Anbefalte innlegg

Leste for en tid tilbake, at det var et verksted på kråkerøy som var fint for de som ikke hadde helt strøkne biler, hehe, noen som har beskrivelse på hvor det ligger? evnt tlf nr, og en person å henvende seg til?

 

Eu- nærmer seg stygt og frykter det kan bli dyrt hos pirkete fagfolk!!: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ha vært på Shell-stasjonen "Oddvars", v\FMV. Der er det blitt nye eiere, så jeg er ikke helt sikker på hvordan de er, men når jeg skulle ha gjennom Jetta'n der så sendte de meg rett på biltilsynet!!! (ikke det at jeg gjorde det, men de ville ikke godkjenne bilen uten visning)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det ikke de som var altfor slurvete en stund?? eu godkjente alt på fire hjul omtrent.. men det er en stund tilbake. da det var utlendinger som drev med eu-godkjenning der.. tror det er strengere nå :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like greit å få gjort det ordentlig med en gang? Kan skjønne at pirk på felger, senkesett og slikt føles unødvendig, men når det er snakk om ting som bremser, opphengskuler, styreledd, foringer og slikt er det jo ikke akkurat særlig gøy å kjøre en bil som knapt nok henger sammen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, det er jeg enig i.. Men sånn som senkesett å sånt bør dem ikke henge seg så ille opp i som noen gjør i dag :-( Greit å få mangel på diverse andre ting som ledd og bremser hvis det er slitt. For det vil vel ingen ha her inne, en bil som alt er slarkete og dårlig. Best å få mangel på det som er kritisk eller blir det snart å få gjort det bra igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A/S Elektro i sentrum (Fredrikstad) brukte jeg på forrige EU.. 450,- De var ikke pirkete i det hele tatt! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller Bil i mysen bruker jeg. De er veldig nøye på det som er viktig. Mens de ser mellom fingrene på ting som senk og felger osv. Jeg fikk også godkjent CO som egentlig var på 0.6 selv om grensa er 0.5 står 0.1 på papiret. (dog det var med gamle motoren)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A/S Elektro i sentrum (Fredrikstad) brukte jeg på forrige EU.. 450,- De var ikke pirkete i det hele tatt! : ja :

 

De var pirkete på meg! Xenon uten høydejustering var uaktuelt sa de...

Selv brukte jeg FMS (EdGarasjen) og de så igjennom fingrene på småting. 19 Tommerne som skrapet litt gikk greit. Men feil ved bremser ble skrevet ned.

 

Oddvar's består av butikk og verksted. Så vidt jeg har skjønt er det nye sjef bare i butikken.

Det er de samme ansatte i verkstedet. En kompis fikk godkjent en bil der bakhjulene stod 4-5cm for langt fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hatt bilen på rally verkstedet til Leere`s?? Der kan du banne på at du får mangler! Det fikk jeg, på de minste tingene jeg selv dret i.. Aldri der igjen hvertfall :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tenkte meg at Moss Auto Yngvi ikke er så pirkete.

Første han spurte om var om jeg ville ha kvittering eller ikke på en jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for alle tips! Det blei Oddvars på kråkerøy, og selvom det var noen mangler på lista,hehe så synes jeg ikke de var pirkete! faktiske feil som er greit å finne ut av:)

 

De er nok ikke like slappe som forrige eier, men egentlig greit fornøyd, da feila er fint å få retta opp i, som foringer,bærekule og endeledd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.