Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om någen av dokker har erfaring med folie på bil?

Har lyst å dele fargen på bilen i 2, legge til hvit folie liksom..

 

Så någen råd eller erfaring, kem eg ska oppsøke elle någe sånt.

Va innom Kelly's i dag, og fekk et sånn ca prisøveslag. De sko ha ca 7200,- for folie og arbeid.

Alt hjelpe : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går jo vannvittig mange pizzabiler, drosjer og politibiler med slik folie så det er nok ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe problem å få lagt på folie. men husk at folien tåler jo vesentlig mindre slitasje en lakk. og du vil aldri få den på langtnær så blank som lakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe problem å få lagt på folie. men husk at folien tåler jo vesentlig mindre slitasje en lakk. og du vil aldri få den på langtnær så blank som lakken.

 

 

E klar øve at det ikkje blir blankt som lakk, men det e bare for gøy og midlertidig..

Någe eg kan rive av når eg blir lei, og spørs om det blir så kult som eg har innbilt meg i hodet : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser poenget ditt. men jeg vet om mye annet du heller kan bruke 7200,- på. mye penger for litt folie du kanskje vil rive av igjen om et par mnd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om någen av dokker har erfaring med folie på bil?

Har lyst å dele fargen på bilen i 2, legge til hvit folie liksom..

 

Så någen råd eller erfaring, kem eg ska oppsøke elle någe sånt.

 

Prøv DEKORatøren Ronny Fjogstad 41239955.

 

Han e utrolig dyktig med alt av folie & solfilm! Han legger alt av solfilm for meg, og har også lagt den sorte folien på panser/tak på den hvite Golf GT`en til Morten C her på forumet. Du får klubbrabatt også. :)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=65176&highlight=candyhvit+golf+gt&page=9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg har gjort.

 

Og det er tull Rolf. Kan få folie like blankt som lakk. Finnes omtrent like mange type folie som det finnes forskjellige typer lakk. Folie kan poleres på samme måte som lakken og det er ikke noe problem å få den til å skinne som lakken gjør. Ja den tåler mindere enn lakken og hvis det skulle skje noe er det bare å rive av og legge på ny.: rock :

P9027252.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og visst du vil kan eg kompis av meg legge til laaangt mindre pris en du fikk hos Kelly`s...flink er han også;)

Bare å gi meg en lyd skulle det bli aktuelt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og visst du vil kan eg kompis av meg legge til laaangt mindre pris en du fikk hos Kelly`s...flink er han også;)

Bare å gi meg en lyd skulle det bli aktuelt:)

 

Åh? Skaffer han folien også elle?

Og gjør han det på annet en VAG? for dette e bil nr.2 (BMW) :o som ska pyntes på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg har gjort.

 

Og det er tull Rolf. Kan få folie like blankt som lakk. Finnes omtrent like mange type folie som det finnes forskjellige typer lakk. Folie kan poleres på samme måte som lakken og det er ikke noe problem å få den til å skinne som lakken gjør. Ja den tåler mindere enn lakken og hvis det skulle skje noe er det bare å rive av og legge på ny.: rock :

 

bare referer til det alle andre har sagt i alle mulige tråder på forumet om folie som ikke blir like blank osv. og ja såklart veldig kjekt at den kan byttes ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh? Skaffer han folien også elle?

Og gjør han det på annet en VAG? for dette e bil nr.2 (BMW) :o som ska pyntes på..

 

Han ordner alt fra bestilling av folie til å legge det på ja:)

Og ja, han tar alle type biler;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.