Anbefalte innlegg

Heihei :)

 

Var en tur oppe på Villkatten å kjørte Gokart med Tommy og Julian Rasmussen i dag, iforbindelse med litt jobbsosialitet og det var da idéen slo meg.

 

Hva med et lokallagstreff av noe slag på Villkatten?

 

Enten en form for turnering, eller få satt av en time med X antall karter i forhold til antall som kan og vil bli med.

 

De har en pakke som inneholder 5 karter, og en halvtime fri kjøring for 1700kr. Vi kan enten lage noe selv ut av halvtimen, eller så kan man dele det opp i 3 heat av 10minutter. Det blir 10minutter kjøring for 15 personer med 5 karter i hvert heat. Avhengig av hvor mange det blir og hvor mye man vil legge i det, så kunne vi kjørt en time også.

 

Eksempel: 15 pers, 5 karter, 2x10min kjøring hver med 5 hvert heat, kroner 225kr per pers.

 

Samtidig som det er jo en grei parkeringsplass der til å samle biler og snakke om alle planene og alle hestekreftene vi kan lyve på oss.

 

Hva tror folk om dette? Eventuelt innslag eller andre forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei :)

 

Var en tur oppe på Villkatten å kjørte Gokart med Tommy og Julian Rasmussen i dag, iforbindelse med litt jobbsosialitet og det var da idéen slo meg.

 

Hva med et lokallagstreff av noe slag på Villkatten?

 

Enten en form for turnering, eller få satt av en time med X antall karter i forhold til antall som kan og vil bli med.

 

De har en pakke som inneholder 5 karter, og en halvtime fri kjøring for 1700kr. Vi kan enten lage noe selv ut av halvtimen, eller så kan man dele det opp i 3 heat av 10minutter. Det blir 10minutter kjøring for 15 personer med 5 karter i hvert heat. Avhengig av hvor mange det blir og hvor mye man vil legge i det, så kunne vi kjørt en time også.

 

Eksempel: 15 pers, 5 karter, 2x10min kjøring hver med 5 hvert heat, kroner 225kr per pers.

 

Samtidig som det er jo en grei parkeringsplass der til å samle biler og snakke om alle planene og alle hestekreftene vi kan lyve på oss.

 

Hva tror folk om dette? Eventuelt innslag eller andre forslag?

 

Det hørtes ut som et artig forslag;)

Jobbet på villkatt før(5-6år) og det er kjempegøy å kjøre der oppe når mann er en gjeng: smil :

Ps.. park.plassen der oppe er fryktelig morro når det er blaut asfalt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.