#26 Skrevet Oktober 27, 2007 Blir spennende å se alle modellene når de kommer. GTI og R32/36 Blir vel slik att GTI kommer i 2009 og R32/36 kommer 2010. Eller er det ikke avklart ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 27, 2007 Kombinasjonen TDI, 4MOTION og DSG er som seg hør og bør ikke planlagt. Det er stort sett bare Norge som har etterspørsel etter denne kombinasjonen, og etter Tiguan blir lansert er det nok enda mindre sannsynlighet for at de andre modellene kommer med dette dessverre.... Fra VW sitt ståsted skjønner jeg tankegangen, bare veldig synd ENKELTE ANDRE kunne hatt glede av å ha EN modell med auto/4WD... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 27, 2007 Fra VW sitt ståsted skjønner jeg tankegangen, bare veldig synd ENKELTE ANDRE kunne hatt glede av å ha EN modell med auto/4WD... Tiguan HAR auto og 4WD.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 27, 2007 Tiguan HAR auto og 4WD.... Les: ENKELTE ANDRE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 27, 2007 Ligger noen bilder ute uten at halve bilen er tildekket også... Bilen ser forskjellig ut i de forskjellige bildeseriene, så noen er vel kanskje tidligere utgaver enn andre, evt. bare redigert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 29, 2007 Ett nytt eksempel på att norsk bilpresse er litt treige: "Nye Golf, som vi viste spionbilder av for en måned siden, blir utsatt seks måneder." http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31451&tid= Dette var jo ute på nett i sommer med det samme han tok over i VW. Eller har det blitt ennå flere forsinkelser? (litt sånne microsoft tendenser kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 31, 2007 Ett nytt eksempel på att norsk bilpresse er litt treige: "Nye Golf, som vi viste spionbilder av for en måned siden, blir utsatt seks måneder." http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31451&tid=Dette var jo ute på nett i sommer med det samme han tok over i VW. Eller har det blitt ennå flere forsinkelser? (litt sånne microsoft tendenser kansje Ny Golf er ikke ytterligere forsinket. Lansering er fortsatt satt til oktober 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 18, 2007 Jeg tror at hvis vi tar utgangspunkt i Tiguan, koker den på 90 grader og trekker fra Golf Cross så får vi nye Golf. (Sånn ca - jeg er full på julebrus sånn i tilfelle folk her tror jeg er helt loco) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 25, 2007 La oss håpe att GTI'en kommer til å se ut noe i rettning av denne Og som Cab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 25, 2007 Mmmm, ser bra ut og de pleier ikke å bomme så veldig på antagelsene sine de som photoshopper. Håper bare ikke øvre del av grillen blir sånn som på bildene, for det er et steg tilbake i mine øyne - ble liksom litt...simpelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 6, 2008 Nå har det vært stille her en stund. Jeg kom over et bilde på nettet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 6, 2008 Huff... stygg front på den røde der... minte meg om noe i mellom forrige generasjon Rav4 og en Renault.... isjda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 6, 2008 Første jeg tenkte når jeg så den fronten var Renault 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 6, 2008 Første jeg tenkte når jeg så den fronten var Renault .....det er jo aldri en god tanke: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 7, 2008 Slik blir ikke fronten på nye Golfen heldigvis. Lyktene og grillen på de øverste bildene av GTI og Cab er ikke helt feil faktisk, bortsett fra at grillen sannsynligvis blir lakkert sort blank. Faktisk ganske tøft synes jeg personlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 30, 2008 Har du noen flere hint å meddele oss vanlige dødlige uten beina innefor VAG Jan Tore!? Kommer det noen spennede nyehter som du får lov til å si noe om nå? eller er alt hemmelig ennå? F.eks kommer det noe spessielt nytt utstyr/ ekstrautstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 1, 2008 Har du noen flere hint å meddele oss vanlige dødlige uten beina innefor VAG Jan Tore!?Kommer det noen spennede nyehter som du får lov til å si noe om nå? eller er alt hemmelig ennå? F.eks kommer det noe spessielt nytt utstyr/ ekstrautstyr? Mye av det samme ekstrautstyret man i dag finner på Passat bla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 4, 2008 Jeg kom over dette bildet på tyske auto motor und sport sine sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 4, 2008 Jeg kom over dette bildet på tyske auto motor und sport sine sider. Frontlyktene fra den øverste og støtfangeren og grillen fra den nederste begynner det å ligne litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 21, 2008 Nå har det vært stille her en stund. Har det kommet noe nytt som folk har kommet over?? Kansje du kan vifte med noen detaljer Jan Tore? Hvor mye av fronten vil være "lik" nye sciroccoen? Har du noe mer å hinte om når det gjelder interiør? Har ikke har kommet over noen nytt på nettet som jeg har funnet siden før jul. Prøver VW å få medalje i å utvikle en bil i skjul hehehe. Det eneste bildet jeg ahr funnet er dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 21, 2008 Den GTI'en var groom;) Håper den faktisk viser noe av hvordan den faktisk vil bli seende ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 22, 2008 Hvorfor må alltid emblemet gjør slik at det blir en liten halvmåne i panseret? Edit: Blir litt forrivrret av bildene, kan godt være den Golf VI'en som kommer ut ikke har halvmåne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 23, 2008 Nå har det vært stille her en stund. Har det kommet noe nytt som folk har kommet over?? Kansje du kan vifte med noen detaljer Jan Tore? Hvor mye av fronten vil være "lik" nye sciroccoen? Har du noe mer å hinte om når det gjelder interiør? Har ikke har kommet over noen nytt på nettet som jeg har funnet siden før jul. Prøver VW å få medalje i å utvikle en bil i skjul hehehe.Det eneste bildet jeg ahr funnet er dette. Har nettopp vært og sett den nye GTI´en men kan ikke røpe for mye. Her er imidlertid et par tips: Speil som på Scirocco Dørhåndtak som på Passat Sort grill med rød stripe over og under Emblemet sitter fremdeles i grillen med halvmåne i panser som i dag Stort sort felt i hele bilens bredde som avsluttes med tåkelys på hver side i støtfanger foran Støtfanger bak med sort diffusor og to single enderør (et på hver side i diffusoren) Interiøret var ikke ferdig ennå. Motor 2,0T men effekten er ikke endelig avgjort ennå. 200 hk eller mer. Ergo: Fronten på den røde er ikke helt feil bortsett fra feilpassert VW-merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 23, 2008 Siden Golf V STV ikke kom for lenge siden blir det vel evigheter til vi får se en Golf VI STV? Leste forresten på nettet at VW har problemer med å levere 1,4tsi 122hk i England pga stor etterspørsel, samme i Norge også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 24, 2008 Siden Golf V STV ikke kom for lenge siden blir det vel evigheter til vi får se en Golf VI STV? Leste forresten på nettet at VW har problemer med å levere 1,4tsi 122hk i England pga stor etterspørsel, samme i Norge også? Golf stv vil bli oppdatert med samme fronten som på Golf VI, men ikke før mot slutten av 2009. Fabrikken melder om noe lenger leveringstid på TSI-motorer for tiden ja, men ikke avskrekkende i forhold til 105 TDI som hele Europa skriker etter..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...