Oslo: avstemming hvor mcd treffene i vinter skal være

Hvor ønsker du å ha vintertreffene?  

71 stemmer

  1. 1. Hvor ønsker du å ha vintertreffene?

    • MCD Ullevål
      18
    • MCD Lørenskog
      9
    • MCD Berger (sharif)
      38
    • Ingen av delene
      6


Anbefalte innlegg

Hvis du ikke kjører deg bort da... : klø ::P

 

Gps, Hcon, gps :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for at det blir satt opp en liste med 4-6 steder også bare la flertallet bestemme. Og får den som synes det er for langt bli hjemme, og de som synes det er ok, komme. Synes ikke denne saken er så mye og diskutere opp og ned i timesvis.

 

LA FLERTALLET BESTEMME:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del er det ikke så farlig hvor vi treffes i vinter, jeg dukker opp uansett : ja : Men hadde helt klart vært deilig å ta det i "nærheten" ;) Frognerstranda synes jeg hørtes ut som et bra alternativ, men er det noe lys på parkeringsplassen der : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns jo det hørtes ut som et kjempe flott forslag å ha vintertreffene på mcèrn ved sharif. Er jo stooor plass der med lys og ny fin mcèrn resturant med god plass. Er jo den som leder avstemminga her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk etter så mange år ENDA vil ha maccern mat... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk etter så mange år ENDA vil ha maccern mat... hehe

 

Støtter den:) Finnes jo knapt noe dårligere etterligning av mat man kan stappe inn i spisestuen: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den:) Finnes jo knapt noe dårligere etterligning av mat man kan stappe inn i spisestuen: rolleyes

 

Joda... grandis :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har igrunn ikke villet kommentere noe sånn spesielt;

MEN, det er fort like greit for Asker og noe Bærum å kjøre til Drammen enn langt nordover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frognerstranda synes jeg hørtes ut som et bra alternativ, men er det noe lys på parkeringsplassen der : klø :

 

Litt info: Vanlig opplyst parkeringsplass, mange ledige plasser fra ettermiddagen og ut, Veien inn fra rundkjøringa er rimelig råtten slik at man må være veeeldig forsiktig med lave biler. Vær også obs på syklister som kommer som olja lyn fra fortau/sykkelvei langsmed motorveien bort mot Skøyen (kanskje ikke det største problemet på vinterhalvåret).

Maten inne på kroa er som tidligere nevnt i tråden ikke gourmetmat, men regner ikke med det er noe problem for dere da McD er standarden ;) Men de er kjappe. Kroa har ofte besøk av taxisjåfører i byen.

 

Åssen jeg vet dette? Har faktisk bodd på Frognerstranda ett års tid (i båt), samtidig som arbeidsplassen min klapper til kai et par hundre meter bortenfor annenhver dag - og har jeg tatt bil til ærbe er det nettopp denne plassen jeg parkerer på for 14 dager av gangen (185,-!). Legger dere mandagsmøtene til Frognerstranda Kro kan det hende en av golfene faktisk allerede står der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har igrunn ikke villet kommentere noe sånn spesielt;

MEN, det er fort like greit for Asker og noe Bærum å kjøre til Drammen enn langt nordover...

 

Det stemmer.

Syns det er langt nok å kjøre til lørenskog.

Kan heller flytte det til liertoppen da hvis folk på død og liv vil kjøre så langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser det er veldig mange som har stemt i denne tråden faktisk. noe jeg ser på som veldig positivt og det viser at folk faktisk bryr seg litt om hvor disse treffene er. når det gjelder den tråden hvor det stemmes over hvor i oslo man skal ha det så er det ikke på langt nær så mange som har stemt.

 

er det ikke da riktig at flertallet bestemmer og treffene denne vintern blir holdt på MCD utenfor sharifs????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er helt høl i hue å ha vintertreff for OSLO langt ute i gokk.

Kan snart kalles Skedsmo Lokkallag nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er helt høl i hue å ha vintertreff for OSLO langt ute i gokk.

Kan snart kalles Skedsmo Lokkallag nå.

 

jeg gidder ikke å diskuterer dette lengre. flertallet bestemmer mener nå jeg. sånn har det alltid vært.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg gidder ikke å diskuterer dette lengre. flertallet bestemmer mener nå jeg. sånn har det alltid vært.

 

Såklart er du fornøyd når bare kan snuble ut av døra for å komme deg til Sharif.

Litt annerledes for oss som må kjøre 45 minutter for å komme dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er IKKE enig i at det skal taes en sjefsavgjørelse på bakgrunn av denne tråden. Vil veldig gjerne at vi tar en prat om det i kveld, for enda jeg hadde dukket opp på Sharif, så har jeg langt mer lyst at vi skal møtes en plass nærmere sentrum, slik at vi får med flere fra både øst og vestkanten av Oslo, ikke "bare" Lørenskog/Skedsmo delen av klubben.

