Telemark: 21oktober KNA Gatebil arrangement Rødmyr (Bakkeløp for vanlige gatebiler)

Anbefalte innlegg

hoppsan! dette ser jo artig ut! Hadde vært gøy om noen go biler fra klubben tar turen:)

 

Larsen håper på åstille med 600++ hk bredda coupe

 

min er desverre ikke kjørbar da: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo legge ut litt mer info om dette:

 

KJØRING FOR GATEBILER PÅ RØDMYR I SKIEN

 

 

KNA Telemark Gatebil har fått til noe som vi trodde var umulig i Grenland!!!

 

Det vil bli avholdt kjøring for oss normale bileiere i bakken opp til Rødmyr. Løypen blir 650m lang og inneholder fart, svinger og hinder. Her er det best tid som gjelder.

 

Hvem kan være med:

 

Alle som har egen bil i god stand, gyldig førerkort og er villig til å betale 350 kr for en knall dag! Denne prisen inkl engangslisens i Bilsport forbundet.

 

Bilen:

 

Bilen må være registrert, forsikring må være betalt, gå mellom teknisk kontroll hos løpsledelsen. Vognkort og forsikringsbevis må medbringes til teknisk kontroll.

 

Sjåføren:

 

Sjåføren må ha gyldig førerkort klasse b med seg, være med på førermøte kl 12.00 og kjøre med VETT! All uaktsom kjøring vil føre til bortvising fra banen!!!!

 

Banen:

 

Start er ved hovedveien og banen vil gå opp til Finns Caravan. Det blir fine svinger å drifte i og enkelte hinder. En farts etappe og tilpasset hinder vil gjøre at dette blir en RÅ bane å kjøre for gatebiler. Det blir kjørt 3 omganger hvor 2 er tellende. Banene er hele 650m lang!!!!

 

Klasser:

 

Det blir del inn i klasser som følgende:

 

• FU = Forhjulstrekk sugemotor

• FM = Forhjulstrekk med turbo/kompressor

• BU = Bakhjulstrekk sugemotor

• BM = Bakhjulstrekk med turbo/kompressor

• 4X4 = Alle

• SHOW

 

Publikum:

 

Det er gratis å se på løpet! Det vil bli solgt lodd med flotte premier å vi oppfordrer alle til å støtte opp med kjøp av disse slik at klubben kan få litt penger i kassa.

Premier er som følger:

 

•18” felgsett med dekk er sponset av Dekk Spesialisten på Bølevegen, Skien! Dekk og felg kjøper dere selvfølgelig der til gode priser!

•Flere abonnement på MAX POWER sitt blad. Se http://www.maxpower.no for mer info.

•Datakjeden i Storgata, Porsgrunn stiller med fete premier. Skal du ha hiddenutstyr handler du det selvfølgelig der!!! Ta turen inn for å se den flotte butikken full av Data, TV og annet livsviktig utsyr.

•Flere premier kommer!

 

Påmelding:

 

Det er et begrenset antall biler som får kjørt, Vi regner med ca 50 biler, så det er først til mølla. All påmelding må skje skriftlig til post@knagatebil.no og inneholde følgende.

 

• Biltype: Merke, modell, ca hk og regnr

• Navn, adresse, telefonnr og e-postadresse

 

Påmelding kr 350,- må forhåndsbetales til konto nr 2650.03.31940 og merkes med regnr og navn! Kontoen er registrert på KNA Telemark Gatebil. Bindende påmelding!

 

Showclass:

 

Dette er en klasse for spesielle gatebiler som kommer for lage show og oppvisning for publikum. Bilene er av forskjellige typer. Har du en fet bil og ønsker å stille i showclass sender du en mail til post@knagatebil.no med bilder og info om deg og bilen du vil stille med.

 

Noen av bilene som stiller:

 

• Ford Cosworth bane rigget

• Nissan Skyline GTR R34 Vspec

• Nissan Skyline GTR R33 Vspec

• Audi Cupe banerigget med MASSE hester.

• Nissan Skyline GTS T x 2

• Nissan Pulsar GTI R

• Noen fete overraskelser…

 

MAX POWER kommer og lager reportasje fra hele løpet…..

