Anbefalte innlegg

Jeg kommer nu til tromsø i helga som kommer gi pipp om det skjer noe spenende . Hilen MEG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at du kommer innom Magnus;) Får ta en lodetur ilag med noen klubbmedlemmer til helga da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Magnus!! Kom på VWærkste å drikk å se på prosjektan våres på Fredag :) Vi arrangere "dugnadsfest", men det e 10min med arbeid, og vi kjøpe inn 3 kasse pils : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er bare å komme, noen må jo administrere dem som skal jobbe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnus og Øl...hmm...tror ikke det gutter, men han er utdannet snekker da, så her er det bare og dette han i jobb:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja om det er noe som skal bygges så gi beskjed, rydding er vel ikke vanskelig og administrere det fikser jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også huske mye alkohol fritt vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannet på værkste kan ikkje drikkes...vi tør hvertfall ikke : haha : Men vi fikse jo no alkoholfrei vann da vettu, evt. brus og kaffi ;)

Huske da godt at du ikkje drikk Magnus, en fra Finnmark som ikkje drikk..sånt huske man! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje vi skal hente inn noen planker og plater så kan kanskje jørgen og magnus bygge kasse til kompressoren, innrede hemsen og kanskje bygge oss en løftebukk ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for kasse til kompressoren jeg;) Bråker som faen jo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannet på værkste kan ikkje drikkes...vi tør hvertfall ikke : haha : Men vi fikse jo no alkoholfrei vann da vettu, evt. brus og kaffi ;)

Huske da godt at du ikkje drikk Magnus, en fra Finnmark som ikkje drikk..sånt huske man! :P

 

Ka e d liksom du insinuere nu??

Påstår du kanskje at vi e et drikkfeldi folk??

E ikke helt sikker på om æ kan finne mæ i denslags GROVE sjikane...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e d liksom du insinuere nu??

Påstår du kanskje at vi e et drikkfeldi folk??

E ikke helt sikker på om æ kan finne mæ i denslags GROVE sjikane...

 

: haha : Insinuere ingenting... Va forresten innom Syltefjord i sommer (dokker hadde hytte der right?).. FOR EN VAKKER PLASS!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Insinuere ingenting... Va forresten innom Syltefjord i sommer (dokker hadde hytte der right?).. FOR EN VAKKER PLASS!!! : rock :

 

nei nei, ingenting nei... hmm, føle mæ dypt krenka hær!: smil :

Vakker å vakker, e nu mæst bare stein å mose dær, men d ser jo ikke så galt ut når d e fint vær nei;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men æ like stein, mose og rækved... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men æ like stein, mose og rækved... :)

 

Ja da e d jo en perfekt plass førr dæ! Da e d jo bare førr dæ å pakke lekan å fløtte : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnus på besøk i byen, med orginalfanger uten gitteretsomligghjemmeigarasjensomhanikkehargiddasettepå

Picture00000055040.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.