 

Er litt redd at nye medlemmer fra mer sentrale deler av Oslo har holdt seg unna hele sommeren og derfor ikke føler at de "har så mye å skulle ha sagt" her. Hvis vi møtes nærmere sentrum i vinter er det større mulighet for at vi treffer bredere i klubben, og heller "lærer de nye opp" til også å komme til Lørenskog når vi begynner sommersesongen neste år : rolleyes

 

Vil heller at vi skal tenke litt mer på å få med flere enn å "tilfredsstille" oss som dukker opp uansett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er IKKE enig i at det skal taes en sjefsavgjørelse på bakgrunn av denne tråden. Vil veldig gjerne at vi tar en prat om det i kveld, for enda jeg hadde dukket opp på Sharif, så har jeg langt mer lyst at vi skal møtes en plass nærmere sentrum, slik at vi får med flere fra både øst og vestkanten av Oslo, ikke "bare" Lørenskog/Skedsmo delen av klubben.

 

Er litt redd at nye medlemmer fra mer sentrale deler av Oslo har holdt seg unna hele sommeren og derfor ikke føler at de "har så mye å skulle ha sagt" her. Hvis vi møtes nærmere sentrum i vinter er det større mulighet for at vi treffer bredere i klubben, og heller "lærer de nye opp" til også å komme til Lørenskog når vi begynner sommersesongen neste år : rolleyes

 

Vil heller at vi skal tenke litt mer på å få med flere enn å "tilfredsstille" oss som dukker opp uansett ;)

 

WORD! enig i de synspunktene og argumentene du legger frem her nå mikael

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser det er veldig mange som har stemt i denne tråden faktisk. noe jeg ser på som veldig positivt og det viser at folk faktisk bryr seg litt om hvor disse treffene er. når det gjelder den tråden hvor det stemmes over hvor i oslo man skal ha det så er det ikke på langt nær så mange som har stemt.

 

er det ikke da riktig at flertallet bestemmer og treffene denne vintern blir holdt på MCD utenfor sharifs????

 

Nå har det ikke vært mulig å stemme på alternative steder foreslått senere som Frognerstranda da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å gjøre følgende:

 

I stedet for å møtes 1 gang i måneden i vinterhalvåret. Hva da med å møtes 2 ganger i måneden?

F.eks første mandagen i måneden på McDonalds v/sharif og tredje mandagen i måneden på den nevnte kafeen langs Frognerstranda. På den måten burde strengt tatt ALLE bli fornøyd. De av oss som brenner for dette møter nok begge steder og de som ikke gidder og kjøre 10 minutter ekstra møter der det passer best enten det er på Skedsmo eller i sentrum.

 

Hva synes dere om det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for Ullevål jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er IKKE enig i at det skal taes en sjefsavgjørelse på bakgrunn av denne tråden. Vil veldig gjerne at vi tar en prat om det i kveld, for enda jeg hadde dukket opp på Sharif, så har jeg langt mer lyst at vi skal møtes en plass nærmere sentrum, slik at vi får med flere fra både øst og vestkanten av Oslo, ikke "bare" Lørenskog/Skedsmo delen av klubben.

 

Er litt redd at nye medlemmer fra mer sentrale deler av Oslo har holdt seg unna hele sommeren og derfor ikke føler at de "har så mye å skulle ha sagt" her. Hvis vi møtes nærmere sentrum i vinter er det større mulighet for at vi treffer bredere i klubben, og heller "lærer de nye opp" til også å komme til Lørenskog når vi begynner sommersesongen neste år : rolleyes

 

Vil heller at vi skal tenke litt mer på å få med flere enn å "tilfredsstille" oss som dukker opp uansett ;)

 

Godt sagt. :)

 

Formålet med å velge treffsted bør være å velge et sted der det er potensiale for å tiltrekke seg flest mulig mennesker. Derfor bør man ta utgangspunkt i å legge det så sentralt som mulig ut fra der folk flest bor - ikke der de som roper høyest tilfeldigvis har slått seg ned.

 

Slik avstemningen ser ut nå er det åpenbart at de fleste som har stemt har gjort dette utfra personlige hensikter - ikke med tanke på det kollektive og et ønske om å bygge opp et større miljø. Man får rett og slett ikke folk flest til å reise så langt hver gang, det er det kun et fåtall som gidder og vi vil aldri få noe større miljø ut av hovedstadsregionen, som strengt tatt er ufattelig tåpelig når det er en drøy million mennesker bosatt her. Skjønner ikke dere som stemmer for Sharif-alternativet det ? Synes dere faktisk det er det mest sentrale treffstedet for Oslo-Akershus-regionen ???

 

Får vi et mer sentralt treffsted (også i sommerhalvåret) er muligheten for å tiltrekke seg flere og kanskje nye medlemmer langt større. Kanskje er det hensiktsmessig å legge det slik at en del av Follo-gjengen tar turen innimellom også ?

 

Man bør selvsagt ta hensyn til andre nøkkelelementer som adkomst, parkeringsforhold og muligheter for en matbit. Men gjør man litt research er det neppe umulig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kan tildels være litt enig med deg men...

Sør blir å blande seg inn i Follo (ikke at det er noe galt med det) men da føler jeg det blir litt "kamp" hvis møtene faller på samme dag.

Nord/øst blir for meg å regne som samme "sted" Det kunne jeg kanskje forklart litt nærmere (beklager det)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men da foreslår jeg at Rune, Thomas og john-arlid fortsetter denne saken ettersom de skriker høyest.

 

det blir da siste gang jeg setter igjen noen sånne tiltak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.