Neste generasjon VW Golf MK VI

Anbefalte innlegg

Blir spennende å se alle modellene når de kommer. GTI og R32/36

Blir vel slik att GTI kommer i 2009 og R32/36 kommer 2010. Eller er det ikke avklart ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kombinasjonen TDI, 4MOTION og DSG er som seg hør og bør ikke planlagt. Det er stort sett bare Norge som har etterspørsel etter denne kombinasjonen, og etter Tiguan blir lansert er det nok enda mindre sannsynlighet for at de andre modellene kommer med dette dessverre....

Fra VW sitt ståsted skjønner jeg tankegangen, bare veldig synd ENKELTE ANDRE kunne hatt glede av å ha EN modell med auto/4WD...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra VW sitt ståsted skjønner jeg tankegangen, bare veldig synd ENKELTE ANDRE kunne hatt glede av å ha EN modell med auto/4WD...

 

Tiguan HAR auto og 4WD.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiguan HAR auto og 4WD.... ;)

Les: ENKELTE ANDRE : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger noen bilder ute uten at halve bilen er tildekket også... Bilen ser forskjellig ut i de forskjellige bildeseriene, så noen er vel kanskje tidligere utgaver enn andre, evt. bare redigert.

 

VWgolf-MK6-2c.jpg

VWgolf-MK6-1c.jpg

vw_golf_vI.jpg

Volkswagen_Golf_VI-1.jpg

Golf-6-02.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett nytt eksempel på att norsk bilpresse er litt treige: "Nye Golf, som vi viste spionbilder av for en måned siden, blir utsatt seks måneder." http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31451&tid=

Dette var jo ute på nett i sommer med det samme han tok over i VW. Eller har det blitt ennå flere forsinkelser? (litt sånne microsoft tendenser kansje ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett nytt eksempel på att norsk bilpresse er litt treige: "Nye Golf, som vi viste spionbilder av for en måned siden, blir utsatt seks måneder." http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31451&tid=

Dette var jo ute på nett i sommer med det samme han tok over i VW. Eller har det blitt ennå flere forsinkelser? (litt sånne microsoft tendenser kansje ;)

 

Ny Golf er ikke ytterligere forsinket. Lansering er fortsatt satt til oktober 2008 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror at hvis vi tar utgangspunkt i Tiguan, koker den på 90 grader og trekker fra Golf Cross så får vi nye Golf. (Sånn ca - jeg er full på julebrus sånn i tilfelle folk her tror jeg er helt loco)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss håpe att GTI'en kommer til å se ut noe i rettning av denne

VW-Golf-6-GTI.jpg

Og som Cab

VW-Golf-Cabrio.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmm, ser bra ut og de pleier ikke å bomme så veldig på antagelsene sine de som photoshopper. Håper bare ikke øvre del av grillen blir sånn som på bildene, for det er et steg tilbake i mine øyne - ble liksom litt...simpelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det vært stille her en stund.

Jeg kom over et bilde på nettet her

08280701.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff... stygg front på den røde der... minte meg om noe i mellom forrige generasjon Rav4 og en Renault.... isjda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første jeg tenkte når jeg så den fronten var Renault :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første jeg tenkte når jeg så den fronten var Renault :(

 

.....det er jo aldri en god tanke: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik blir ikke fronten på nye Golfen heldigvis. Lyktene og grillen på de øverste bildene av GTI og Cab er ikke helt feil faktisk, bortsett fra at grillen sannsynligvis blir lakkert sort blank. Faktisk ganske tøft synes jeg personlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen flere hint å meddele oss vanlige dødlige uten beina innefor VAG Jan Tore!?

Kommer det noen spennede nyehter som du får lov til å si noe om nå? eller er alt hemmelig ennå?

F.eks kommer det noe spessielt nytt utstyr/ ekstrautstyr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen flere hint å meddele oss vanlige dødlige uten beina innefor VAG Jan Tore!?

Kommer det noen spennede nyehter som du får lov til å si noe om nå? eller er alt hemmelig ennå?

F.eks kommer det noe spessielt nytt utstyr/ ekstrautstyr?

 

Mye av det samme ekstrautstyret man i dag finner på Passat bla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom over dette bildet på tyske auto motor und sport sine sider.

6Xm1kGCKzouMAE_450x300.jpg

8sGnTqJdwTK8_6_335x223.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom over dette bildet på tyske auto motor und sport sine sider.

6Xm1kGCKzouMAE_450x300.jpg

8sGnTqJdwTK8_6_335x223.jpg

 

 

Frontlyktene fra den øverste og støtfangeren og grillen fra den nederste begynner det å ligne litt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det vært stille her en stund. Har det kommet noe nytt som folk har kommet over?? Kansje du kan vifte med noen detaljer Jan Tore? Hvor mye av fronten vil være "lik" nye sciroccoen? Har du noe mer å hinte om når det gjelder interiør? Har ikke har kommet over noen nytt på nettet som jeg har funnet siden før jul. Prøver VW å få medalje i å utvikle en bil i skjul hehehe.

Det eneste bildet jeg ahr funnet er dette.

111752_700.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den GTI'en var groom;) Håper den faktisk viser noe av hvordan den faktisk vil bli seende ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor må alltid emblemet gjør slik at det blir en liten halvmåne i panseret? :(

 

Edit: Blir litt forrivrret av bildene, kan godt være den Golf VI'en som kommer ut ikke har halvmåne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det vært stille her en stund. Har det kommet noe nytt som folk har kommet over?? Kansje du kan vifte med noen detaljer Jan Tore? Hvor mye av fronten vil være "lik" nye sciroccoen? Har du noe mer å hinte om når det gjelder interiør? Har ikke har kommet over noen nytt på nettet som jeg har funnet siden før jul. Prøver VW å få medalje i å utvikle en bil i skjul hehehe.

Det eneste bildet jeg ahr funnet er dette.

111752_700.jpg

 

 

 

Har nettopp vært og sett den nye GTI´en men kan ikke røpe for mye. Her er imidlertid et par tips:

 

Speil som på Scirocco

Dørhåndtak som på Passat

Sort grill med rød stripe over og under

Emblemet sitter fremdeles i grillen med halvmåne i panser som i dag

Stort sort felt i hele bilens bredde som avsluttes med tåkelys på hver side i støtfanger foran

Støtfanger bak med sort diffusor og to single enderør (et på hver side i diffusoren)

Interiøret var ikke ferdig ennå.

Motor 2,0T men effekten er ikke endelig avgjort ennå. 200 hk eller mer.

 

Ergo: Fronten på den røde er ikke helt feil bortsett fra feilpassert VW-merke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden Golf V STV ikke kom for lenge siden blir det vel evigheter til vi får se en Golf VI STV?

 

Leste forresten på nettet at VW har problemer med å levere 1,4tsi 122hk i England pga stor etterspørsel, samme i Norge også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden Golf V STV ikke kom for lenge siden blir det vel evigheter til vi får se en Golf VI STV?

 

Leste forresten på nettet at VW har problemer med å levere 1,4tsi 122hk i England pga stor etterspørsel, samme i Norge også?

 

 

Golf stv vil bli oppdatert med samme fronten som på Golf VI, men ikke før mot slutten av 2009.

 

Fabrikken melder om noe lenger leveringstid på TSI-motorer for tiden ja, men ikke avskrekkende i forhold til 105 TDI som hele Europa skriker etter.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.