Spørsmål om interesse for mini festival/treff sommeren 2008

Anbefalte innlegg

Fonnfjell gatebil er en liten nyoppstartet klubb i Meråker som er en liten bygd i Nord-Trøndelag på grensen mot Storlien i Sverige.

Til sommeren har vi tenkt litt på å arrangere en mini festival/treff her i meråker. Men vil lufte det litt ovenfor folk i nærheten først om det er noe interesse for dette.

Har også tenkt å prøve å høre litt med de innover i mot Østersund om det kan være noe folk som kan komme derfra.

 

Målet med dette, blir å treffes en del folk/biler og ha det litt sosialt Tenkte kanskje derfor å høre litt om hva dere mener.

Treffet vil foregå ved en camping i Meråker. Her vil det være mulig å leie hytter, eller campe som man selv vil. På denne campingen er det også en pub som ligger, hvor det kan være mulighet for å få både live musikk og øltelt.

Priser o.l vil vi komme tilbake med senere, når vi har hørt hvordan interessen blir, men det vil ikke bli snakk om store summen.

 

Det vil bli premiering på utstilling av biler (usikker på hvilke klasser enda) og kanskje prøve å få til noen konkurranser.

Ellers er vi åpne for forslag om hva som skal være med.

 

Dette er bare en undersøkelse på om det kan være noe interesse for dette sommeren 2008. Planen er å legge det til begynnelsen av juni eller lignede, og prøve å få det til å ikke treffe samme helg som det er noen andre treff(Sommertreff/gatebil eller lignede)

 

Håper dere kan gi tilbakemelding på hva dere mener om denne ideen, og om det er mulighet for at noen av dere vil ta seg en tur om dette blir en realitet.

 

Dette vil da gjelde for ALLE bilmerker, ikke bare VAG;)

 

 

Mvh

Marius Aspaas

epost til klubben

Hjemmesiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes ideen er god jeg, stiller gjerne jeg om det blir noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver og planlegger og sjekker litt nå. Har også meget lyst til å fått til en liten autoslalom-løpe. Men er ikke så veldig lett å finne plass til det i en liten bygd:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel mest prate for min egen del, og om det passer kan det vel absolutt være intressant å svinge oppover og ta en titt.

Men tror ikke det er noe om å gjøre for min del og ta hele helga der oppe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyttet til Midt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel oppdatere denne litt jeg da :)

Treffet blir 18-20 juli. Vi har fått mulighet til å lage en liten Autoslalom-bane så det blir litt kjøring.

blir vel også litt andre småting som en kan bedrive tiden med, som gocart,paintball og lignende.

Powerchip kommer fra Østersund og gir gode priser på chip av biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne blir dessverre avlyst. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.