Anbefalte innlegg

Transformers?? Går det ikkje å kjøre en litt bedre film da? Convoy for eksempel..? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Transformers?? Går det ikkje å kjøre en litt bedre film da? Convoy for eksempel..? :P

 

Æ kan ordne en liten tv til dæ der Debbie does Dallas går på fullt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For jeg være med det høres jo litt fristende ut ?!

Så kan man jo ha dugnad på værste etter at man har vært ute ( etterpåfæst UTE SIGARETT RØYK SOM ET VÆRT UTESTED)

 

Så klart kan du være med! :)

Tviler på at noen har noe imot det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått oppgradert litt på anlegget på jobb! Så for dem som var på gatebil kvelden kan glede seg enda mer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uh, bare ei uka igjen jo :)

 

To ting: Hva slags antrekk kjører vi? Kjole og hvitt blir kanskje litt i overkant, men dress tar seg jo flott ut? Og er det noen som kunne tenke seg å innkvartere meg? Smått med husrom i byen for tia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav: du skal bare komme å sjekke inn på hotell dramsveien, her har vi (æ) plass nok :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DRESSKODE ER DRESS!!! EVT SKORTA Å BUKSE!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wuhu, kjenner jeg er klar for en fest ;)

 

Ringe deg uti uka Mads

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav: du skal bare komme å sjekke inn på hotell dramsveien, her har vi (æ) plass nok :P

 

Hotell Dram-sveien trur æ vi kalle det! : haha :

 

Skulle gjerne innlosjert dæ her Olav, men kjerringa blir nok å klage litt hvis du skal ligge lamme oss i senga og sånn.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er påmeldt til Julebordet på Steakers Kl. 17:30 Lørdag 24 November:

 

- Jan Henrik

- Mats Remi

- Alexander A

- Audun S

- Jørgen G

- Vegard H

- Tom B Raider

- Olav N

- Lars H

- Jørgen H

- Kim R

- Kenneth M

- Andre S J

- Magnus H P

- Richard B J

- Rolf M

- Frank O R

- Truls O

- Didrik M

- Kim the new guy!

 

20 pers. : ja :

Blir en heidundrende Pu... Julebord dette. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo ha litt ØL når vi ser på film!! Så visst alle tar med seg penger på TORSDAG!!! Så kan jeg kjøpe inn øl å ha det klart på jobb når vi kommer dit!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye vil det si per snute i øl budsjett? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øl på biffmett mage? E det ikkje bedre å drikke sprit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med oss som ikke drikker øl ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der ikkje en mulighet førr at vi kan få lagt fra oss egen drikka der, åsså kan du heller bare stille med isbita? ;) Så får alle drikke det dem vil. No har eg ikkje nåkka imot øl altså, men det e bare plass til SÅ mye i magen min liksom, og eg huske korsn man va etter maten i fjor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøleskapet er begrenset kan man si! Men seff kan dem som vil drikke sprit drikke sprit! Dem som skal ha lagt noe i kjøleskapet må jeg ha det innen Lørdag kl 16! For dem som kan, vil jeg gjerne ha det på Torsdag!!

 

For dem som skal ha ØL, der jeg skal kjøpe. Da for du ØL for så mye penger du gir meg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er påmeldingsfristen for julebordet gått ut!!! Da er det dessverre ingen fler som for være med på Steakers og Hifi klubben. Vi kan seff møtes på byen for dem som ikke kommer og spis å ser film!! Men vi er 20 stk og det er 6 mer en sist år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.