#76 Skrevet Juli 5, 2008 Er det noen som har funnet noe mer nytt om 6 gen golf? Motorer, får den DCC som ekstra utstyr, osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 6, 2008 Tipper Jan Tor K. har funnet ut masse rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 7, 2008 Er det noen som har funnet noe mer nytt om 6 gen golf?Motorer, får den DCC som ekstra utstyr, osv. Tja, foreløpig info: DCC kommer ja. Ellers stort sett samme bensinmotorer som i dag. Nye Comonrail TDI-motorer. 4Motion 1.kvartal 2009. GTI sommer 2009. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 8, 2008 Funnet ut om det blir LED i kjørelysene på golfen? f.eks i forbindelse xenon lys (ala audi a4) Ny 4 Motion, er det da den fullverdige "siste genrasjon" haldex med kraft styring også mellom bakhjulene eller det det bare oppatering av mellomaksel koblingen? Jan Tore, så fort du får lov til å komme med mer info... ikke drøy det for lenge før du legger det ut her på formet hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 4, 2008 (endret) Her er noen nye bilder da de gamle har sluttet å virke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 15, 2008 Nå har det kommet mange bilder av nye golfen fra Island. om nye skryt fra de biltesterne som har fått prøvd den. Men jeg ser ikke en eneste en av den med Xenonlys, det er vel litt rart når de har lansert så mye nytt utstyr på denne bilen, som DCC /demper kontroll og ACC avstandsmålende CC, airbag til knærne til sjåføren. Noe spess grund til det tro? skal de vente til de får vist den på nye Golf GTI?? -------------------------------------------------------------------------------- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 15, 2008 Adaptive bi-xenonlys blir tilgjengelig litt senere. Samme på Scirocco. Ingen av introbilene kunne få bi-xenonlys dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 16, 2008 Noen spessiell grunn til dette eller?? Eller er det bare tilfeldigheter.?? litt rart å vise en ny bil, men droppe slike ting, har sett er der etterlyst av flere på flere forskjellige forum. Har de kjennskap til hvordan de bi- xenon lyktene vil se ut eller?? (ps bi-xenon lyktene er jo vist på scirocco løpsbilene da....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 16, 2008 Noen spessiell grunn til dette eller?? Eller er det bare tilfeldigheter.?? litt rart å vise en ny bil, men droppe slike ting, har sett er der etterlyst av flere på flere forskjellige forum. Har de kjennskap til hvordan de bi- xenon lyktene vil se ut eller??(ps bi-xenon lyktene er jo vist på scirocco løpsbilene da....) De droppet det på introbilene antakelig av to grunner: Produksjonskapasitet - bedre å la kundene få lyktene på bilene sine enn på forhandlernes demo- og utstillingsbiler Etterspørsel - Svært lite salg av xenonlys på Golf og tilsvarende rimelige biler i Europa sammenlignet med Norge Har ikke fått studert lyktene i detalj, men på bilde ser forskjellene mellom de vanlige lyktene og xenonlyktene ut til å være mindre enn på tidligere modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 20, 2008 Leser på VGD Bil at en kar har kjørt Golf VI 110 TDI i Tønsberg - er de ute hos forhandlerne allerede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 21, 2008 Leser på VGD Bil at en kar har kjørt Golf VI 110 TDI i Tønsberg - er de ute hos forhandlerne allerede? Nei, han har nok kjørt den på presselanseringen på Island på lik linje med en rekke andre journalister fra inn- og utland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg fant dette på nettet. tyder på att golfen ikke kommer med xenonlys eller ACC før neste høst Q3/2009 Ab Modelljahr 2010 soll ein 1.2 TSI mit 86 bzw. 105 PS die Basis-Motoren mit 80 bzw. 102 PS ersetzen Zwei BlueMotion-Modelle mit 1.6 TDI bzw. 1.2 TSI neue Option: Xenon-Scheinwerfer mit Kurvenlicht verfügbar neue Option: lasergesteuerter Distanz-Tempomat mit Bremsfunktion verfügbar Im Spätsommer kommt der Golf VI Variant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 28, 2008 Noen som vet når det blir mulig å konfigurere nye golfen på vw.no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg så en sånn Golf hos Møller Follo igår kan det stemme?