Anbefalte innlegg

noen som vet om en mekkeplass i bodø området, trenger ikke være så veldig stor da e skal ha bobla inn i der, og trenger ikke være så mye mere enn at det er tørt og gjærne kanskje litt strøm...

noen som vet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ta motet ifra deg, men jeg og en kompis var på leting etter akkurat det samme ifjor høst....

Kjørte rundt i byen,sjekket hvor det sto ledige lokaler,hadde 4 a4 sider med aktuelle plasser. Men etter utallige telefoner hit og dit(de fleste endte opp til de store byggherrer),endte det med at ingen ville\trengte å leie ut slike lokaler til oss entusiaster.... Ikke akkurat imøtekommende for å si det slik....

 

For oss ordnet det seg gjennom jobb(Forsvaret).

 

Uansett, lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broren min kommer opp til Bodø i løpet av vinteren, blir flytta fra Kjevik.

Er det plass til bobla der oppe?

Han snakka noe om at forsvaret hadde noe mekkeklubb eller noe oppe hos dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff, så det ser altså så dårlig ut da:( huff, jaja får vel la bilen stå i garasjen på ørnes da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også vært på leting etter plass til bilen, pluss at vi har vært på utkikk etter møte-/mekkelokale til Bodø Gatebil, men enten er det for dyrt, for langt unna, eller så vil de rett og slett ikke leie ut til det formålet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har liste over hvem som kanskje kan leie ut. trenger jo ikke noe stort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Ta deg en tur ned til Gilde i Bodøsjøen, på baksiden av bygget har dem et lite verksted med smøregrav. Mesteparten av bygget er jo tomt, så hvorfor skulle du ikke få leid der:)

 

- På Jensvoll, i Trålveien er det noen gamle skur/garasjer, mener Lada hadde verksted her før.

 

- På Tverlandet, like før du kommer til Naurstad ligger det en garasje bak et høyt gjerde.

Her skruer et par kamerater av meg, dem har vært ute etter flere å dele leia med.

PM meg for tlf-nummer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Ta deg en tur ned til Gilde i Bodøsjøen, på baksiden av bygget har dem et lite verksted med smøregrav. Mesteparten av bygget er jo tomt, så hvorfor skulle du ikke få leid der:)

 

- På Jensvoll, i Trålveien er det noen gamle skur/garasjer, mener Lada hadde verksted her før.

 

- På Tverlandet, like før du kommer til Naurstad ligger det en garasje bak et høyt gjerde.

Her skruer et par kamerater av meg, dem har vært ute etter flere å dele leia med.

PM meg for tlf-nummer :)

 

 

 

Vet du om noen som er og mekker i det gilde bygget eller på jensvoll'?

snakket man han på tverlandet men han var ikke med lengere og han andre fikk jeg ikke tak i..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om noen som er og mekker i det gilde bygget eller på jensvoll'?

snakket man han på tverlandet men han var ikke med lengere og han andre fikk jeg ikke tak i..

 

Tror det er ganske fullt på Tverlandet, sist jeg var innom så var det stappe fullt med biler..

Men kjenner noen av dem som er dær så kan jo ta en telefon bare for og sjekke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært konge. er ikke så stor plass. er jo bare en boble... men hvordan er det dær. veldig åpent eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært konge. er ikke så stor plass. er jo bare en boble... men hvordan er det dær. veldig åpent eller?

Tja står jo som sagt en del biler dær nå så det er litt trangt.. men viss det blir organisert litt bedre så er det grei plass mellom bilene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki... ja kan du ikke høre om det er plass og om det koster mye...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki... ja kan du ikke høre om det er plass og om det koster mye...

U got mail:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.