Stavanger: Verksted i Sandnes/Stavanger område

Anbefalte innlegg

Jeg og to andre er også interresserte i mekke lokale. Så om noen kommer over noe spennende så gi et vink.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg og..

 

min første post: rolleyes

 

"Tråbilkjører" hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TING SKJER KJE AV SEG SJØL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dette her må ver den mest tallentlause tråen som e her! ALLE har lyst på lokale, men e faen kje en kjeft som gidde å leida elle ringa på dai lokalå som e ledige... : bh :: bh :: bh :

ALLE bare sidde å vente på at en av di andre ska finna lokale... som om d plutseligt komme ett verksted å dinge på dørå dokkas å spør om dokk har lyst å leia d.. : klø :: klø :: klø :

 

E minst 10 stk. her som vil ha en plass å skru... å finne dokk en greie plass så må dokk klara rund rundt 1000,- mnd kver i leia... Å for dokk som ikkje kan rekna så blir det då 120.000,- i året, å då må det gå an å finna ett greit lokale!: vinke :

 

Så viss ALLE leide litt å tar kver sin telefon å ringe litt rundt, så burde dette våre ordna på ett par dage i stedenfor ett par mnd. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TING SKJER KJE AV SEG SJØL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dette her må ver den mest tallentlause tråen som e her! ALLE har lyst på lokale, men e faen kje en kjeft som gidde å leida elle ringa på dai lokalå som e ledige... : bh :: bh :: bh :

ALLE bare sidde å vente på at en av di andre ska finna lokale... som om d plutseligt komme ett verksted å dinge på dørå dokkas å spør om dokk har lyst å leia d.. : klø :: klø :: klø :

 

E minst 10 stk. her som vil ha en plass å skru... å finne dokk en greie plass så må dokk klara rund rundt 1000,- mnd kver i leia... Å for dokk som ikkje kan rekna så blir det då 120.000,- i året, å då må det gå an å finna ett greit lokale!: vinke :

 

Så viss ALLE leide litt å tar kver sin telefon å ringe litt rundt, så burde dette våre ordna på ett par dage i stedenfor ett par mnd. : rolleyes

 

 

Sjitt så hissige du e!!! hehe blir redde eg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ikkje sant.. Hehe.. : smil :

 

Syns bar at d e på tide at nogen prøve å gjer noge her i stedenfor å bare melda sin interesse! ;)

 

Ke me at dokk finne ett lokale fysst, å så skrive her kor magen der e plass t, pris, å kem som e interreserte..: rolleye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TING SKJER KJE AV SEG SJØL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

ALLE bare sidde å vente på at en av di andre ska finna lokale... som om d plutseligt komme ett verksted å dinge på dørå dokkas å spør om dokk har lyst å leia d.. : klø :: klø :: klø :

 

 

Gjore jo d for meg og deg Bjørnar : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TING SKJER KJE AV SEG SJØL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

ALLE bare sidde å vente på at en av di andre ska finna lokale... som om d plutseligt komme ett verksted å dinge på dørå dokkas å spør om dokk har lyst å leia d.. : klø :: klø :: klø :

 

 

Gjore jo d for meg og deg Bjørnar : smil :

 

Hysj! Ikkje sai d høgt! Hehe.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke akkurat så mange bekjentskaper i stvg området så for meg er det ikke så lett å høre med kjente e.l

 

Har lagt ut annonse på finn, først og fremst for å finne leilighet, men skrev også der at jeg er på leit etter verksted, har så langt ikke hørt noe fra noen som har noe verksted til leie i allefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har ringt på de plassa som er nevnt over da??

Hvis ikke så kan jeg ta en ringerunde på de i morra..

kjenner muligens en til som trenger plass og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen på jobben min som trenger plass også (dessverre japsebila)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt litt mailer rundt.. får sikkert noen svar i løpet av dagen..

Tror det skulle gått lett og samla 10 stk.. har enda en som er interresert..

 

Morten Korneliussen

Frank Andre Rui

Kenneth Hansen

Atle Hunshamar

Arne Egge

Trond. M Tollefsen

Jan Erik Kluge

Dag Ove Espeland ( +2)

Christian Eksund (+3 må få de andre bekrefta)

 

Da var vi jo ca 10 Stk.. + 5 ubekrefta

Hvis det er noen som ikke vil være med så bare stryker vi på lista.

så ca 120 000,- da blir det 1000,- i mnd..

Ellers det bygget på forus koste 300 000,- i året..+mva+strøm, så det er jo greit drøyt da..

