Oslo: avstemming hvor mcd treffene i vinter skal være

Hvor ønsker du å ha vintertreffene?  

71 stemmer

  1. 1. Hvor ønsker du å ha vintertreffene?

    • MCD Ullevål
      18
    • MCD Lørenskog
      9
    • MCD Berger (sharif)
      38
    • Ingen av delene
      6


Anbefalte innlegg

Har ikke sagt mye her da jeg ikke har vært på mange mandagstreff men en stor del av grunnen er at det har vært et stykke unna.. er ikke alltid jeg har tid til å bruke en halvtime for å være med...

 

Men et treff i sandvika syns jeg vi burde få til:) da hadde jeg kommet med en gang..

 

At du aldri har vært med på mandagstreffene våre er ingen grunn til å føle at du ikke har mye å skulle ha sagt. Det er faktisk akkurat folk som deg vi ønsker å høre fra, og som Ørjan er inne på er vi på ingen måte fremmed for å møtes på vestkanten : ja : Vi må bare høre fra de som ikke dukker opp uansett for å finne ut, hvordan vi bedre kan få flere inkludert samt gjøre oss synlig for potensielle medlemmer :)

 

Som alle vet dekker lokallaget vårt et enormt område, og blir det for langt å kjøre for noen, så husk at det altså ikke er møteplikt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært en mulighet å hatt noen møter i lørenskog og noen møter i sandvika...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt griet og møtes på andre kanter av Oslo/ Akershus men kanskje en fordel og prøve andre steder enn inne i parkeringshus, da disse ofte er litt trange og plassen til hver bil er liten.

 

Stor fare for små bulker.

 

Tror heller ikke de som eier disse husene blir så glade heller hvis vi kommer og skal bruke to og to plasser til hver bil.

 

så en stor plass er nok best. Men hvor mange av disse finner man i oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt griet og møtes på andre kanter av Oslo/ Akershus men kanskje en fordel og prøve andre steder enn inne i parkeringshus, da disse ofte er litt trange og plassen til hver bil er liten.

 

Stor fare for små bulker.

 

Tror heller ikke de som eier disse husene blir så glade heller hvis vi kommer og skal bruke to og to plasser til hver bil.

 

så en stor plass er nok best. Men hvor mange av disse finner man i oslo

 

Da bør du ta deg en tur i det parkeringshuset som det er snakk om her og ta en titt før du klager.

Der er stort sett hele den nedre etasjen tom på normale dager, nå som julestria er påvei som ørjan nevnte så er det nok ikke noe særlig å være der. Men om du ikke klarer å parkere S3`en din uten å bruke 2 plasser så kan jeg sikkert lære deg det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes dette er så bra. Jeg vil bare kunne få trekke fra megselv her (ettersom jeg kanskje bor nærmest sharif) jeg har foreløpig vært både på frongerstranda kro og sharif så langt i vinter. Jeg har fortsatt ikke sett noen av de som faktisk klaget mest på dette på noen av disse møtene enda. Når dere faktisk får det som dere vil er det da kanskje ikke en liten vits i å faktisk møte opp også.

 

Jeg synes det er litt rart å sitte å høre på at folk i klubben har så utrolig vanskelig for å kjøre i 5 min ekstra. det trodde jeg at jeg aldri skulle oppleve i denne klubben.

 

"vw audi club norwegen vi som liker biler som er luftkjøl og vannavkjøl, men hater å faktisk kjøre bilene våres"

 

Ja dette hjelper nok på å få medlemmen til å komme. Nå skal jeg være en skikkelig drittunge og si at vi sees da kanskje på vintertreffet eller våler/rudskogen til neste år. Takk for meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette hjelper nok på å få medlemmen til å komme. Nå skal jeg være en skikkelig drittunge og si at vi sees da kanskje på vintertreffet eller våler/rudskogen til neste år. Takk for meg

 

på mange måter helt enig med deg john-Arlid. rart at det er ingen som klager på hvor langt det er å kjøre til vintertreffet... hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på mange måter helt enig med deg john-Arlid. rart at det er ingen som klager på hvor langt det er å kjøre til vintertreffet... hehe :)

 

Du tog an ikkje....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette hjelper nok på å få medlemmen til å komme. Nå skal jeg være en skikkelig drittunge og si at vi sees da kanskje på vintertreffet eller våler/rudskogen til neste år. Takk for meg

 

WORD!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å komme seg inn i detta parkeringshuset med senka biler? Kommer man til den nederste etasjen uten å legge igjen bunnpanna?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å komme seg inn i detta parkeringshuset med senka biler? Kommer man til den nederste etasjen uten å legge igjen bunnpanna?: rolleyes

 

Knekken ned til første plan er litt vrien, men eller så skal det gå bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør du ta deg en tur i det parkeringshuset som det er snakk om her og ta en titt før du klager.

Der er stort sett hele den nedre etasjen tom på normale dager, nå som julestria er påvei som ørjan nevnte så er det nok ikke noe særlig å være der. Men om du ikke klarer å parkere S3`en din uten å bruke 2 plasser så kan jeg sikkert lære deg det.

 

Har vært i dette parkeringshuset ved flere anledninger (jobber i firmaet som har montert samtlige rulletrapper i bygget)

 

Har ingen problemer med og parkere S3'n min nei.

 

Men alltid større sjans for bulker og slikt i et P-hus.

 

Og dessuten klaget jeg ikke, bare belyste det at plassene i et P-hus ikke er større enn de trenger og være. Og grunnen til det, er at jeg vet at mange i klubben liker og ha god plass rundt bilen sin.

Mye fine biler i denne klubben som ikke trenger kjøpesenter bulker.

 

Hvis det er som du sier at den nedre planet har god plass møter jeg gjerne opp, hvis jeg ikke jobber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knekken ned til første plan er litt vrien, men eller så skal det gå bra ;)

 

Får vel prøve meg ned der. går det ikke så finner man vel en løsning:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde også vært fint om det er 2 stk av dere som kunne tenke dere og bli med meg og Mikael på jakten etter andre alternative møteplasser til vinteren og ikke minst til sommeren igjen som kanskje kan passe bedre for alle og ikke minst gjøre oss enda mere synlig for nye/potensielle medlemmer av klubben.

De som har lyst til og være med på dette kan sende meg en PM.

 

Virker ikke som om det er noen he som vil være med på og finne alternative møteplasser!!

Er KUN 1 som har yttret ønske om og være med på dette og det underbygger vell egentlig bare det jeg har sagt tideligeer i denen tråden: At man kun er intressert i å lage problem og ikke finne løsninger: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ikke som om det er noen he som vil være med på og finne alternative møteplasser!!

Er KUN 1 som har yttret ønske om og være med på dette og det underbygger vell egentlig bare det jeg har sagt tideligeer i denen tråden: At man kun er intressert i å lage problem og ikke finne løsninger: dum :

 

er det meg?? fikk aldri noe bekreftelse på om du hadde motatt eller noe som helst : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Ørjan har ikke lest dette jeg. Ja jeg vil være med å finne "nye" plasser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det meg?? fikk aldri noe bekreftelse på om du hadde motatt eller noe som helst : klø :

 

Du er notert ja, men trodde kanskje det vill være en drøss som ville være med på dette siden temperaturen til tider her inne har vært langt over kokepunktet.

 

Sorry Ørjan har ikke lest dette jeg. Ja jeg vil være med å finne "nye" plasser

 

Da er du også med;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.