Anbefalte innlegg

Er ikke noe å si på julebordet, Det var jo kanon! Hvordan det gikk med dere vet ikke jeg, eneste jeg vet at på scandic skulle jeg aldri dratt;\ Er enda redusert:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe.. bra det er flere som har det som meg! (av og til værtfall) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, Jeg har hatt en meget tung dag på jobb i dag:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, jeg har hatt det totalt motsatt. Skal ha en lærling ilag med meg ut året, og eg sitt stort sett bare å prate skjit.. :)

 

Va en topp kveld, me ei muligens litt slapp avslutning av meg. Iallefall fikk eg no plokka me nåkka heim til hotelleieren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, var en kjempe kveld helt til i 12 tiden. :P Men var no hyggelig å hilse på deg igjen Olav:) Men blei det no "ho under O`en?"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naa, blei et par andre, men lite action..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har dere "ROlav" på nach som jeg å mats kallte han : haha :: haha :: haha :

Hardt å være på topp ;)

 

25112007536.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha.. der var han ja :P Egentlig imponert over at han kom seg ned å i seng for egen maskin.. Jeg er bare fornøyd med at han fikk plukka med seg et par spennende nach-gjester fra byen før han kvelda! (huff som vi mobber her da!)

Minner meg på at jeg også må sjekke bildene på mobilen etter helga.. var bare kaos på meldingene værtfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mats Remi tok likesågodt med 4 eksemplar av Olav hjem på nach, "pokaljeger Olav" er ny til gjengen.

25112007536red.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skuffende julebord :D viste ikke noe om dette før nash'et jeg.

kanskje litt innaktiv for tia !! purken sin feil! kommer tilbake tidlig på nyåret :D ikke fra purken da, men på veien :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.