Oslo: Dag på glattkjøringsbanen til Oslo NAF (Fet)

Anbefalte innlegg

Har fått til en avtale gjennom NAF Avdeling Oslo og vi har derfor fått til en liten aktivitet på NAF sin glattkjøringsbane på FET. Denne ligger ca 20 km fra Lillestrøm. Dette vil foregå LØRDAG 12/1-2008. Kommer tilbake med klokkeslett Men starter vell enten 9.00 eller 10.00 og holder på til kl.14 eller kl.15 en gang

Dette blir et "glattkjøringskurs" der vi lovlig kan lære oss hvordan bilen oppfører seg på glatt underlag (Bremseteknikk, unnamanøver rett frem og i sving). Dette blir i utganspunktet en liten oppfriskning av det vi alle lærte når vi tok lappen, men også en gyllden mulighet til å lære seg og kjenne den bilen vi kjører i dag. Prisen vil være 250.- pr bil. Grunnet plassmangel er det kun plass til 20 bilder. Om det blir bra oppmøte og vi alle er fornøyd så vil vi prøve og få til flere omganger med dette for de som ikke får plass denen gang. Gyldig medlemskap i VACN er en selvfølge for å delta.

Kurset vil starte kl 10.00 og det holder på til ca kl 14.00

Det vi får for de 250 kronene:

-Leie av hele baneanlegget m/innstruktører.

-Teriodel.

-Praktiskdel.

-Enkel servering/Pølser.

Påmelding gjøres her i tråden og påmeldingen er binende!!!

Jeg vil hele tiden oppdatere førtse innlegget med hvem som er påmeldt.

NB!!! Da dette er å regne som glattkjøringskurs i regi av NAF så er bilforsikringen gyldig om det skulle oppstå uhell (noe vi håper det ikke gjør)

Påmeldte pr 7/11:

Ørjan Andreassen

Mikael Grønholm Geertsen

Anders Haugland

Knut-Erik Jacobsen (med forbehold om at det er tillat med piggdekk)

Rikard Utsigt

Arve Egeberg

Terje Rød

Espen Gjelsvik

Bjørn Erik Busch

Andreas Reinholdt

Nils Henrik Grøndahl

Sindre Sandberg

Ketil Olsen

Håkon Sandberg

Rasmus Thomsen

Kristian Haugsrud Foss

Kjetil Ryengen

Martin Olsen

Glenn Arvesen

Jan-Tore Aasen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dette kjøring på metall banen? Isåfall er det greit å opplyse at der er piggdekk forbudt. Hvis dette er kjøring på is/snø vet jeg ikke hvordan banen stiller seg.

Hvis det IKKE er krav om piggfri er jeg med. Men jeg gidder ikke kjøpe 4 piggfrie dekk bare for å være med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dette kjøring på metall banen? Isåfall er det greit å opplyse at der er piggdekk forbudt. Hvis dette er kjøring på is/snø vet jeg ikke hvordan banen stiller seg.

Hvis det IKKE er krav om piggfri er jeg med. Men jeg gidder ikke kjøpe 4 piggfrie dekk bare for å være med.

I og med at dette holdes i Januar så er det håp om at det er isdekke og piggdekk skal ikke by på noe problem da. Har selv vært der flere ganger både med pigg uten at det har vært noe problem, men skal sjekke det og kommer tilbake med info om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt klart interessert i å være med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med.. tar jo to min og kjøre ditt fra der jeg bor :) får man noe bekreftelse att man får være med?? siden det bare var 20 biler som kunne???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt klart interessert i å være med..

Bare interessert eller skal du være med?;)

jeg er med.. tar jo to min og kjøre ditt fra der jeg bor :) får man noe bekreftelse att man får være med?? siden det bare var 20 biler som kunne???

De 20 første på listen i første post får plass.

Kommer nok også til å ha flere runder, men vil ikke bestille banen før datoen for vintertreffet er satt så det ikke kræsjer med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall.. da er det vaffel hos meg etterpå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir med :D er det plass for å ha med samboer? eller blir dette da en av "deltagerne"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir med :D er det plass for å ha med samboer? eller blir dette da en av "deltagerne"?

Kan selvfølgelig ha med samboer, men det blir minder kjøring på deg da om hun også skal prøve seg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selvfølgelig ha med samboer, men det blir minder kjøring på deg da om hun også skal prøve seg;)

hun er vel helst interessert i å se på/sitte på.. evnt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hun er vel helst interessert i å se på/sitte på.. evnt

Det er ikke noe problem og sitte på under øvelsene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der i fjor og det anbefales! Moro å teste bil og bremser på glatt føre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der i fjor og det anbefales! Moro å teste bil og bremser på glatt føre!

Nei nei. Kaller det bare oppvarming til Furnes: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei. Kaller det bare oppvarming til Furnes: rock :

Flere som har tenkt den tanken ja: smil :

12 plasser igjen i denne omgang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert deltagerliste i første post.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ikke flere som har lyst å være med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ikke flere som har lyst å være med?

Har lyst til å være med.. Hva legges i bindende påmelding? Må en betale uansett hvis det skulle komme noe i veien for å delta?

Får vi mulighet til å leke litt også eller blir det kun fast kjøring etter kursplan?

Bildet vedlagt er banen.

Naf på Fet.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst til å være med.. Hva legges i bindende påmelding? Må en betale uansett hvis det skulle komme noe i veien for å delta?

Får vi mulighet til å leke litt også eller blir det kun fast kjøring etter kursplan?

Bildet vedlagt er banen.

Med binende påmelding vil det si at dersom du ikke deltar likevel og ikke har noen som ønsker plassen din i stedet så må du betale ja. Er kun 20 plasser og prisen er låst til 5000.- for hele opplegget uansett om vi er 5 eller 20 som deltar. Tror ikke det skal by på problemer og fylle opp de 20 plassene, men blir litt feil for de som deltar om det plutselig ikke dukker opp 3 stykker de 17 som er der får regningen for de 3 som har sagt de skal være med, men som ikke møter opp.

Mulig det blir anleding til å leke litt på veiene mellom banene når man kjører fra øvelse til neste øvelse, men det er noe usikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med! :)

Det er notert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket opp rundt bruken av piggdekk på banen idag og selv om isen skulle være dårlig og man kommer ned på stålplatene så er det fullt lovlig med piggdekk, så Knut-Erik og alle andre som har piggene ute kan ta det helt med ro;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JIPPI;) Klar som ett egg jeg da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.