Clutchen til en kammerat av meg muligens røket?

Anbefalte innlegg

Legger ut dette innlegget for en kamerat av meg! Audi 80 1987 1.8S

 

 

 

Jeg kjørte i 80'en min, og merket at clutchen ble hardere. Etter at den ble hardere og hardere, føltes det som om den røk, akkurat som om det skulle vœrt en wire som røk. Har blitt fortalt at denne har en hydraulisk clutch, og lurer på om noen av dere har vœrt borti liknende tidligere, evt vet hva dette tyder på. Etter dette ble pedalen helt løs, akkurat som om festet i andre enden ikke var på.

 

Tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fjærene i clutchen kan ha ryki.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.. Hvor mye kan dette koste og er det vasnkelig og skifte?

 

andre tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster det samme som clutchbytte, tipper rundt 1500 i deler og ca 2000-2500 i arbeid på verksted.

 

Clutchen går ikke å trykke inn? så clutchen er sammenkoblet hele tiden? eller kan man sette bilen i gir og trille seg en tur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe lignende skjedde med min '89 Audi 100, høres ut som akkurat det samme dette her. Sett deg på huk utenfor bilen, og pump clutch pedalen ut og inn med hånda 30-40 ganger, så skal du se... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.