Østfold: KRISE!!! Noen som kan sveise kaross?!?

Anbefalte innlegg

Hei å hå! ;)

 

Nå har jeg vært å preka med lakkerern og fått pris på lakkering.. Skal nok mest sannsynlig cleane fangerne foran og bak (fjerne listene), og lurte på om noen her kunne hjelpa til med det? :) Noen som har gjort det for, som kunne hjelpa litt? må vel plastsveise før evt sparkling osv...?

 

Muligens massere litt hjulbuer også, så det blir plass til større hjul til året ;)

 

Mvh Alex : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen? : klø :

 

eller noen som har en hjulvalse å låne (: rolleyes) bort en kveld eller to? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit om en kar i sarpsborg som kan hjelpe deg med dette:) Send meg pm hvis du er int, så skal jeg få tak i nr hans til deg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leverer fangerne til han HPC typen i morgen tenker jeg ;) Hvis det er han du mener? :) Skulle fikse det for meg, og gjøre det så det tålte en trøkk i tilfelle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leverer fangerne til han HPC typen i morgen tenker jeg ;) Hvis det er han du mener? :) Skulle fikse det for meg, og gjøre det så det tålte en trøkk i tilfelle :)

 

Jepp, var han jeg mente;) Tror det blir bra da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leverer fangerne til han HPC typen i morgen tenker jeg ;) Hvis det er han du mener? :) Skulle fikse det for meg, og gjøre det så det tålte en trøkk i tilfelle :)

 

Fikk du noe pris på hva det ville koste sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500 - 2000,- så skulle han fikse det.. og sparkle så det var klart til lakk.. :)

 

ÉN ting midre å tenke på... : rolleyes Har kanskje fått kloa i en valse jeg kan få låne også.. så da hjeler det.. men jeg MÅ bytte eksos før jeg lakkerer...... noen som låner ut en løftebukk en halvtime??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass. Var jo grei pris det da :)

Vurdere det samme slev, får vel høre litt rundt på priser jeg også. Ellers får jeg prøve å ta en tur sørover:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden fangerne er i orden, og får de igjen i morgen, skulle jeg ta av sidelistene i stad.... MEN DER VAR DET JO HULL UNDER!!!!! : bråk : Det skulle jo ikke være det!! : bh :

 

Kan jo ikke ha lister på siden og ikke på fangere, så da må noe gjøres!! hva?? :confused: Sveise?? Hvem kan i helga?? (: rolleyes) er krise siden det er lakkering på mandag! Kan det gjøres på andre måter?

 

: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500 - 2000,- så skulle han fikse det.. og sparkle så det var klart til lakk.. :)

 

ÉN ting midre å tenke på... : rolleyes Har kanskje fått kloa i en valse jeg kan få låne også.. så da hjeler det.. men jeg MÅ bytte eksos før jeg lakkerer...... noen som låner ut en løftebukk en halvtime??

 

Svendsen eksos på Rolvsøy fikser det for deg;) Der kan du stå selv også, men de må se på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen eksos på Rolvsøy fikser det for deg;) Der kan du stå selv også, men de må se på.

 

Ja, har tenkt å reise dit på fredag og få fikset det... men takk :)

Nå er det sidene som er problemet..... : fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.