Ålesund : Noen som kjeda seg igår kveld ??

Anbefalte innlegg

For bare håpe at det ikke finnes slike tullinger blandt medlemsmassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du slette tid, folk er syke! Jeg hadde seriøst tilta!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper noen tar å gir de gutta her alvorlig grisebank.

 

makan til idioter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir så irritert når jeg hører om slikt..: mad :

Hva gir andre rett til å krenke andre på en slik måte?

Hadde ikke gitt meg uten ivertfall fem beinbrudd hadde jeg havnet i samme situasjon: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte også om en lignende episode tidligere denne mnd om en taxisjåfør som var blitt banka opp i samme området pga uenigheter med betalingen av taxituren..

Er det samme gjengen,så skal de faen meg bare bli påkjørt,få brekt beina og ligge der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også blir faen med han som ble påkjørt fraktet rett til sjukehuset, skulle bare kastet han i arresten, så kunne han hinket rundt der: bråk : Idioter som de der får absolutt ingen sympati herifra hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst rusa på narko hele gjengen som drev på det stuntgreiene igår. Så moralen er : Hvis noen hopper foran bilen din for å kødde med deg så kjør de ned å rygg over de igjen etterpå. : rolleyes Mye rare folk i denne byen her gitt.....men ikke så gale som Kristiansund tydeligvis hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst rusa på narko hele gjengen som drev på det stuntgreiene igår. Så moralen er : Hvis noen hopper foran bilen din for å kødde med deg så kjør de ned å rygg over de igjen etterpå. : rolleyes Mye rare folk i denne byen her gitt.....men ikke så gale som Kristiansund tydeligvis hehe ;)

 

Nei, vi har desverre en hel del studenter ifra sunnmøre....... :P

 

 

http://www.slagstraff.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så moralen er : Hvis noen hopper foran bilen din for å kødde med deg så kjør de ned å rygg over de igjen etterpå.

 

Det er oppfattet :P

 

Men seriøst, hva feiler det folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.