Anbefalte innlegg

1)Endre var populær med jakken sin ;)

 

Det er en varm og god jakke! Ikke så ofte jeg får brukt den på kontoret så det var fint at den kom til sin rett i kulden! ;)

 

Tommy: varmestue høres bra ut! Kan slå det opp over sofagruppen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bildene ble mye dårligere enn jeg trodde, men hva kan man forlange av en mobil..: rolleyes

Dere må huske å ta bilder av morgen dagens økt da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fjernet noe i en post? bare lurer.. kansje jeg bare er trøtt: klø : var vel en grunn til det da hvis jeg leste riktig.... skal ta masse bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fjernet noe i en post? bare lurer.. kansje jeg bare er trøtt: klø : var vel en grunn til det da hvis jeg leste riktig.... skal ta masse bilder:)

 

fjernet bare det angående sende klager til endre :P Hvis det var meg du mente?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere gutta som har bilhenger eller har tillgang til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt usikker =/ tror det kan bli litt vanskelig å finne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se dere er igang gutter.

 

Hørte det var kjølig der oppe? Ville vurdert tak med isolasjon over hele egentlig.. men det koster jo endel da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se dere er igang gutter.

 

Hørte det var kjølig der oppe? Ville vurdert tak med isolasjon over hele egentlig.. men det koster jo endel da...

 

det vil koste utrolig mye :P men vi får se hva vi gjør, alt kan ordnes :)

 

Edit: skal kanskje dra nedover og se på denne og bruke den som prosjekt inne på værste :) eller Denne

 

Hva syns dere? virker som den grønne er 16v, har ikke fått noe svar på det fra eier enda..Og plussen er at han bor 10 min unna :P men godt veldig langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se dere er igang gutter.

 

Hørte det var kjølig der oppe? Ville vurdert tak med isolasjon over hele egentlig.. men det koster jo endel da...

 

: vinke :

Når julestria er ferdig så får du stikke innom for litt juging og en kopp kaffe! Vi har satt opp midlertidig varmestue, ferdig innredet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi snakker om innredning:

 

innredet.jpg?t=1196235689

 

Nå begynner verkstedet å bli ferdig og klart til bruk! (mangler bare småting som strøm, verktøy, biler, få ut et tonn søppel, møbler osv osv osv..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..Hva er det a.En hylle som lå igjen? :P

 

Edit; ser den lille radioen kom til nytte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en lekker liten sak som lå i søppelhaugen! Vi trengte et sted å legge kaffefilterne så Tommy og jeg smekket den opp på veggen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som om jeg har fått meg et prosjekt..Blir betydlig større prosjekt enn det jeg først så for meg. Men utfordringer fryder :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

endre og tom har nøkkler..:)

 

Får ringe Tom, siden han bor nærmest :) Så slipper endre å komme fra oslo..

edit: Nevnte jeg at det er en 16v? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det gjorde du ikke-.,-. hehe:p kjøpt bil ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det gjorde du ikke-.,-. hehe:p kjøpt bil ennå?

 

skal hente den i morgen..hvertfall ganske sikker.Noen som melder seg til å kjøre meg fra skedsmokorset til rælingen å hente den? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det ble kjøp ja! Høres bra ut Aron!

 

Jeg skulle gjerne ha kjørt deg, men jeg har planer i morgen. Men jeg har fått et sett nøkler hvis det trengs!

 

Var oppe på værste såvidt i sted. Viste Johan "rundt".. Brodern til Tom hadde fått unna mesteparten av den haugen som stod ved partyteltet, så nå det nærmer seg gradvis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det ble kjøp ja! Høres bra ut Aron!

 

Jeg skulle gjerne ha kjørt deg, men jeg har planer i morgen. Men jeg har fått et sett nøkler hvis det trengs!

 

Var oppe på værste såvidt i sted. Viste Johan "rundt".. Brodern til Tom hadde fått unna mesteparten av den haugen som stod ved partyteltet, så nå det nærmer seg gradvis!

 

Nja..70% sikkert. Skal ta en siste titt i morgen, er alt i orden da så er det 16v på meg, pluss en framtid med mye arbeid :P

 

Skal folka opp dit til uka eller hælja?

Hvis jeg ringer Tom i morra kan han sikkert slippe meg inn.. ;)

 

Jeg prøver å finne ut hva som vil være best størrelse på reisverk, så fort det er gjort skal jeg regne litt på hva det vil koste oss :) Og etter det, da setter jeg i gang med å bygge hemsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yup :D Ble det..Bilder osv kommer i morgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yup :D Ble det..Bilder osv kommer i morgen ;)

 

Grattis!

 

Blir det heftig 16V-bygg nå eller?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis!

 

Blir det heftig 16V-bygg nå eller?: smil :

Takk: vinke :

Tankene ruller, og merker at lommeboka gruer seg.. Men først skal alt kosmetisk fikses på. Eller var det omvendt? : smil :

 

Skal hvertfall strippe bilen og sjekke totale tilstand, men først må værste komme i gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk: vinke :

Tankene ruller, og merker at lommeboka gruer seg.. Men først skal alt kosmetisk fikses på. Eller var det omvendt? : smil :

 

Skal hvertfall strippe bilen og sjekke totale tilstand, men først må værste komme i gang :)

 

He he.. Dyr hobby vi har gitt! Blir bra...

 

Når er neste samling? Vi overtar vel på lørdag som planlagt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. Dyr hobby vi har gitt! Blir bra...

 

Når er neste samling? Vi overtar vel på lørdag som planlagt?

 

Ja, overtar på Lørdag vil jeg tro. Er ikke sikker på når neste samling er.. jeg må opp dit i morra hvertfall og få inn GTien :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.