Anbefalte innlegg

Ja vell..så var det vell min tur..

 

 

Har lenge tenkt på hvor greit det hadde vært om mann hadde hatt en ordentlig plass å skru, annet enn parkeringsplassen. Gjerne med bukk eller grav osv..er det noen som vet om noe? Noen som kunne tenke seg å bli med å spleise på en garasjeplass her i området?

 

3 -4 biler eller så hadde jo vært gull, liksom, også med en sømmelig husleie. Gidder ikke noe sånn 5000 kr måneden stuket.

 

Greit å få samlet litt hjelpende hender, kompetanse, verktøy osv på en plass. Så får mann kanskje kjøpt inn kompressor, luftverktøy, motorbukk, horebukk, osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Arendals-området titter også etter høvelige lokaler, men det er vanskelig å finne noe passende til den prisen vi er villige til å betale.

 

No luck so far...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet egentlig om ett her i byen, men er ikke helt sikker på hvor lurt det er å stå der nede..skal jo gjerne ha biler og verktøy der, så...

 

Men det hadde vært litt ok å hatt ett sted å skru liksom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

#bump#

 

Hvordan er interessen her for folka? Ser at gutta i Follo har gjort det bra der =)

Selv så skal jeg flytte til Kr.sand til høsten og synes en felles garasje med samling av kunskaper, verktøy etc hadde vært gull =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

For å være ærlig så vet jeg ikke om noe jeg heller, men kan forhøre meg litt om dette. Jeg syns det høres helt topp ut med en garasje plass for å skru litt bil og sosiale happenings.

 

Men er det noe spessielle ønskerom hvor dette skal være? Noe som er sentralt for de fleste? Regner Med Lars Inge og Per går for noe eget i Arendals området?!

 

Uansett så er jeg med jeg også, men det vist det en evt. mnd. pris blir overkommelig for meg da. Student enda ett år til vet dere.....

 

Men jeg skal høre litt rundt jeg. Vet om noen folk jeg kan spør.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner Med Lars Inge og Per går for noe eget i Arendals området?!

 

Ja, hvis vi hadde klart å finne noe her så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat av meg i kr.sand som driver egent verksted og spesialisert seg paa cossie og turbo maskiner, kan höre med han om han vet om noen steder naar jeg flytter lengre sör.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva heter han kammeraten din?

 

Er fortsatt interessert, men har ikke så flott med cash, som når tråden kom til verden. Har skaffet meg en leilighet siden dengang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han heter Christian Jensen, trur ikke han har noe men vet kanskje om noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja...

Da var det litt mas fra min side.

 

Vil bare minne om at vinteren nærmer seg og det er alltid like surt å måtte gjøre skrujobber ute i kulda.

 

Etter det flotte oppmøte på Glattkjøringa i helga som var så må jeg nesten spørre...

Er det noen her i Kr.sand & omegn som er int i å prøve å finen et sted å leie for vinteren, evt lengre? Hvor mye kan dere spytte inn i dette? Kjenner dere evt noen som har noe å leie ut?

 

Ingenting er bedre enn å dele på egne erfaringer, ha noen å skru sammen med og ikke minst så har alltid noe verktøy som kanskje en annen mangler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke så veldig intresant fra min side vertfall,har tilgang til verksted 2 steder hvor jeg kan stå omtrent når det passer meg.

men hvis en kommer frem til noe billig så kan jeg vell alltids bli med,greit å ha ett sted å skru svart:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt jeg er klar jeg om vi kommerover noe innenfor rimelighetens grenser.

 

Hva med det lokalet på Kjevik du snakka om Bjørn?

 

Ellers så må det jo finnes ett lokale ett sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der for litt siden, men da var det stengt. Må prøve å stikke innom litt tidligere... Men kommer tilbake til den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.