#1 Skrevet Oktober 9, 2007 Sier bare en ting........at det går an : http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=1182497,1&lang=1 Skulle ikke vært me ditta der.......da hadde e jaggu slått fra meg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2007 For bare håpe at det ikke finnes slike tullinger blandt medlemsmassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 Du slette tid, folk er syke! Jeg hadde seriøst tilta!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 Håper noen tar å gir de gutta her alvorlig grisebank. makan til idioter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2007 Blir så irritert når jeg hører om slikt.. Hva gir andre rett til å krenke andre på en slik måte? Hadde ikke gitt meg uten ivertfall fem beinbrudd hadde jeg havnet i samme situasjon: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2007 Hørte også om en lignende episode tidligere denne mnd om en taxisjåfør som var blitt banka opp i samme området pga uenigheter med betalingen av taxituren.. Er det samme gjengen,så skal de faen meg bare bli påkjørt,få brekt beina og ligge der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2007 Også blir faen med han som ble påkjørt fraktet rett til sjukehuset, skulle bare kastet han i arresten, så kunne han hinket rundt der: bråk : Idioter som de der får absolutt ingen sympati herifra hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2007 Var visst rusa på narko hele gjengen som drev på det stuntgreiene igår. Så moralen er : Hvis noen hopper foran bilen din for å kødde med deg så kjør de ned å rygg over de igjen etterpå. Mye rare folk i denne byen her gitt.....men ikke så gale som Kristiansund tydeligvis hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2007 Var visst rusa på narko hele gjengen som drev på det stuntgreiene igår. Så moralen er : Hvis noen hopper foran bilen din for å kødde med deg så kjør de ned å rygg over de igjen etterpå. Mye rare folk i denne byen her gitt.....men ikke så gale som Kristiansund tydeligvis hehe Nei, vi har desverre en hel del studenter ifra sunnmøre....... http://www.slagstraff.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2007 Så moralen er : Hvis noen hopper foran bilen din for å kødde med deg så kjør de ned å rygg over de igjen etterpå. Det er oppfattet Men seriøst, hva feiler det folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...