Anbefalte innlegg

Regne med de fleste har fått denna lista på mail men legg den no ut hær.

 

 

>Her e ei lista over UP-biler i Troms. Veldig kjekt å

>ha....

> ZH 20442 - Audi A4 S-line Sort, senket, sotete ruter

>Denne provoserer til race og så blir du tatt J

ZH 15425 - Sølv Impreza stv.2,0 GX

>ZH 16642 - Sølv Impreza stv. WRX Denne tar det meste

>og er overalt til alle tider

>ZE 98535 - Blå Nissan X-Trail

ZH 17209 - Grå Ford Mondeo stv.

>ZE 97535 - Blå V70 stv.

>ZH 13854 - Vinrød Ford Mondeo stv. Tdci (2 ant. på

>taket, ei lita på v. siderute) Tilhører vist Lyngen/Storfjord

>ZH 13853 - Sølv/grå Ford Mondeo stv.

>ZH 14646 - Sølvgrå Peugeot 307 stv.

>ZE 59240 - Svart Volvo 940 sedan Lite brukt

>ZE 65637 - Svart Ford Mondeo stv. Lite brukt

>ZH 10349 - Blå Nissan X-Trail

ZH 10832 - Sølv Nissan Almera

>ZH 17487 - Grå VW Golf

>ZH 13809 - Grå Toyota Avensis stv. Diesel

>

>Ett godt kjennetegn på UP biler er at dem har sota

>vinduer og har 1000 metera . Og til slutt så kan den uniformerte

>Peugeot stv. ta møtende trafikk mens den kjører .

 

hmm. e d nå restriksjona på forume på sånne liste? Isåfall får moderator bare slette av hjertens lyst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vel vært lagt ut før :) trur nok ikje d e no restriksjona på d, e jo før å hjelpe kværandre i kampen mot bøter.lappløushet, å eventuel fengsel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No kan æ hjelpe dokker hele gjengen som e redd for å miste lappen få bøter og havne i fengsel;

 

Hold fartsgrensa og kjør forsvarlig!

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e nok d tryggaste d :) kjør mykje meir orntli nu etter æ fikk tbake lappen, enn æ kjørte før æ møsta dein ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Up har fått seg en sølvgrå passat m skiboks, har ikke fått nr ennå, den kjennes igjen på blålysene som er plassert likens som på A4`a Nede på siden av tåke lysan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. di har så lite å ta sæ tel me :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d bare mæ eller va d mindre snut langs veian under Holand sitt regime?

Hehe.. huske et tosiders bilde i "Tromsø" der dem har tatt bilde av han holand som kjøre opp tverforbindelsen å skule ut frontruta på Avantn min som kommer nedover med overskrifta nå som detta:

Svinkjøringa på veian e blitt værre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veli bra me sånne lister, hadde næssn alle shøl men d va av personlige erfaringer:,(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har faktisk aldrig oppdaga noko langs veien som eg kan seie med sikkerhet har vert ein sivil UP-bil.....

Og det er av mine eigne erfaringa.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke disse listene laget av en som jobbet på tildligere Normotor?

Han hadde lagt ved navnet sitt også...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke disse listene laget av en som jobbet på tildligere Normotor?

Han hadde lagt ved navnet sitt også...:)

 

Stemmer det! Hørte at polisen ikke var så altfor glad for at den lista var kommet ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis på jobben og broren hannes er i politiet, sa til han jeg jobber lamme at det finnes lister over alle sivilbilen +skilt nr. og da sa han at; det er ingen vits å skrive opp skiltnummeret på sivilbilene da de har 3-4 forskjellige skilt til hver bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis på jobben og broren hannes er i politiet, sa til han jeg jobber lamme at det finnes lister over alle sivilbilen +skilt nr. og da sa han at; det er ingen vits å skrive opp skiltnummeret på sivilbilene da de har 3-4 forskjellige skilt til hver bil.

 

Tror det er skremselspropaganda. Det var up møte i Hammerfest, å da trodde jeg at jeg så dobbelt. Det var like biler bare med forskjellige bokstavkombinasjoner å tall. Mye mulig at de lar bilene rullere mellom distriktene.

Men flere regnr på samme bil tror jeg ikke de har.

Husker på åttitallet da up Troms kom med en Vectra, tror det var ce45055, sølvgrå, gardiner i bakruta,to antenner bak, kurve tåkelys, ekstra fjernlys med blåe pærer. Den så ut som en ungdomsbil, helt til blålysene kom på. Mange som mistet lappen på grunn av den ja. Det viste seg at den hadde policepilot, kamera og bra motor. På den tiden hadde jeg bilde, spesielle kjennetegn av de fleste politi/lensmanns og up biler i Tromsø og nord Troms, det ble en liten hobby.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis på jobben og broren hannes er i politiet, sa til han jeg jobber lamme at det finnes lister over alle sivilbilen +skilt nr. og da sa han at; det er ingen vits å skrive opp skiltnummeret på sivilbilene da de har 3-4 forskjellige skilt til hver bil.

 

en bil registreres en gang.. første gang den kommer inn til landet, de tallene bilen får. følger bilen helt til huggern.

et kjøretøy har ett og samme reg nr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei sier bare det han sa. Men dette er jo tross alt snakk om snuten! Å da har myndighetene garantert mulighet til dette! Det er jo ikke akkurat privatpersoner som eier bilene.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jonas, Kvitta dæ med volvoen?

Tvile sterkt på at onkel blå får bytte skilt på bilan forde om dem "trur" dem står over sammfunne ellers, men at dem rulere bilan imella distriktan e jo inga hemmelighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jonas, Kvitta dæ med volvoen?

Tvile sterkt på at onkel blå får bytte skilt på bilan forde om dem "trur" dem står over sammfunne ellers, men at dem rulere bilan imella distriktan e jo inga hemmelighet.

 

 

Jepp har det! Er jo lenge siden da! Ja skjønne ka du mene, men dem bytte jo muligens skilt siden de her såkalte "listen" ligg ute. Men skal ikke påstå at dem gjør. Sir bare det æ har hørt da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tvila nok bære på d at d byttes skilt på bilan, di byitta heller bilan mellom distriktan..

går jo ikje an at en bil leveres me 2-3-4-5 forskjellie nommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.