Anbefalte innlegg

Pent hadde det nok helt sikkert blitt ja, det tviler jeg ikke på. Problemet blir jo helt klart å få av driten ;)

 

Er dekoren plast eller metall forresten? Er det skjøre greier, eller tåler det å bli plukka slik på?

 

Hehe.... ser for meg å maskere all dekoren ja!! : smil : Hadde jo tatt tre uker bare den jobben! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest at det er ekte lakket tre i A8 og hvis man skal ha opp igjen finish skal man bruke vanlig lakk for tre. Men hvordan det er festet vet jeg ikke, gidder ikke prøve heller:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hørt at det er ekte tre.. Derfor er det jo litt ekstra skummelt å lakke de da. Skulle det gå dritt så er det neppe billig for nye.....

 

Var og prøvde en A8 på lørdag og syns igrunn ikke treverket var SÅ ille selvom jeg heller kunne tenke meg at det var svart. Er mye værre i MB f.eks..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Har lest at det er ekte lakket tre i A8 og hvis man skal ha opp igjen finish skal man bruke vanlig lakk for tre. Men hvordan det er festet vet jeg ikke, gidder ikke prøve heller:D

 

Jooooo! Kom igjen da!! : popcorn HUSK Å TA BILDER!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Har også hørt at det er ekte tre.. Derfor er det jo litt ekstra skummelt å lakke de da. Skulle det gå dritt så er det neppe billig for nye.....

 

Var og prøvde en A8 på lørdag og syns igrunn ikke treverket var SÅ ille selvom jeg heller kunne tenke meg at det var svart. Er mye værre i MB f.eks..

 

Jada, må jeg så må jeg.... Er ikke det verste tre-dekoren. Så lenge det blir det mørke.

 

Gratla med 1500 poster forresten!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe bilder av demontering hos meg nei, hehe!!!

 

Har ikke blandet meg så mye i denne diskussen ang tre, men etter at Knut her skrev at det ikke så så gale ut kan jeg jo si noen ord..

 

Jeg har ikke tenkt tanken på å få vekk treet i kjerra, synes det er meget pent sålenge det er mørkt, men jeg lliker ikke de lysere sortene i det HELE tatt. Men med det mørke er det ganske diskre og lyser ikke opp billig plastikk. Er som Knut sier MYE verre i MB. Jeg synes det kler interiøret veldig godt og i mine ører høres det rart ut med noe annet.. Passer liksom inn i bilen..

 

Ser jeg en A8 med carbon, neon og blinkende chrome spiller med disko lys i display er bilen herpet spør du meg... Blir det samme som med styling på en slik bil, synes ikke det passer.. Senk, felger, eksos og sota vinduer er konge på en slik bil.. Og selfølgelig S8 grill og speil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.