Oslo: Skru/lagringsplass lillestrøm omegn

Anbefalte innlegg

Da er det hvertfall en plass ledig på verkstedet som endre fant på skedsmokorset da jeg trekker meg.. ble for langt unna...

 

så jeg er fortsatt interisert i et sted som er nærmere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hufff stress. hva var prisen igjen? er med jeg.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe ledig plass hos oss så legger vi det ut her pronto.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert i plass et sted, dersom det dukker opp noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan dere avskrive meg. Har skaffet enkeltplass! Lykke til folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg ordner ett par plasser på sørumsand.

Lokaler med grav og div metall-verktøy, dreiebenk,10t presse, sveiseapparat osv.

 

oppdaterer her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje: Hvis det er plass er dette meget interessant,kort vei for min del :) Send meg en PM hvis dette blir realitet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en plass ledig, men det er litt trangt for bilen større enn Golf eller Polo.

Ikke mer enn 3 m bredt, men varmt og godt hele vintern.

Ta kontakt på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid interessert så sant prisen er riktig. Sjekk opp det Christer, og hvor stor plass det blir til hver enkelt. Skal du drive butikken din der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid interessert så sant prisen er riktig. Sjekk opp det Christer, og hvor stor plass det blir til hver enkelt. Skal du drive butikken din der?

Blir ingen butikk der nei. Må få eget sted til å skru på egne biler.. dvs ingen dekk på samme sted ;)

 

Skal sjekke opp prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=11809560&sid=3cabP_-Pn360058&pos=8&tot=19

 

underetg her hadde jo vært flott...

 

mulig jeg er intressert i å være med. har verkstedplass, men ikke til å ha bil stående på bukker over lengre tid...

men sikkert ikke billig dette heller... ser ut som underetg er på 868m², så er jo plass til et par pers.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid interessert så sant prisen er riktig. Sjekk opp det Christer, og hvor stor plass det blir til hver enkelt. Skal du drive butikken din der?

Ikke mulig å ha biler der :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=11809560&sid=3cabP_-Pn360058&pos=8&tot=19

 

underetg her hadde jo vært flott...

 

mulig jeg er intressert i å være med. har verkstedplass, men ikke til å ha bil stående på bukker over lengre tid...

men sikkert ikke billig dette heller... ser ut som underetg er på 868m², så er jo plass til et par pers.

Prata med han nå ... 50K pr. mnd for kjelleren :( , dvs 700 pr. kvm pr. år + mva

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere som vet om sted ?? Einzermania trenger ROM !! Orker ikke skru i trang garasje..

 

Har muligens et sted på hånda, men misstenker det blir litt lite + litt langt unna :( Skal se på det til uka..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere som vet om sted ?? Einzermania trenger ROM !! Orker ikke skru i trang garasje..

 

Har muligens et sted på hånda, men misstenker det blir litt lite + litt langt unna :( Skal se på det til uka..

 

Er det bare deg?

Har en liten plass jeg også, i nærheten av Blaker. Er dog sikkert mindre plass enn din garasje, men varmt, tørt og relativt billig.

Kontakt meg på PM evt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare deg?

Har en liten plass jeg også, i nærheten av Blaker. Er dog sikkert mindre plass enn din garasje, men varmt, tørt og relativt billig.

Kontakt meg på PM evt.

Ikke alene.. Johan, alias Chipsenter.no trenger også.. Så helst plass til minst 3 biler trenger vi..

Men kanskje jeg kunna putta "ratlooken" der hvor du har en liten plass.. den trenger bare parkeringsplass omtrent.

You got PM :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er mulig å slenge seg på så er jeg interesert i en plass å skru så sant det er billig. har en kompis som kanskje vil være med oxo men han har sagt att det ikke kan bli dyrt. hehe og gjerne i oslo området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også, trenger et sted jeg kan stå å drive på inne : smil :

Og billig er slagordet for meg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal se på to steder nå snart, ett nyoppusset lokale på ca 140kvm med varmepumpe og to kjøreporter, kan jo si ifra hvordan det gikk,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.