Anbefalte innlegg

hehe..kule briller du ha på deg der Endre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Har vurdert å begynne i reklamebransjen så jeg blåste hele lønna på designerbriller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Har vurdert å begynne i reklamebransjen så jeg blåste hele lønna på designerbriller..

Hehe..Men det syns jeg var bra :P

Skal noen oppover i den kommende uken? Fått endelig tatt ut dashbordet og tuklet litt med el-nettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen oppover i den kommende uken? Fått endelig tatt ut dashbordet og tuklet litt med el-nettet.

Jeg skal i hvertfall opp på torsdag. Muligens en liten tur i dag også og sette fra meg litt småtteri til cabben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt enda.. Er litt forkjølet nå, men det blir vel noen turer i løpet av uken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger en fot til å trykke på bremsepedalen på torsdag. Skal lufte bremsene.. Noen frivillige?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger en fot til å trykke på bremsepedalen på torsdag. Skal lufte bremsene.. Noen frivillige?

Jeg skal opp en tur på torsdagen så kan sikkert låne deg en fot:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters! Jeg må lufte alle fire hjula så da tar det sikkert litt tid..

Når er du der? Jeg regner med å være på plass i 17 tiden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaller deg å kjøp det lufteverktøyet som du kobler på hjulet. Utrolig hjelpsomt og du trenger ikke slite i hjel en stakkar som må sitte og tråkke på pedalen.

enkel sak som du rett og slett kobler til på tanken og så på ventilen til hjulet. insstant pressure ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaller deg å kjøp det lufteverktøyet som du kobler på hjulet. Utrolig hjelpsomt og du trenger ikke slite i hjel en stakkar som må sitte og tråkke på pedalen.

enkel sak som du rett og slett kobler til på tanken og så på ventilen til hjulet. insstant pressure ;)

Sikkert ikke så dumt! Jeg har jo fire dekk å ta luft fra så det burde vel holde.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters! Jeg må lufte alle fire hjula så da tar det sikkert litt tid..

Når er du der? Jeg regner med å være på plass i 17 tiden..

Skal bare hjemmom og skifte etter jobb så drar jeg opp så er vell der rundt den tiden jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bare hjemmom og skifte etter jobb så drar jeg opp så er vell der rundt den tiden jeg også.

er der oppe selv på torsdag.. :) Er ganske forskjølet men må bare bli ferdig med den haugen min : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag har jeg henta meg ny bil. audi 100 cs quattro. må bytte topp pakning, men eller er allt i "orden". når jeg får den på beina skal den røde inn i varmen for litt kos:D

IMG_1117.jpg

IMG_1118.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil Tommy!

Kommer du opp i morgen eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn i 6 tida tenker jeg., skal bytte pakkning på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn i 6 tida tenker jeg., skal bytte pakkning på bilen.

Grattis med ny bil ;)

hva ga du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer i morgen med hilti og 25mm borr. lage litt hull i gulvet:evil: lager samtidig hull inn til naboen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppom på besøk hos dere i går, dvs dere var ikke der så jeg måtte besøke Rune Andre og Frank på andre siden av skuret... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer i morgen med hilti og 25mm borr. lage litt hull i gulvet:evil: lager samtidig hull inn til naboen.

Tar nok turen opp imorgen jeg også. Fått tak på riktig toppdekselpakning så får jeg det sammen igjen også blir det vell bygging av en skikkelig arbeidsbenk og ikke den provisoriske som er der nå:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppom på besøk hos dere i går, dvs dere var ikke der så jeg måtte besøke Rune Andre og Frank på andre siden av skuret... :P

Når var det du var der da: klø : var vell folk der fra rundt 17 og i hvertfall til 21 om ikke enda lengre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått snekret meg en liten arbeidsbenk med hylle under. Fungerer "litt" bedre en den provisoriske jeg hadde smellt opp. Første runde med mekking på cabben er også gjort med byttet av toppdekkselpakning så nå skal det ikke lekke noe nevneverdig med olje.

DSC00547.jpg

DSC00549.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe mere kabel igjen på trommelen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe mere kabel igjen på trommelen;)

Har du fått lagt opp hovedkabelen?

Aron: Må jobbe overtid i dag, så det blir ikke noe værste på meg i dag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.