#26 Skrevet November 10, 2007 Øyh... Selv om jeg befinner meg på et skip et sted ute i Skagerak så trenger ikke det bety at jeg ikke følger med på hva som blir skrevet/sagt her Stilig.. hvordan funker egentlig internett via Morse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 10, 2007 Stilig.. hvordan funker egentlig internett via Morse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 12, 2007 Jeg kommmer jeg hvis jeg får fri fra jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 12, 2007 Stilig.. hvordan funker egentlig internett via Morse? --..---.-- -....- --.-.- .------ .-..--.-.. --.-.. ......-.-.-. .--..-.- -...-..-.-.-... --.-. -.....-.--..-. HAH! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 12, 2007 Og her er operatøren som sender koden med lysets hastighet Edit: Det ser ut som jeg kanskje kommer litt senere etter en bedre middag tidligere på ettermiddagen.. (Sånn nå on-topic) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 15, 2007 Regner med at jeg kommer hvis ikke jobben kommer i veien:venner: Andreas Westby og Bård Andre Jørgensen kommer også. Venter på tilbakemelding fra ett par andre som ikke er innom forumet så ofte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 17, 2007 Bumbibump Flere? Greit å få en ca oversikt pga bordbestilling... Ting har jo en lei tendens til å bli fullbooka jo nærmere jul vi kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 18, 2007 Må vel egentlig ta og få bestilt bordplass så snart som mulig.. Jeg trenger plass da jeg skal få med meg denne udugelige kroppen helt inn til sofaen nok en gang... Og jeg tar jo som de fleste veit litt mer plass en andre.. MEN! Jeg kommer hvertfall garantert. Kunne ikke holdt meg unna om de så satte lungemos på menyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 21, 2007 Noen flere...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 21, 2007 80% sikkert at jeg kommer iaf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 21, 2007 skal sjekke kalenderen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 21, 2007 tror jeg kommer og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 21, 2007 Skal prøve å komme jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 21, 2007 Må vel egentlig ta og få bestilt bordplass så snart som mulig.. Bordplass blir bestilt i morgen. Mange som fortsatt er usikre her men ser ut til at vi blir ca + - 20 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 26, 2007 Er plasser sikra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 26, 2007 Vet ikke. Hør med Jan. Håper det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 27, 2007 Jeg har ikke bestilt bord da jeg ikke er sikker alikevel pga jobb om jeg får tid (søndagsåpent) og jeg bestiller ikke i mitt navn når dere gærninger skal feste uten moi Ring 2222 5555 og si du SKAL ha det rommet innerst nede til høyre på Peppes v/Stortinget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 27, 2007 Bord bestilt kl 19:00 i mitt navn. Skål og vell møtt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 27, 2007 Bord bestilt kl 19:00 i mitt navn. Skål og vell møtt;) Jippi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 27, 2007 X 2 ! + ...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 27, 2007 X 2 ! + ...? Blir ikke noe sånt "dagen derpå" vel Sees forresten allerede denne helgen Gry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 28, 2007 Da var kalenderen sjekket og ny avtale ført inn.. Blir moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 28, 2007 Sees forresten allerede denne helgen Gry Jasså... noe dere vil fortelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 28, 2007 Mulig det dukker opp en fra Østfolds dype skoger også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 28, 2007 Mulig jeg tar turen innom for en mugge eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...