to-tre forskjellige Corrado'ar på dei to vekene eg har bodd der oppe? :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut ARNE ihvertfall.. :D

 

Har sett bilen din opptil flere ganger. Min er den ene av de to grønne i området. Den andre har hvite malingsflekker, svart grill og mangler noen lister. Altså ingen fare for å ta feil av oss. :D

 

Skiltnr er sc97978

 

Eneste faget vi har felles er BØ100, og det droppet jeg idag til fordel for handling av bærekule, hjullager og litt jobbing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, var det eg visste at eg skreiv feil namn! :P

Syns at det var noko som ikkje stemte :P

 

Hehe, skal sjå om eg ser bilen din ein dag då.

 

(Og eg forstod forresten ikkje ein drit av Bø100 i dag :P Så eg må nok prøve å lese litt i dei seine nattetimar... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehe..

 

Skal jobbe med matte-innlevering i helgen. Foreleseren i BØ100 er jo mer en standup komiker enn noe annet. :) Skal kjøpe boken på mandag.. så får vi se om jeg skjønner noe. :D

 

Vi får ta oss en fest sammen. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, så rett så rett.

Første kapitlet i Bø100 var greit. Det var berre teori, men så begynte han med derivasjonen og grafane sine :( Menmen, det kjem seg nok :)

 

Fest er eg klar for... (ganske ofte i alle fall) Men ikkje når eg begynner tidlig på skulen dagen etter :P Etter at eg slutta på vidaregåande bestemte eg meg for at eg skulle ALDRI gå på fest til langt på natt og stå opp tidlig å fare på skulen igjen :P

 

Men så får vi sjå kor lenge det held då :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.