Oslo: Skru/lagringsplass lillestrøm omegn

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en plass til mekking og lagring. Jeg har kommet over et sted som ser egnet ut, men det er god plass til flere.

Dette er et 200m2 kjellerlokale med varme, mange stikkkontakter, god belysning, dusj og bad.

 

prisen ligger på 225 kr pr m2 pr år. det blir 45000,- for hele lokalet pr år. Jeg tenkte evnt å dele opp, så hver pers/gruppe fikk en del.

 

Skriv om du er intresert, og evnt hvor stor plass du kan tenke deg. Jeg skal å se på det i løpet av uka, kan ta noen bilder og legge ut.

 

dette er ikke bindende, kun for å sjekke interessen, blir det for få blir det ikke noe av for min del iallefall.

 

Andreas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du no ca beliggenhet å dele med meg? jeg og to kamerater er interreserte. jeg er da utdannet biloppretter og de to andre er mekanikere. så kompetanse skal det ikke skorte på! og vi betaler fast og punktlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!!! Hvis vi er 4 personer, delt på 45,000..som blir 11250, så delt på 12 måneder vil man betale ikke noe mer enn 950 kr i måneden ca pr pers...IKKE gærn pris det da ;)

 

Så hvis jeg kan reservere en plass til meg sånn at ingen plutselig kommer før meg?! : vinke :

Er en punktlig betaler og sikker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig interessert. skulle til å legge inn plass ønskes, så dette traff jo midt i blinken!! beliggenhet spiller ingen rolle. sålenge det er i oslo akershus da...jeg er med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger til at tomten er 500kvm.

På gårsplassen foran er det parkeringsplass.På baksiden av næringsbygget er det tomteareal for lager..så er mye plass her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. interessant. 15 min hjemmefra er jo perfekt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er dette? Har en plass nå, men der er det bare meg og det blir litt "ensomt"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er dette? Har en plass nå, men der er det bare meg og det blir litt "ensomt"..

 

dette er mellom skedsmokorset og kløfta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her også, så jeg ikke blir glemt.. Blir gjerne med på å leie.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen people!

 

Kult at det er interesse for dette. Jeg skal dra å se på stedet i morgen, kan også ta noen bilder å få lagt ut til dere!

Ser jo at det er nok interesse, så hvis stedet ser ok ut tar jeg det. Videre blir det da første mann til mølla.

 

Noen som har noen formening om hvor mye plass (m2) hver burde ha?

 

Hvis dette blir noe av hadde det vært kult om vi tok en liten innsamling av ting som er praktisk å ha der. Feks en tar med en gammel sofa, en et bord, kaffetrakter osv...

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei andreas!

Er en del folk som har lyst å bli med.. Hvis vi er 7 blir det nesten 30kvm pr person, 8 personer blir det 25kvm..

 

her er en liten liste over folka som har skrivd at de vil bli med..men er usikker på.

Andreas Kristensen

Jan Erik Julton

Marius Hauglie

Terje Voksø

magnus-haugen

Tommy Sporås

Aron Komlosi(Meg)

Endre Dahlen(usikker)

Einar Haugen

 

De som jeg er 100% sikker på blir med på dette er:

Andreas Kristensen(Deg)

Aron Komlosi(Meg)

Einar Haugen

Jan Erik Julton

Marius Hauglie

Tommy Sporås

magnus-haugen

Endre Dahlen

 

Noen andre her som er 100% sikker på at de vil bli med? 9 personer blir litt mye, kanskje 8 er det magiske tallet med 200kvm? altså, 25kvm pr pers...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da jeg skal begynne å jobbe på torshov bilrekvisita så kan det ordnes grei rabatt på verktøy og verksted utstyr! og jeg er med å leier hvis det ser bra ut, og man får kjørt inn biler som er lavere enn standard der!

 

jeg er 100% med på dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med Aron! Så du hadde skrevet usikker i den andre tråden..

 

P.S Kom blinkersene trygt frem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott dette, er helt med her som nevnt i den andre tråden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forresten et lite kjøleskap å donere til felles bruk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med Aron! Så du hadde skrevet usikker i den andre tråden..

 

P.S Kom blinkersene trygt frem?

 

Det gjorde dem ;) satt dem på i dag..

Okey..setter deg opp på listen som 100% :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det 8 stykker på 100% listen nå..Skal vi si at "thats it"?

Er det noen som trekker seg så kan vi sette andre inn her..men her er det på en måte "første mann til mølla": rolleyes

 

De som jeg er 100% sikker på blir med på dette er:

Andreas Kristensen(Deg)

Aron Komlosi(Meg)

Einar Haugen

Jan Erik Julton

Marius Hauglie

Tommy Sporås

magnus-haugen

Endre Dahlen

 

Ingenting er bindene.. Andreas skal ut og ta noen bilder og diverse. Så kan folka ta avgjørelse ut fra det. Men kanskje vi skal si at dette er "gruppen for nå"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig i det! Greit å ha et utgangspunkt, vi vet uansett for lite foreløpig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine greier!

 

Husk å sjekk om det er trefas strøm, lett å komme inn med lave biler, osv. Jeg reiser bort etter jobb i morgen ellers så skulle jeg meldt meg til å delta på befaring. Får heller vente på bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her er vi med på vettu..

Bare hyggelig at det blir flere sammen til å skru bil, å ikke minst fantasere om bil. Hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her er vi med på vettu..

Bare hyggelig at det blir flere sammen til å skru bil, å ikke minst fantasere om bil. Hehe!

 

er alltids koselig å skru med folk som har samme intresse! :)

Skal finne meg et prosjekt så fort jeg har et sted i boks :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å sett på stedet gutta.

For å være ærlig tror jeg ikke dette er noe for oss. På det som stod i annonsen forstod jeg at det nermest var en 200kvm flate. Det var det så absolutt ikke.

I grunn kun plass til 3 biler. Kan få plass til 5 dersom 2 av bilene kan stå innesperret av andre biler (langtidsprosjekt). Dessuten er det nesten umulig å komme inn for de som har senka biler. Prøvd å tegne en skisse for å illustrere litt:

 

verkstedot8.png

 

Dårlig skisse, men dere skjønner tegninga...

Den smale delen fra inngangen og inn er ca 3 m bred. Denne må jo også være åpen for at vi skal komme til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.