Oslo: Skru/lagringsplass lillestrøm omegn

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en plass til mekking og lagring. Jeg har kommet over et sted som ser egnet ut, men det er god plass til flere.

Dette er et 200m2 kjellerlokale med varme, mange stikkkontakter, god belysning, dusj og bad.

 

prisen ligger på 225 kr pr m2 pr år. det blir 45000,- for hele lokalet pr år. Jeg tenkte evnt å dele opp, så hver pers/gruppe fikk en del.

 

Skriv om du er intresert, og evnt hvor stor plass du kan tenke deg. Jeg skal å se på det i løpet av uka, kan ta noen bilder og legge ut.

 

dette er ikke bindende, kun for å sjekke interessen, blir det for få blir det ikke noe av for min del iallefall.

 

Andreas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du no ca beliggenhet å dele med meg? jeg og to kamerater er interreserte. jeg er da utdannet biloppretter og de to andre er mekanikere. så kompetanse skal det ikke skorte på! og vi betaler fast og punktlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!!! Hvis vi er 4 personer, delt på 45,000..som blir 11250, så delt på 12 måneder vil man betale ikke noe mer enn 950 kr i måneden ca pr pers...IKKE gærn pris det da ;)

 

Så hvis jeg kan reservere en plass til meg sånn at ingen plutselig kommer før meg?! : vinke :

Er en punktlig betaler og sikker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig interessert. skulle til å legge inn plass ønskes, så dette traff jo midt i blinken!! beliggenhet spiller ingen rolle. sålenge det er i oslo akershus da...jeg er med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger til at tomten er 500kvm.

På gårsplassen foran er det parkeringsplass.På baksiden av næringsbygget er det tomteareal for lager..så er mye plass her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. interessant. 15 min hjemmefra er jo perfekt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider