#301 Skrevet Januar 22, 2008 Nå må du starte litt på bilen din snart da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Januar 22, 2008 Jeg skal bare lufte bremsene, så er min bil kjørbar.. Tror nok det er andre som har mer igjen gitt, eller hva tror du Aron;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Januar 22, 2008 Jeg skal bare lufte bremsene, så er min bil kjørbar.. Tror nok det er andre som har mer igjen gitt, eller hva tror du Aron;) ja..jeg tror nok det Skulle opp i går men ble heller til at jeg dro og trente...skal opp nå i uka og få til noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Januar 23, 2008 Ok karer! det er dags for en dugnad før Ørjan skal flytte inn.. Mitt forslag er: - Pakke bort partyteltet - Brenne opp de møblene vi har - legge treplatene oppå gipsplatene og sette dette langsetter veggen - Flytte pallen med bilsportbalder over til Tom - Sette kjøleskapet ut - Fikse resten av lysarmaturene og legge opp litt ledninger osv. Ørjan hadde noen støpsler osv som vi kunne bruke. Når passer det for dere? Torsdag? Fredag? Lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Januar 23, 2008 wiihooo dugnad... bånnfaier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Januar 23, 2008 Ok karer! det er dags for en dugnad før Ørjan skal flytte inn.. Mitt forslag er: - Pakke bort partyteltet - Brenne opp de møblene vi har - legge treplatene oppå gipsplatene og sette dette langsetter veggen - Flytte pallen med bilsportbalder over til Tom - Sette kjøleskapet ut - Fikse resten av lysarmaturene og legge opp litt ledninger osv. Ørjan hadde noen støpsler osv som vi kunne bruke. Når passer det for dere? Torsdag? Fredag? Lørdag? Jeg er litt usikker på når det passer meg helt..men jeg og tommy kan ta litt i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Januar 24, 2008 Jeg tar en tur opp i dag også tror jeg, rundt 4-5 tiden...Noen som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Januar 24, 2008 Jeg skal en tur.. Kommer i fire-femtiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Januar 24, 2008 Akal se om ikke jeg får tatt turen innom med det el-matriellet jeg har liggende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Januar 24, 2008 Jeg er der fra 4-5 så er bare å komme da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Januar 24, 2008 Da har vi hatt en liten rydde runde på verkstedet og jeg har fått skrudd litt på bilen..Tusen takk til Endre og Tommy for hjelpen R.A: Du hadde rett, var mye enklere å senke alt sammen i stedenfor å skru ut drivaksel og alt..Jeg må lære på den vanskelige måten Nå er det også klart for innflyttningen til Ørjan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Januar 25, 2008 Har starta å sveise motorbukken til værste Blir vel ikke så alt for gærn eller? Er ikke helt ferdig enda da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Januar 25, 2008 Har starta å sveise motorbukken til værste Blir vel ikke så alt for gærn eller? Er ikke helt ferdig enda da.. Så litt kraftig ut. hvor mye koster denne i materialer kontra å kjøpe en på biltema? så litt dyrt ut i lengden den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Januar 25, 2008 Så litt kraftig ut. hvor mye koster denne i materialer kontra å kjøpe en på biltema? så litt dyrt ut i lengden den der. nei, ikke egentlig. Lager den gratis..hehe:p Men tror ikke det er så dyrt å lage en sånn heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Januar 26, 2008 Blir bra det der Aron! Fant noe morsomt på nett i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Januar 27, 2008 Blir bra det der Aron! Fant noe morsomt på nett i dag: Oh yes Jeg er der oppe i tre tiden med en kompis. Skal bytte olje filter på bilen hans..Så er noen der da, sees vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Januar 27, 2008 hold det med 4 l olje el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Januar 27, 2008 hold det med 4 l olje el? jada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Januar 29, 2008 Har vært og lånt et kamera hos en kompis.. Nikon D80. Vurderer å kjøpe meg et sånt ett så var innom værste og prøvde meg fram.. Merka at det er MYE mer komplisert å ta bra bilder enn man tror Her får dere noen bilder fra verkstedet og diverse 1)Bilde av verkstedet. 2)En bil vel Prøvde meg på et fansy bilde..hehe 3)Litt mer verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Januar 29, 2008 Se der ja! Var der oppe i sted.. Holdt på å tippe over da jeg flyttet stigen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Januar 29, 2008 Se der ja! Var der oppe i sted.. Holdt på å tippe over da jeg flyttet stigen: rolleyes hehe, ikke den minste stigen nei Men bildene ble ikke noe bra..greide ikke å holde det 100% stødig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Januar 30, 2008 Hvis du ikke bruker blitz blir det for lang lukkertid uten stativ.. Du kan støtte deg/kameraet til andre ting, men det er ikke alltid like lett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Januar 30, 2008 Hvis du ikke bruker blitz blir det for lang lukkertid uten stativ.. Du kan støtte deg/kameraet til andre ting, men det er ikke alltid like lett.. skulle hatt stativ der Men på prosjekt tråden min fikk jeg til bedre bilder av bilen syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Januar 30, 2008 Noen som skal opp i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Januar 30, 2008 Tommy tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...