Anbefalte innlegg

Og for oss som er gamle nok og får lov til å være ute til 03.00 av foresatte, takk for en hyggelig kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på at Knut Erik ikke putter snusen sin i de tomme muggene da! : haha :

 

haha. Snusen havna i mugga og vi fikk tilbake mugga med snus:( Men ellers var det en super kveld.. Sitter hjemme med veranda leppe men forhåpentli vis har han mere vondt en jeg har:/ Ham fikk inn 1 slag og jeg fikk inn 2 slag og 2 spark mot hode og kropp. Skal til stovner på mandag og annmelde han! nSom om det kommer noen vei:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha. Snusen havna i mugga og vi fikk tilbake mugga med snus:( Men ellers var det en super kveld.. Sitter hjemme med veranda leppe men forhåpentli vis har han mere vondt en jeg har:/ Ham fikk inn 1 slag og jeg fikk inn 2 slag og 2 spark mot hode og kropp. Skal til stovner på mandag og annmelde han! nSom om det kommer noen vei:(

 

Hva skjedde?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he. Jeg gikk nedover gata. så kom det en fyr og sa han sjulle ha en røyk av meg. Jeg svarte jeg bare hadde den jeg hadde i munnen. Noe som faktisk var sant. Da smalt han til meg. Jeg smalt tilbake og ga han ett par vellplaserte spakt . Politiet sto 2 meter unna og så alt. De hoppet inn og dro meg unna. Jeg sa jeg ville annmelde og de tok personalia på begge 2. Så slapp de han videre oppover gata????? Uansett så skal jeg anmelde han for legemelsbaskadigelse eller hve det heter. Måtte til og med stoppe 2 ukjente HELTER som så alt og skulle fly på han mens politiet sto der. Ja ja. Regner ikke med at norske rets systemet duger til noe som helst så regner med det blir hennlagt innen jeg får annmeldt det men er uansett værdt å prøve. Sitter her med en hoven leppe men får bare håpe han har mere vondt enn jeg har etter noen vellplaserte slag og spark:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he. Jeg gikk nedover gata. så kom det en fyr og sa han sjulle ha en røyk av meg. Jeg svarte jeg bare hadde den jeg hadde i munnen. Noe som faktisk var sant. Da smalt han til meg. Jeg smalt tilbake og ga han ett par vellplaserte spakt . Politiet sto 2 meter unna og så alt. De hoppet inn og dro meg unna. Jeg sa jeg ville annmelde og de tok personalia på begge 2. Så slapp de han videre oppover gata????? Uansett så skal jeg anmelde han for legemelsbaskadigelse eller hve det heter. Måtte til og med stoppe 2 ukjente HELTER som så alt og skulle fly på han mens politiet sto der. Ja ja. Regner ikke med at norske rets systemet duger til noe som helst så regner med det blir hennlagt innen jeg får annmeldt det men er uansett værdt å prøve. Sitter her med en hoven leppe men får bare håpe han har mere vondt enn jeg har etter noen vellplaserte slag og spark:)

 

 

Håper deg går bra med deg da :)

 

Lei meg for at jeg ikke var til stede : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he. Jeg gikk nedover gata. så kom det en fyr og sa han sjulle ha en røyk av meg. Jeg svarte jeg bare hadde den jeg hadde i munnen. Noe som faktisk var sant. Da smalt han til meg. Jeg smalt tilbake og ga han ett par vellplaserte spakt . Politiet sto 2 meter unna og så alt. De hoppet inn og dro meg unna. Jeg sa jeg ville annmelde og de tok personalia på begge 2. Så slapp de han videre oppover gata????? Uansett så skal jeg anmelde han for legemelsbaskadigelse eller hve det heter. Måtte til og med stoppe 2 ukjente HELTER som så alt og skulle fly på han mens politiet sto der. Ja ja. Regner ikke med at norske rets systemet duger til noe som helst så regner med det blir hennlagt innen jeg får annmeldt det men er uansett værdt å prøve. Sitter her med en hoven leppe men får bare håpe han har mere vondt enn jeg har etter noen vellplaserte slag og spark:)

 

hehe.. Godt det gikk som det gikk da: rock : Og ja, skulle tro han har mere vondt :D

 

Men ja... saken blir sikkert henlagt SELV om politiet så alt : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du var 2 meter oppi gata. Var ca 5 sek etter at jeg sa hade til deg. Går bare bra med meg. Bare så sinnsykt iritert av å ha opplevd sånne ting. Politiet sitter og ser alt son skjer. Og alikevel så lar den jævla P......N gå videre. Kast dusten ut av landet og send han hjem til dødsstraff er hva jeg mener.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om jeg knota det til med mobilen min og alt det ovenstående så hadde jeg en knall kveld :D

 

Tusen takk til Thomas for skyss til og fra! ("Kjerringer ass!")

