Troms: intensivkurs klasse ce.

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem som tilbyr intensiv kurs for oppkjøring til lastebil/vogntog

her i troms?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nordreisa, er det, æ tokk dær, kjempe bra plass,

flinke lærera..=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på glattkjøringsban på Finnsnes har og, samt at eg trur der e nåkka i Narvik. Og om du ikkje har løst å betale så masse for det, og få masse andre ting og tang og, så kan du ta 19 uke i alta, på vgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nordreisa, er det, æ tokk dær, kjempe bra plass,

flinke lærera..=)

 

Har du navn og et nr t de du kjørte hos?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på glattkjøringsban på Finnsnes har og, samt at eg trur der e nåkka i Narvik. Og om du ikkje har løst å betale så masse for det, og få masse andre ting og tang og, så kan du ta 19 uke i alta, på vgs.

 

æ kan jo også ta det på 10 uke på melbu vgs. Men har løst t å gjør d fortast mulig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det på melbu e samme. 10 uke forutsette at du har gådd transportfag, åsså må du ut i læra. Eg sneik meg unna alt det, og tar fagbreve no i høst, om eg får betalt eksamensavgifta, under ett år etter at eg starta på skoln.. De her på Finnsnes lure eg på heite Nord-Norsk Trafikksenter, eller muligens Midt-Troms Trafikkskole, men hold en knapp på at dem heite det samme som anlegge demmes. Ser dem mye ute å kjøre, og relativt bra materiell og. Forsvare driv jo og, men der e vel kanskje værre å få en fot innafor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok det på under 2uker på sentrum trafikkskole på sunndalsøra(romsdal)..litt langt unna da men: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem som tilbyr intensiv kurs for oppkjøring til lastebil/vogntog

her i troms?

 

Nordreisa anbefales på det sterkeste hos meg også!

 

Kjempelærera, nytt ytstyr og billig å bo... et stort pluss e at man tar alt der oppe, dvs bil-leie og teori- og praksiseksamen.

 

Tilsammen brukte eg 3 uke og 2 daga, der de to siste dagan va oppkjøring.

 

Dem heite Henriksen Sjåførskole og Gunnar Henriksen e han som driv den. Nr hannes e 909 47 491.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordreisa anbefales på det sterkeste hos meg også!

 

Kjempelærera, nytt ytstyr og billig å bo... et stort pluss e at man tar alt der oppe, dvs bil-leie og teori- og praksiseksamen.

 

Tilsammen brukte eg 3 uke og 2 daga, der de to siste dagan va oppkjøring.

 

Dem heite Henriksen Sjåførskole og Gunnar Henriksen e han som driv den. Nr hannes e 909 47 491.

 

:)

 

tusen takk for opplysninga:) da blir æ å kjør opp der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.