Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av å vente på stipend, så jeg trenger en jobb. Noen som har bruk for en truckfører på kvelds-/nattskift? Fortrinnsvis nattskift. Har erfaring fra lager og fryselager. Egentlig er det ikke så viktig hva jobben går ut på, bare jeg ikke er helt utmattet før jeg skal på skolen.

 

CV: http://ingdal.net/cv.doc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk på Tine. Trenger ofte folk, er bra betalt, og ofte mange fine jobber for folk med truck sertifikat:)

 

mvh

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Kloosterboer Fryseterminal i Breivika

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Kloosterboer Fryseterminal i Breivika

 

Er vell ikke så mye aktivitet der om natten er det d da?: klø :

 

syns det alltid er stengt jeg om kvelden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell ikke så mye aktivitet der om natten er det d da?: klø :

 

syns det alltid er stengt jeg om kvelden

Når det er båta så jobba dei ofte om natta. Spesielt i sesongen for ymse fisk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo nå torske "sesongen" begynner for visse fiskebåter,da regner jeg med det kommer endel båter nå framover til jul...Da er det sikkert noen som trenger trucksjåfører...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er noe ledig der jeg jobber.. stikk innom tingstad og hør.

 

Der er det folk fra 06.00 til 01.00 om natta. Kjører truck der selv..

 

Tilgang til mye overtid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det er båta så jobba dei ofte om natta. Spesielt i sesongen for ymse fisk ;)

 

dei jobba ikke om natta for oss når vi kom inn :P

kanskje like greit slik vi fikk en fuktig by tur :P

 

Men når jeg tenker meg om så er der vell en del nattes arbeid fram til jul ivertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg lei av å vente på stipend, så jeg trenger en jobb. Noen som har bruk for en truckfører på kvelds-/nattskift? Fortrinnsvis nattskift. Har erfaring fra lager og fryselager. Egentlig er det ikke så viktig hva jobben går ut på, bare jeg ikke er helt utmattet før jeg skal på skolen.

 

CV: http://ingdal.net/cv.doc

 

Hei!

 

H.I.Giørtz & Sønner på Sula trenge muligens... Matvaregrossist...

Ring 70198100 og spør etter Vebjørn Aannø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fugl hvisket meg i øret at det ble annonsert etter truckførere i dagens sunnmørsposten. Noen som kan gi meg noe info ang dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fugl hvisket meg i øret at det ble annonsert etter truckførere i dagens sunnmørsposten. Noen som kan gi meg noe info ang dette?

I dag kan du faktisk laste ned gratis PDF.fil av dagens SMP pga at den ikke kom frem til enkelte abbonenter...Der finner du alle annonsene :) Check it out..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.