 

 

Hvor mye plass trenger man ca pr bil? 30 kvm?

 

 

 

Dette koster ca 120 000,-

Men det ligger greit mange begrensninger så tror ikke det er så mye aktuelt.. Kjørevei til lokale ligger rett ved siden av utleier.. osv..

http://www.finn.no/finn/commercial/object?finnkode=11616777&sid=9aCDifAB6953345&pos=1&tot=22

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra initativ Christian:)

 

Kan dette være noe:

http://finn.no/finn/commercial/object?finnkode=11358434&sid=4dab6GYlb725768&pos=9&tot=28

 

Muligens dyrt da, men du kan jo høre med de:)

 

Var i kontakt med han Mork & Partners.. det eneste de hadde i prisklassen vi snakker om var det jeg linka til i forrige post..

De er forresten mest interresert i å leie ut til bedrifter..

Så jeg tror vi får ta jungeltelegrafen i bruk og leita sjøl..

Kan jo kanskje høre med militæret? de har jo plasser rundtom.. noen som har kontakter der??

 

noen som har noen mening på det på foss-eikeland? ser noen har fått pris 180 000,- men jeg vet ikke hvor stort det er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er jo typisk.. når det ser ut som det er folk nok så er det ikke en enste plass og oppdrive..

men jeg tenkte på en annen ting..

Noen som har kjennskap om det er en tomt eller lignenede og få "lånt".. tror jeg må ta kontakt med komunen eller noe..

var og surfa litt..

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11657346&sid=xz6feccFzVo430368&WT.svl=Link

En sånn hall 14 x 18 m = 252 kvm Kostnad 156 000,-

nå vet ikke jeg hva det hadde kosta og event.. isolert.. vet ikke hva det hadde kosta og sette inn dass og en vask heller...

Men sant.. et sånt prosjekt hadde krevd litt forpliktelser for alle..

 

noen som har tanker og ideer.. ?

Dette er det beste jeg kommer opp med i skrivende stund..

 

og ja.. hvis noen lurte så sitter jeg hjemme og er barnevakt for avleggeren min.. derfor jeg alltid er innlogga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt litt mailer rundt.. får sikkert noen svar i løpet av dagen..

Tror det skulle gått lett og samla 10 stk.. har enda en som er interresert..

 

Morten Korneliussen

Frank Andre Rui

Kenneth Hansen

Atle Hunshamar

Arne Egge

Trond. M Tollefsen

Jan Erik Kluge

Dag Ove Espeland ( +2)

Christian Eksund (+3 må få de andre bekrefta)

 

Da var vi jo ca 10 Stk.. + 5 ubekrefta

Hvis det er noen som ikke vil være med så bare stryker vi på lista.

så ca 120 000,- da blir det 1000,- i mnd..

Ellers det bygget på forus koste 300 000,- i året..+mva+strøm, så det er jo greit drøyt da..

 

 

Hvor mye plass trenger man ca pr bil? 30 kvm?

 

 

 

Dette koster ca 120 000,-

Men det ligger greit mange begrensninger så tror ikke det er så mye aktuelt.. Kjørevei til lokale ligger rett ved siden av utleier.. osv..

http://www.finn.no/finn/commercial/object?finnkode=11616777&sid=9aCDifAB6953345&pos=1&tot=22

 

 

 

Trenge ikje ver dumt med kjøreveien forbi utleier hvis du tenke på innbrudd osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke andre begrensninger var det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke andre begrensninger var det?

 

Trafikk - Hvis vi blir 10 stk blir det jo lovlig mye bilkjøring

Alle jobber jo på dagen så da blir det - kveldsjobbing i verkstedet..

var først og fremst beregna på lager..

 

Men jeg vet ikke hvordan folk hadde tenkt det.. men jeg tor det hadde hvert best med en plass der man ikke kunne komme til å forstyrre noen..

 

Ellers så innbrudd er ikke største bekymring.. bare og installere alarm det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forståelig nok det, og med 10 stk. konsentrert på kveldstid vil det nok bli en del trafikk ja.

Alarm er nok en fordel skulle det bli et lokale som ikke ligger i "allfarvei".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg komt litt lengre.. har hvert i kontakt med sivilforsvaret og har sendt mail til et firma som leier ut forsvarets lager.. så jeg venter et svar fra de i nærmeste dagene..

De som har sagt seg interresert over.. er de fortsatt med hvis det skulle dukke opp noe?

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ordna meg ny leilighet nå med verksted rett utenfor (eller lagerplass da), der er det nok plass til en til. Er på sola

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.