Lørdag 25 september Glattkjøring

Hvor mange vil på glattkjøringsbanen på Voss ?  

9 stemmer

  1. 1. Hvor mange vil på glattkjøringsbanen på Voss ?

    • Ja, jeg stiller, dette kan bli artig
      7
    • Nei, dette passer ikke.
      2


Anbefalte innlegg

Vi kan kjøre felles burgerfrokost ja.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, trodde jeg hadde fikset meg fri til dette, men den gang ei. Kos dere og knips noen fine bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, og takk til alle som var på glattkjøringsbanen på Voss i dag !!

Kjekt at folk stiller når en lager til arrangement. Vi var ca 20 biler som kjørte.

For de som ikke var der, her er et kort referat:

 

Først stilte Espen med siste nytt innen måling av biler.

Banen var tørr og strekke var langt nok til måling. Så her var det alt fra TT til S2, S4 og S6 som fikk prøvd seg.

Deretter ble deler av banen oljet, og og vannet

Banen er lagt opp med et strekke hvor en skulle gjøre gjennom en sjikane, og rekorden ble 2 x 360 gr. snurring. Andre runden var en lang svak høresving der en fikk teste det meste...Kjempegøy !

 

Alle fikk kjøre så mye de ville. Det var kostant biler som kjørte, og med kun 2-3 min venting fikk alle så mange runder de ville !!

 

Med dette oppmøte er det store sjanser for at vi leier banen til våren, eller ?

.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøringen på voss var knall!!!!

Turen oppover var artig og, litt gøy og kjøre i kolonne. Var en del folk som sto og så på når vi kjørte gjennom voss sentrum :)

Blir det arrangert til våren så stiller jeg garrantert :)

 

Banen så først liten ut, men da jeg hadde hatt noen runder fant jeg vell ut att den var akkuratt passe stor for sladding, og spinning. Var ikke noe serlig venting heller. Grei ordning med og kjøre to runder og så bak i køen.

 

Skal også hilse fra Jan Erik (200SX) for att han fikk være med, han koste seg skikkelig, og la jo ifra seg en del gummi som bevis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.