 

For spørsmål o.l kontakt :

 

Kim Olsen : 91 67 82 02

Thomas H.Pryerdalen: 40 84 15 54

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke akuratt værsting bilen men skal ta turen værtfall !

 

Minner også om at det er kjøring på glattkjøringsbanen i Skien førstkommende MANDAG.

 

Ha en kul kveld med mye god trening på kjøring før vinteren. Det blir også mulighet til å få lekt seg litt under lovlige omstendigheter.

 

Drifting og burning vil være tillatt!

 

Det vil bli delt kjøring slik at de som vil showe og brife litt med bilen sin får mulighet til dette.

 

Mandag 15.10.07 kl 17 til 20.00

 

Kun 50,- pr bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoppsan! dette ser jo artig ut! Hadde vært gøy om noen go biler fra klubben tar turen:)

 

Larsen håper på åstille med 600++ hk bredda coupe

 

min er desverre ikke kjørbar da: bh :

Han ser lyset i tunellen....ny V8 kasse er montert op mellomaksel er hentet tilbake fra korting....bare han kommer seg tilbake fra jobb i Trondheim så kan det skrues litt igjen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldt og registrert. Blir bytte av utløserlager i morgen, så er både bil og eier klar for en siste innsats denne sesongen.

Dette blir "geil":D!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fortsatt flere plasser til bakkeløpet, førstemann til mølla på glattkjøringsbanen.. Vi slipper ikke inn for mange, må ha en viss kontroll :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaff meg plass på både glattkjøringa og bakkeløpet da.. Men min gråe ur90..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaff meg plass på både glattkjøringa og bakkeløpet da.. Men min gråe ur90..

 

 

Pokker og! NÅ glede eg meg skikkelig til neste søndag!!!! Du blir høydepunktet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke akuratt værsting bilen men skal ta turen værtfall !

 

Minner også om at det er kjøring på glattkjøringsbanen i Skien førstkommende MANDAG.

 

 

Skal du kjøre med A6'en? Kult det da. Du har quattro? I såfall skal vi kjøre i samme klasse! (Jeg skal kjøre Golf V 2.0 TDI 4-motion).

 

Målet i år er å kjøre fra Kjetil og GT, og att Kjetil skriver hele sanheten om kjøringen min! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøre med A6'en? Kult det da. Du har quattro? I såfall skal vi kjøre i samme klasse! (Jeg skal kjøre Golf V 2.0 TDI 4-motion).

 

Målet i år er å kjøre fra Kjetil og GT, og att Kjetil skriver hele sanheten om kjøringen min! =)

 

Skal nok ikke utpå me A6`en. Er så vakent svær:p Ja, det er quattro og turbo.

 

Kjøre fra Kjetil og GT ja. hehe.... Jeg kommer og skal se dette ! : smil :

 

Vi snakkas Heine !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet når på dagen dette er?? Kunne ikke se det noen steder... Regner med at jeg tar turen ihvertfall:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet når på dagen dette er?? Kunne ikke se det noen steder... Regner med at jeg tar turen ihvertfall:)

 

A.J.

 

12 til 18. Førermøte begynner 12

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er påmeldt og registrert med min brune 81 quattro: smil :

 

For de som ikke vet hvem jeg er så bor jeg på Stathelle. Se http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=9759 for info om bilen.

 

: vinke : Bor på Stathelle jeg også. Tror jeg passerer bilen din daglig i "bakken"...? Den ser bra ut!

Jeg bor jo oppå fjellet:) Kjører sort Golf GTI og sølv A6...: smil :

 

Må nok opp for å se på kjøringa. Hadde vært fint med litt bedre vær, men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke du som står bak Alexander har da? : smil :

IMG_1377.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparte den tøffeste bilen med den kuleste føreren til slutt!: smil :

 

IMG_1381.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig Ståle (med hesten)! =)

 

Kan med det samme melde att eg fremdeles ikkje har blitt frakjørt av Strand Racing eller Kjetil på bane! =) (Håpa att eg får fyra nok på dei til att eg ser dei på bane ein av (dei skjeldne) gongene eg kjøre på bane)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei forressten frakjørt av Alexander med S4'en. Kul bil som gjekk godt!! (Og god sjåfør)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.