Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Da er det vel grillen som sitter på nye S4 om jeg ikke tar helt feil... : klø :

Er ikke den blank i rillen i tillegg til rammen rundt? Mener å ha sett det jeg også uten å være for bastant på det...

Godt å høre at det er noen andre som kanskje har sett den...

Men kan vel da trolig glemme å finne noe slikt til A8, så da er det jo ikke så nøye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

audia4.jpg

Noe slik?

Slik ser min ut. S4 grill som er lakket crom også på rillene. Dette er ikke originalt men det ble da pent syns jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være noe sånt jeg har sett ja... Pent er det ihvertfall!! : ja :

Får heller starte med en "vanlig" S8-grill, så ta det derfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, vanlig S8 grill var ikke så veldig billig hvertfall, 2800,- på møller!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Jaja, vanlig S8 grill var ikke så veldig billig hvertfall, 2800,- på møller!!

Urk.... Ikke noe go-pris det nei....

Ikke noe problem da å erstatte S8-merket med et quattro-merke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare festet med en klips det, bestilte Quattro merke bak/foran til min...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MMMM, A8 ja.... ;) Drømme, drømme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er jo ikke gale den.... Midt på omtrent..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er helt grei den. Er noe sånt jeg har beregna.

Sett denne før også. Den har bare blitt lagt ut på nytt. Fin bil, men mangler litt småting jeg vil ha. Bl.a multiratt med giring, og fjernstyrt webasto. Dessuten vil jeg ikke ha med de felgene, da jeg ikke synes de passer til A8. Prøver jo i det lengste å unngå tre-interiør, men det er jo ikke så enkelt da sikkert 95% av alle A8 er levert med skau.

Men takk for at du følger med! ;) Keep me posted!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen gang sett en A8 uten tre??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt enig med Herr Sagen jeg.... Tre er ikke noe pent. Skal kanskje se eksklusivt ut, men syns det ser billig og "fake" ut.

Som Øystein sier da, har du sett noen uten? Ikke jeg iallefall, men treverk kan jo heldigvis lakkeres da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Har du noen gang sett en A8 uten tre??

Ja, så en helt sinnsykt pen en parkert på Gatebil på Rudskogen 10.juli!! Den hadde det sorte interiør-dekoret...: sikle : (ligner litt på det mørkeste treinteriøret, bare i sort/hvitt) Sinnsykt lekkert. Var denne bilen jeg ettersøkte her i sommer, men ingen som kjente til hvem som eide den....:( De blir også levert med carbon-dekoren som du også finner i A6.

Så de finnes, men er veldig vanskelige å finne....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Er litt enig med Herr Sagen jeg.... Tre er ikke noe pent. Skal kanskje se eksklusivt ut, men syns det ser billig og "fake" ut.

Som Øystein sier da, har du sett noen uten? Ikke jeg iallefall, men treverk kan jo heldigvis lakkeres da ;)

Er ikke noe stor fan av treverk i bil nei, men kommer jo litt an på bilen også. A8 og biler i den klassen, er de eneste som jeg synes kan kle treverk, men vil unngå det om jeg kan.

Er det pr i dag en god måte å lakkere treverk på? Som er holdbar og blir pen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Sagen

Prisen er helt grei den. Er noe sånt jeg har beregna.

Sett denne før også. Den har bare blitt lagt ut på nytt. Fin bil, men mangler litt småting jeg vil ha. Bl.a multiratt med giring, og fjernstyrt webasto. Dessuten vil jeg ikke ha med de felgene, da jeg ikke synes de passer til A8. Prøver jo i det lengste å unngå tre-interiør, men det er jo ikke så enkelt da sikkert 95% av alle A8 er levert med skau.

Men takk for at du følger med! ;) Keep me posted!

Ja, jeg skal fortsette å følge med. Har jo blitt litt nysgjerrig på Passat'en din etter at den har stått parkert utenfor leiligheten vår flere ganger den siste tiden. Regner med at du har vært på besøk hos den nye naboen vår som flyttet inn i sommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Nyrén

Ja, jeg skal fortsette å følge med. Har jo blitt litt nysgjerrig på Passat'en din etter at den har stått parkert utenfor leiligheten vår flere ganger den siste tiden. Regner med at du har vært på besøk hos den nye naboen vår som flyttet inn i sommer.

Hehe... Jasså? På Tasta eller Grasholmen du tenker på da eller? (spør fordi jeg har 3 venner som har flyttet i løpet av sommeren ;))

Du får hilse på neste gang du ser meg da vet du : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Tasta eller mer korrekt på Kampen. Regner med at det er kameraten din som kjører en Sølvfarget A3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Nyrén

På Tasta eller mer korrekt på Kampen. Regner med at det er kameraten din som kjører en Sølvfarget A3.

Der ja, da er jeg med :) Rett utfor Rimien der? De har en sølvfarget A3 ja, samt en sort Golf2 GTI :) Men de har bodd der ganske lenge da ;)

Uansett, du får hilse på neste gang du ser meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da tenkte jeg på feil nabo (Enda en med Sølvfarget A3), men stedet er korrekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til hvilke muligheter der er å behandle int.-dekoren i audi? Går det an å få det fint?

Har nå for såvidt to alternativ når det gjelder interiøret. Enten blir det alt sort. eller så blir det lyst skinn. Men sliter da med faktumet at over 90% av alle A8 ble levert med tre-dekor.

Tar imot alle tips med takk!! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte du da på å lakke listene? Skulle jo ikke tro det var noe problem så lenge de går fint av. Men om det blir fint er jo en annen sak: rolleyes

Har du sjekket med møller hva de skal ha for et listesett med carbon eller det du hadde tenkt deg? Sikkert billi:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo litt begrensa hva jeg gidder gjøre også da. Det er jo RIMELIG masse dekor i A8, og det å få tingene løs er vel ikke noen dans på roser. Faren for å brekke noe er vel også der, og da blir det jo raskt en dyr affære ja...

Komplett dekor hos Audi vet jeg ikke om jeg tør tippe prisen på en gang....: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maskeringsteip og liten pensel? : rolleyes hehe

Vil vel tro det er en rimelig stor jobb å plukke ut alt fra bilen ja, men om du gidder å ta deg bryet så skal det vel fint la seg gjøre å lakkere. Iom at trelistene allerede er blanke og slette i overflaten så skulle jeg tro det bare er å grunne de og lakke.. Sikkert en møkkajobb, men resultatet tror jeg hadde blitt skikkelig bra! Svartblankt interiørdekor.... : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.