Anbefalte innlegg

veidugnad til uken?

 

Snakket med Tom ang. dugnad i helgen. Den blir dte ikke noe av ettersom folk ikke kan..

 

Men er det dager som passer bedre til uken? Helst på kveldstid for min del..

 

For min del må det da bli Onsdag. Mandag er lokallagstreff, tirsdag er styremøte og torsdag drar jeg til Tyskland og Nürburgring:nana:

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke hjemme før på søndag igjen så etter den en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdag passer for meg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ringt gårdeieren i helgen og bedt noen få ut fingeren og fikse veien asap, flere ganger denne uka har ikke porten blitt låst pga en jææævlig svær vanndam akkurat der (skjønner godt ingen gidder å svømme for å låse)

 

han lovte at det skulle skje i begynnelsen av denne uka, dvs ingenting gjort før onsdag så får vi ringe alle mann.. nå må det være slutt fra han sin side og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da avventer vi dugnad og satser på at landlorden fikser veien.. Takk for info Mr. Mister!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke jeg ville avventet, for i går skjedde det jo ingenting som det var lovet...

dere burde jo og spesielt passe på at han fikser veien inn ved dere, for de dumpene er ikke snille mot normalt høye biler heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har landlorden "fikset" veien.. Det vil si at han har strødd utover masse av den dumpede grusen/asfalten utover plassen og veien. Det ble bedre, men holder sikkert ikke så lenge. Tror bakken er rimelig blaut for å si det mildt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er med på en ryddings og bål før vinteren setter inn? Kanskje få laget plass så vi kan sette opp varmeteltet der inne også:P.

 

Vi hadde også fått nye leieboere. Fant 2 mus nede i den ene stabelen med dekk/felger jeg har liggende. Begge var daue og ble pronte kastet ut.

 

Blir her oppe i mesteparten av helgen i hvertfall om noen andre stikker innom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med.. Skal nok opp i morgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i dag for første gang på lenge nå, måtte bytte til vinterhjul :P

Menne: Who has gotten a BMW: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meg.. Byttet den til meg mot en Snickers.

 

Neida, er vel kompisen til Tom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meg.. Byttet den til meg mot en Snickers.

 

Neida, er vel kompisen til Tom.

 

Er kompissen til Tom ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen skal opp i helgen? Jeg skal opp etter jobb idag og mesteparten av dagen i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har familiegreier i morgen, men tenker meg opp en tur på søndag. Var ute på vift med Rune Andre her om dagen.. Resultatet ble en pallereol som skal opp der jeg har benken min. Da burde lagerplass til deler være en saga blått (i hvertfall en stund). Må bare få ryddet og revet arbeidsbenken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir der oppe fra rundt 12 på dagen og utover i morgen..Skal ha ut motoren på golfen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir der oppe fra rundt 12 på dagen og utover i morgen..Skal ha ut motoren på golfen :)

 

Håper ikke passaten står i veien for nå står den ikke bare på 2, men på 4 bukker:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida.. løfter bare motoren over bilen med henda jeg vettu: rock :: rolleyes

Hehe.. går nok greit å finne en vei å lure den ut gjennom til kjøperen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida.. løfter bare motoren over bilen med henda jeg vettu: rock :: rolleyes

Hehe.. går nok greit å finne en vei å lure den ut gjennom til kjøperen :)

 

Håper og ha den på hjulene igjen i morgen ettermiddag:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dere kanskje har sett så fikk jeg en pallereol av Rune Andre. Den tenkte jeg å sette opp midt på veggen. Ørjan og jeg kommer til å dele den ettersom den står på begges "teritorie". Da kan jeg komme inn med bil på min plass og Ørjan får plass til en bil i porten nærmest døren (hvis vi klarer å rydde bort all driten som i dag tar opp plassen).

 

Er det greit for dere om jeg bruker en god del av de platene våre? Kunne tenke meg å kle inn veggen bak pallereolen slik at jeg kan lage et lukket rom til tingene jeg skal lagre i reolen. Er lei av støv og fukt;)

 

portene er på venstre kortvegg på tegningen.

pallereol.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dere kanskje har sett så fikk jeg en pallereol av Rune Andre. Den tenkte jeg å sette opp midt på veggen. Ørjan og jeg kommer til å dele den ettersom den står på begges "teritorie". Da kan jeg komme inn med bil på min plass og Ørjan får plass til en bil i porten nærmest døren (hvis vi klarer å rydde bort all driten som i dag tar opp plassen).

 

Er det greit for dere om jeg bruker en god del av de platene våre? Kunne tenke meg å kle inn veggen bak pallereolen slik at jeg kan lage et lukket rom til tingene jeg skal lagre i reolen. Er lei av støv og fukt;)

 

portene er på venstre kortvegg på tegningen.

pallereol.jpg

 

Synes dette høres ut som en god plan jeg;) Å få ryddet alt rotet som står inntil veggen blir også til alles beste da vi vil få frigjort en plass som vi da kan bruke til hurtigmekking (dvs inn og ut på dagen mekking, hjulskift etc.).

 

Noen som eventuelt er klar for et skikkelig skippertak neste helg: klø : Om det er oppholdsvær så kan vi jo fyre opp noe ved og grille litt pølser sammtidig:) Også et annet bål og brenne søppel på, det trengs nå:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette høres ut som en god plan jeg;) Å få ryddet alt rotet som står inntil veggen blir også til alles beste da vi vil få frigjort en plass som vi da kan bruke til hurtigmekking (dvs inn og ut på dagen mekking, hjulskift etc.).

 

Noen som eventuelt er klar for et skikkelig skippertak neste helg: klø : Om det er oppholdsvær så kan vi jo fyre opp noe ved og grille litt pølser sammtidig:) Også et annet bål og brenne søppel på, det trengs nå:o

 

Hmm.. Nå kommende helg? Jobber i døra da og sover mye på dagen =/ går ikke å ta det om to uker? har fri da skjønner dere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Nå kommende helg? Jobber i døra da og sover mye på dagen =/ går ikke å ta det om to uker? har fri da skjønner dere..

 

Jeg er nok ikke så veldig oppegående helgen 21-23 og 28-30 grunnet julebord:p, men har egentlig du så mye liggende i den haugen inntil veggen da? Ellers så skulle vi ha fikset porten inntil døren og porten i midten trenger litt fikksings før vinteren slår til for fullt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pallereol.jpg

 

Du skulle vært interiørarkitekt du vettu Endre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet.. Sjekk den fæng sjuien i det rommet der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar noen timer her oppe i kveld jeg og får ryddet plassen min så er det klar for pallereolmontering;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.