Anbefalte innlegg

Jasså... noe dere vil fortelle?: smil :

 

 

 

Øøøøøøhhmmmm.... :o: flau :: rolleyes

 

...vel, det har seg nå slik at *hviske hviske*

 

Les signaturen min, du Jan Banan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin helg Gry : ja : Fantastisk god mat må jeg si...!! It was Magic ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaster denne opp på topp som en liten påminnelse så dere ikke glemmer at det nærmer seg. Og kansje noen har gått glipp av tråden også så de kan henge seg på. Ekke mange dager igjen nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til toppen igjen. Bare 3 dager igjen til Pizza øl og siste nytt fra syklubb ala VACN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette frister noe jævlig. men siden jeg må jobbe kl 2 på søndag så er skepsisen der også. må jo tross alt komme meg til Hamar igjen i brukbar tid. samt være kjørbar :P hmm. sjekke togtider jeg :P

 

EDIT; når begynner dere på kvelden i morra? Fant ut at jeg jobber til 18 og :( men toget opp igjen skal nok gå bra utpå søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette frister noe jævlig. men siden jeg må jobbe kl 2 på søndag så er skepsisen der også. må jo tross alt komme meg til Hamar igjen i brukbar tid. samt være kjørbar :P hmm. sjekke togtider jeg :P

 

EDIT; når begynner dere på kvelden i morra? Fant ut at jeg jobber til 18 og :( men toget opp igjen skal nok gå bra utpå søndagen.

 

Bordet er bestilt til kl 19 så det ramler vel inn folk utover : vinke :

Tog RT20 mot Skien

Fra: Hamar [tog] 18.08

Til: Oslo Sentralstasjon [tog] 19.34

Sammenlagt reisetid: 1 time og 26 minutter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bordet er bestilt til kl 19 så det ramler vel inn folk utover : vinke :

 

Fant togtidene der ja ;) og så må jeg opp tidlig for å komme meg på jobb igjen på søndag. men store muligheter for at man dukker opp ja. dere får holde av en plass til halv åtte uansett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers finner du sikkert ett fang og sitte på. Du er jo ikke SÅ store kroppen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta min plass Rolf-maeister.. Jeg må prioritere madamen fremfor tant og fjas med VACN medlemer, selv om jeg hadde gledet meg til en liten tur på galeien i dag.

 

Kos dere og god jul alle sammen!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mørkt ut for min del. Sjekka kontoen istad og julegavene hadde slukt alt. Så blir en rolig kveld på Hamar for meg desverre.

 

Dere som fortsatt skal får kose dere og ta en pils for meg ;)

 

God Jul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dett i desen, 4 liter slim i halsen og 12 timer på jobb i dag gjør at jeg mest sansynlig melder pass... Det at det blir jobbing fra 13 i morgen gjør ikke saken bedre heller:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer med folk a? ALC fjerner det slimet. Og er ikke værre enn å være med på pizza og ta kvelden når folk drar ut etterpå. Morro å sladre litt men tvinger ingen til å være med på byen etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Kose seg med velsmakende Warsteiner og vente på at Bård skal hente meg".

 

Dette blir morro:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og heller i meg Sort Gull. Dama er i dusjen og snart er det min tur. Ses snart og har ikke spist ennå i dag så gleder meg til å frotse i pizza;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ses snart og har ikke spist ennå i dag så gleder meg til å frotse i pizza;)

 

Og i mugge:full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i mugge:full:

 

Pass på at Knut Erik ikke putter snusen sin i de tomme muggene da! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok alkohyler og slalombrus i heimen istedet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig hyggelig kveld. supert oppmøte. hyggelige mennesker og masse kald øl: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

super hyggelig kveld med masssse øl kunne nesten ikke ha hvert bedere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for idag alle sammen, både med snus i muggen og uten. jeg havnet til slutt på tiger tiger, og taxi hjem med christer kvalheim, gleder meg allerede til neste år!: rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.