 

...håper det er leeenge til neste gang... he he...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for en hyggelig kveld og natt. Og for de som ikke visste det: Bussturen fra Oslo til Drøbak er forferdelig lang når man sliter med "kroppsspreng": grønn :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper deg går bra med deg da :)

 

Lei meg for at jeg ikke var til stede : smil :

 

Tror det kanskje var like greit jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Tror jeg også. Og siden politiet sto såppas nærme som de gjorde og så alt så hadde det ikke gjort noe fra eller til samme hvor mange som var der. Hadde det skjed noe mer hadde det vel endt med at det var jeg som ble bura tenker jeg. Og ifølge dama så hadde de vist ransaket han fyren og funnet dop på han også. Det fikk ikke jeg med meg da for da sto jeg og ga forklaring til han andre politimannen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig kveld alle sammen, kjipt å høre at kvelden endte slik for deg da Knut Erik. Jeg hadde det veldig bra, selv om jeg gikk litt tidlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njææ. Litt svinn må man regne med. Hadde en knall kveld selv jeg. Så jeg klager ikke jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for kvelden selv om det ble uten alkohol og mat på Peppes. Jeg gikk også litt tidlig, men endte på den "bedre" østkant hvor puppene hang løst og musikken var retro delux. Det stedet (Oscar eller bedre kjent som Lompa fra gammelt av) er en mulig ny møte plass for en bedre kveld ute (dog litt dyrere enn Peppes)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle for knallbra sosialisering:venner:

og takk til ole for lån av sofa (Fy f##E& det er kaldt i stua di)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle for knallbra sosialisering:venner:

og takk til ole for lån av sofa (Fy f##E& det er kaldt i stua di)

 

Men gjesterommet var enda verre. Uansett vesentlig bedre enn snorkekoret med dere to i jeg forlot på stua:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om jeg knota det til med mobilen min og alt det ovenstående så hadde jeg en knall kveld :D

 

Tusen takk til Thomas for skyss til og fra! ("Kjerringer ass!")

 

...håper det er leeenge til neste gang... he he...

 

Hehehehe.. Bare hyggelig det, Gry.. Jo forresten.. Savner du et par svarte handsker? De fant jeg plutselig i forsetet mitt når jeg kom hjem her. Kan se om jeg klarer å kjøre innom deg til helga med de når jeg allikevel er den veien..

 

Til alle dere andre: Tusen takk for en koselig kveld!! Dette er ikke noe man kimser av, selv om ikke alle var med hele veien.

 

:bs::bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehe.. Bare hyggelig det, Gry.. Jo forresten.. Savner du et par svarte handsker? De fant jeg plutselig i forsetet mitt når jeg kom hjem her. Kan se om jeg klarer å kjøre innom deg til helga med de når jeg allikevel er den veien..

 

Til alle dere andre: Tusen takk for en koselig kveld!! Dette er ikke noe man kimser av, selv om ikke alle var med hele veien.

 

:bs::bs:

 

Jaggu! Trodde jeg hadde mistet de... PM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ, har det vært lokal møte teff? Henn da? Morro var det. Virkelig. Stein Erik: Tror jeg dro hjem før du gikk i kontakt ?Uansett, så var Rock In tøft:) Mer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri. Her er mitt bidrag, dog i omvendt rekkefølge....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir denne ett lite bump.

 

Fikk tlf i dag fra en advokat. Når vi gikk ut fra Hard Rock og skulle hjem denne kvelden var det noe politi greier utenfor. 2 stk som ble tatt av politiet. Dette har det vist blitt sak av så han lurte på om og hva jeg hadde sett. Jeg kom ut såppas sent at jeg ikke fikk med meg starten på problemene. Han advokaten lurte da på om jeg kunne høre med noen av dere om det var noen som gikk ut før meg som fikk med seg mere av det som skjedde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke annet enn at det lå en fyr på bakken og kava med en eller to politifolk over seg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det er det jeg så også. Men han og kompissen har vist blitt annmeldt for slag og spark på offentlig tjenestemann. Og siden jeg også bare så han ene på bakken med 2 betjenter over seg og ikke fikk med meg det som skjedde før var jeg lite til hjelp. Var hvertfall ingen som slo og sparket sålenge jeg var der. Men det sier jo seg selv når han lå på bakken med håndjærn og 2 stk på ryggen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.