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Oktober 28, 2008 Joinet et R32OwnersClub forum og der var det spekulert i at dette kom til å bli oppfølgeren til R32: VW har visst annonsert at de ikke kommer til å lage flere 3,2l vr6 motorer og dermed så dør R32, men det må jo komme en erstattning og hvis det stemmer i forhold til hva som har blitt skrevet på R32oc.com så blir det en GTi-R med 4silyndra turbo motor som skal yte 268hk og selvfølgelig med 4-Motion. Noen Møller ansatte som bekrefte/avbekrefte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Oktober 28, 2008 (endret) Det vurderes en ny Golf "R" med 2,0TFSI motor på 270-280 hk med 4MOTION ja Når den eventuelt kommer i salg er foreløpig ikke kjent.... På Golf-kongressen i Berlin jeg deltok på stod forøvrig den nye "tjenestebilen" til Dr Winterkorn (toppsjefen i Volkswagen) utstilt: En spesiallaget ny Golf 3,6 V6 4MOTION DSG med 300 hk. Bilen var lakkert i sort pianolakk fra Phaeton, alt tenkelig utstyr inklusive sportsinteriør i beige skinn med Alcantara i taket, skinn på dashbord, hattehyllen etc, etc, etc. Bilen var utvendig totalt anonym og bak på bilen var det ingen emblemer Skaper nok et par overraskelser på autobahn vil jeg tro.... :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg så en sånn Golf hos Møller Follo igår kan det stemme?? Det stemmer sikkert. Kom en Golf og en Scirocco til Berge i Førde på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Oktober 28, 2008 Ny Golf og Scirocco er nå sendt ut til alle landets forhandlere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Oktober 28, 2008 Det vurderes en ny Golf "R" med 2,0TFSI motor på 270-280 hk med 4MOTION ja Når den eventuelt kommer i salg er foreløpig ikke kjent.... På Golf-kongressen i Berlin jeg deltok på stod forøvrig den nye "tjenestebilen" til Dr Winterkorn (toppsjefen i Volkswagen) utstilt: En spesiallaget ny Golf 3,6 V6 4MOTION DSG med 300 hk. Bilen var lakkert i sort pianolakk fra Phaeton, alt tenkelig utstyr inklusive sportsinteriør i beige skinn med Alcantara i taket, skinn på dashbord, hattehyllen etc, etc, etc. Bilen var utvendig totalt anonym og bak på bilen var det ingen emblemer Skaper nok et par overraskelser på autobahn vil jeg tro.... :D:D Ut i fra denne linken: http://www.motorauthority.com/report-volkswagen-working-on-golf-gti-plus-and-r42.html Så står det noe om en Golf GTI-Plus og at Golf GTi vil bli en liten familie for seg selv. I tillegg blir det nevnt noe om at en ny R42 muligens vil dukke opp med en 350hk 2,5l 5sylindra twin turbo motor. Er det det som står i RS3 og TT-RS? Husker ikke hvilke motorer det er i de bilene, men de henviser til de bilene som utgangspunkt i erstatteren for R32. Hørtes knalltøff ut den "tjenestebilen" Det er vel Passat R36 i en Golf V eller VI Spenstig med 300hk og DSG girkasse. Trodde ikke DSG kassa tålte over 350nm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Oktober 28, 2008 og jeg tror jeg trygt kan si at Møller bil asker og bærum har en golf 6 som virkelig skiller seg ut fra de andre forhandlerne sine:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Oktober 28, 2008 Bilder??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Oktober 28, 2008 Ut i fra denne linken: http://www.motorauthority.com/report-volkswagen-working-on-golf-gti-plus-and-r42.html Så står det noe om en Golf GTI-Plus og at Golf GTi vil bli en liten familie for seg selv. I tillegg blir det nevnt noe om at en ny R42 muligens vil dukke opp med en 350hk 2,5l 5sylindra twin turbo motor. Er det det som står i RS3 og TT-RS? Husker ikke hvilke motorer det er i de bilene, men de henviser til de bilene som utgangspunkt i erstatteren for R32. Mye spekulasjoner som jeg dessverre hverken kan bekrefte eller avkrefte utfra min info fra fabrikk p.t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Oktober 28, 2008 Hørtes knalltøff ut den "tjenestebilen" Det er vel Passat R36 i en Golf V eller VI Spenstig med 300hk og DSG girkasse. Trodde ikke DSG kassa tålte over 350nm. Passat R36 har jo DSG som standard så det er ikkeno problem. Bilen motoren satt i var selvfølgelig en Golf VI Highline. Skikkelig sleeper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Oktober 29, 2008 Ny Golf og Scirocco er nå sendt ut til alle landets forhandlere Var så heldig å få se disse ankomme Møller Bil Haugesund idag! Rålekre begge 2! Sciroccoen er mye råere i virkeligheten enn på bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...