Oslo: Skru/lagringsplass lillestrøm omegn

Anbefalte innlegg

Får feil på finn..

Er dette lokalene på jessheim/gardermoen?

 

Er int. i å være med. Blir borte 9 dager fra idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du prøver den finn koden skal du komme fram ;)

men dette er et lokal på lørenskog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut! Et steinkast eller to fra der jeg har lokale nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd å ringe på nummerne som står der, men ingen tar telefonen :(

men hun har tydeligvis vært på ferie, så skal prøve igjen i morra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok meget bra lokaler folkens.. spørs bare på pris nå da.. var rimelig stort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant det, skal ringe i morgen.. så vil legge ut prisen her da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei for pokker.... når man tror allt håp er ute...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei for pokker.... når man tror allt håp er ute...

 

: klø :

Hehe, er en måte å si det på :P

 

ringte akkurat braaten eiendom å spurte om de hadde lokaler til leie. fikk beskjed om å ringe i morgen. men de trodde de kansje hadde noe vi kunne bruke. spurte om 200m2+

 

ringte du disse opp igjen forresten? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte grindvold angående http://www.finn.no/finn/commercial/object?finnkode=11153413

De viste ikke noen månedpris, men årsprisen var: 990.000 pluss moms, pluss strøm/fyring.

 

Om vi så får 15 personer med på dette så blir det fortsatt alt for dyrt.. HVis vi regner bare 990.000 delt på 15. blir det 66000 pr person i året. deler 66000 på 12 måneder, blir det 5500 i måneden per person..UTEN momsen og strøm/fyring. Så dette lokale kan vi drite i :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe nei billig var det ikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt vill pris :P så vi får bare fortsette å¨lete =/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha ha. Hvem betaler så mye for en garasje a? Da kunne man jo bygget er større og bedere garasje ferdig innredet med verktøy og flislagt gulv for 2 årsleier. Dette tror jeg var årets aprilsnar godt på etterskudd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha ha. Hvem betaler så mye for en garasje a? Da kunne man jo bygget er større og bedere garasje ferdig innredet med verktøy og flislagt gulv for 2 årsleier. Dette tror jeg var årets aprilsnar godt på etterskudd.

 

det koster såpass i bedrift markedet desverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt drøy pris for oss gitt! Vi må nok lete etter noe som ikke er brukenes for "butikk", kun hobby.. Ellers tror jeg det meste ligger rimelig høyt i pris..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, er nok sånn! men er jo utrolig lite med bønder f.eks som leier ut :S skulle tro det var mange som ville tjene litt ekstra i måneden ved å ikke gjøre noe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit den 10.10-07

 

Da er det blitt uvisst om fremtidige leietakere på dette verkstedet. Jeg og Jarle flytter ut, men hva som skjer videre med de plassene er nå blitt ett eneste stort kaos. Jeg har meldt meg ut og har fra nå av ingen mulighet til å formidle plasser. desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit den 10.10-07

 

Da er det blitt uvisst om fremtidige leietakere på dette verkstedet. Jeg og Jarle flytter ut, men hva som skjer videre med de plassene er nå blitt ett eneste stort kaos. Jeg har meldt meg ut og har fra nå av ingen mulighet til å formidle plasser. desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det 40min kjøretid dit?: klø :

skal du opp dit i dag?

 

kunne tenkt meg en titt, men har bursdag i dag så er fult kjør her :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 40min - (avhenger av formen til bilen;) )

 

Grattulerer med dagen.

 

 

Edit den 10.10-07

 

Da er det blitt uvisst om fremtidige leietakere på dette verkstedet. Jeg og Jarle flytter ut, men hva som skjer videre med de plassene er nå blitt ett eneste stort kaos. Jeg har meldt meg ut og har fra nå av ingen mulighet til å formidle plasser. desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er grei ;) Formen på bilen min? en 90 hesters motor som har sett bedre dager :P må bare gidde å finne ut om jeg har monoinjekson så blir det større da ;)

 

Takk, takk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringer deg i morgen jeg.. hvis det er greit... er intresert i plassen. jeg er HELT sikkert med på en plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkeno videre her gutter? Har lett litt rundt men kan ikke fatte at det skal være så vanskelig å finne noe :(

 

Er nødt til å ha noe før snøen kommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett flere steder, men ingen som ønsker å leie ut til verksted. Så bare å lete videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er veldig vanskelig å finne noe...hadde aldri trodd det :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.